שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום כרגע יש לי dunlop max tr 800 מחפש צמיג יותר אוחז שיחזיק לי לכמה שיותר זמן מתלבט בין R1RX2.... PSS, PS3 ככל הנראה אבחר בPSS,למרות שמחיר המישלינים קצת יקר לי מה מומחי הפורום אומרים ?
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
צמיג 195/55/15
מאת Ooga-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי, ברכב (קורדובה 08) כרגע מותקנים מקדימה ZE914 בני שנה, ומאחור B250 בני כמעט 5. הפאלקנים כנראה יעברו אחורה, ומקדימה אני מחפש לשים צמיג קצת יותר "ספורטיבי". הייתי כבר נעול על Dunlop Bluresponse אבל הצמיג לא מיובא לארץ במידה הזו (עזבו מה שרשום ביד2). אז אני מחפש צמיג שיהיה כמה שיותר קרוב לדאנלופ - די שקט (הפאלקן רועשים), מתפקד היטב ברטוב ולא מתפרק תחת עומס. תקציב - 420 ש"ח לצמיג. האופציה הברורה היא האפישנטגריפ פרפורמנס, אבל לפי הביקורות הדאנלופ עדיפים עליהם כי הם פחות רכים ופחות קורסים. יש איזו המלצה הגיונית בתקציב? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Ooga, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, כרגע יש לי צמיגים 165 70 13 ורציתי לדעת ,האם אפשרי לעלות ל185 70 13 ? אני יודע שעל 14 מאשרים את זה. הבעיה שאני לא רוצה להוסיף מישקל ולא מצאתי גנטים של ראלי במחיר טוב או שרוחק לי מידי ולא מישתלם לנסוע.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 11.2 אלף צפיות
שלום לכולם,הגיע הזמן שלי להחליף את הצמיגים ברכב (ג'טה 2010). עד עכשיו הייתי עם michelin energi sarver, נוחות הנסיעה עם הצמיגים האלו יחיסת טובה אבל אני רוצה לדעת אם אפשר לשפר אותה ע"י צמיג שונה אבל בלי לפגוע בעמידות הצמיג יותר מידי. לפי מה שאני יודע הצמיגים של hankook נחשבים לאלו שנותנים את נוחות הנסיעה הכי טובה, מישהו יכול לחזק את זה ולהביא דגם ספציפי שהתנסה איתו ?
הודעה אחרונה מאת Alf3, -
-
- 39 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
אני מחפש בצמיג שקט, רכות, נוחות נסיעה ואחיזה. עד 600 שקל לצמיג יש דברים טובים?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הרכב שלי cooper s נועל רביעיית צמיגי cinturato p7 של פירלי (ראן פלאט), צמיג אחד מרגיש לי שבורח יותר אוויר מהאחרים כנראה יש לו פנצר קטן. אני לא מצליח למצוא מקום שמוכר את הצמיגים הנ״ל במידה שלי. אם מישהו יודע איפה היכן ניתן לרכוש אני אשמח לעזרה. בנוסף רציתי לדעת אם אני אחליף 2 צמיגים במידה הזאת לראן פלאט אחר זה יעשה בעיות?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 10 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
Air Filter inbox Renault Fluence 2013 1.5 dci turbo diesel
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
מחפש צמיגים אוחזים במידה הנ"ל , על מנת להחליף את המישלין אנרגי הנוכחיים שדי גרועים. תודה
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים. אז לאחר 3 שנים נחמדות על מקסיס MA-Z1, שני ברגים צמודים באחד מהצמיגים הקדמיים (שגמר את הצמיג), החלטתי לפנק את הרכב ברביעיית צמיגים חדשים. על הכוונת, צמיג בעל יומרות ספורטיביות אבל שיהיה שקט מהמקסיס - שהיה בין הצמיגים הרועשים בשוק, וכמובן שיהיה בעל מחיר טוב עד 500 ש"ח לצמיג. לא מעניין אותי עניין צריכת הדלק וכמובן שילך לכיוון של עמידות סבירה. יורכבו על פיאט בראבו 2010 שנועלת צמיגי - 205/55R16 . מצאתי מס' צמיגים שנראים לי מעניינים , אשמח לקרוא את דעתכם עליהם : 1. Falken ZE914 2. Goodyear EAGEL SPORT 3. Hankook K107 - או דגמים אחרים ממותג הנקוק. תודה.
הודעה אחרונה מאת adamL, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי איביזה 1000 טורבו הדגם החדש, במכסה של הדלק יש 2 לחצים שונים ששניהם מתייחסים לנהג+2 נוסעים, ההבדל היחיד שבאחד מהם רשום ליד הציור של ה3 אנשים comfort.... מישהו יודע לאיזה מהשניים אני אמור להתייחס??
הודעה אחרונה מאת warezon, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
מנוע 20vt עם ko3 מקורי ברשותי ko4 001 אשמח לדעת מה צריך לשפר\לחזק כדי לנצל את הטורבו ולכמה הספק ניתן להגיע איתו מה העלות
-
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים! ברצוני להתעניין בשינוי תוכנה לרכב שלי. SEAT IBIZA REFERENCE TSI 1.2 2012 ברצוני לדעת איפה הכי טוב לבצע זאת. ואיזה תוכנה תיתן לי כמה שיותר ביצועים (כ"ס) וגם שיפור בצריכת הדלק כפי שהבנתי שהשינוי גורם לצריכה לרדת. בברכת אחלה שבת,אלמוג
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום, ראשית לפני שפרסמתי את הפוסט הזה חיפשתי רבות עבור תשובה לשאלתי ולא מצאתי הסבר או תשובה מספקת ולכן אני פונה בפוסט נוסף למרות שיש שרשור שמתעסק בנושא הספציפי הזה (לא עדכני). רכשתי לפני כשבוע bmw 320i sport חדשה מהחברה, כידוע הרכב מגיע עם אחריות יצרן. הרכב מגיע 184 כו"ס וע"פ מיטב הבנתי הוא יכול להגיע ל254 עם תוספת של 12 קג"מ בעת צריבה של מערכת ניהול מנוע חדשה. השאלה הראשונה שלי היא אם האפשרות הייתה בידיכם האם הייתם מתעסקים עם שינויים כלשהם כל עוד הרכב באחריות. שנית, לפי מה שקראתי באתר יש אפשרות לצרוב תוכנה דרך ocd ולא דרך המחשב ניהול עצמו כך שצריך להוריד את המדבקה ולפתוח את הדבק, אך לאחר התייעצות עם e&a (חברה שמתמחה בשיפורים מהסו…
הודעה אחרונה מאת eli z, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מי שמכיר את הרכב (2012) היפנים קצת פישלו עם התחת של הרכב. הוא גבוה וזה קצת מכער את העסק. אני מחפש פיתרון אסתטי וזול. האם הבאנדים עם האומים האלו יכולים לעשות את העבודה? האם זה לא יהרוס שום דבר?, על פניו זה נראה סבבה אך אשמח לראות תגובות של כאלו שמבינים בנושא הזה. https://www.amazon.com/gp/product/B00U1PAVB2?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00 סרטון לדוגמא ביוטיוב: תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
אני מעוניין להרכיב דאון פייפ לפולו GTI שלי (2013). הבנתי שזה רק בבנייה בלבד ושצריך ממיר ספורטיבי כדי שהאוטו יעבור טסט. השאלה שלי עד כמה הממיר הספורטיבי משפיע על הביצועים ? האם יש אפשרות להרכיב את הממיר לפני הטסט ולהוריד אותו לאחר שהאוטו עבר את הטסט ? - כלומר האם זה תהליך מורכב ?
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
- 13 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היי, בהמשך לשרשור הקודם, בעקבות שקיעה קלה של הרכב, אני רוצה להחליף קפיצים קדמיים לרכב שלי (קורדובה 08), אבל מסתבר שבארץ לא מוכרים קפיצים (?) ובחנויות מציעים רק להוסיף גומיות (???). בקיצור, האופציה היחידה היא מאיביי. האם זה תהליך מורכב? יהיה צורך לשלם מיסים? המחיר של הקפיצים זול, 92 ש"ח לאחד. המשלוח די יקר - סביבות ה 200 ש"ח לזוג. מצורף לינק . תודה.
הודעה אחרונה מאת Ooga, -
קומפרסיה
מאת eli_081314-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
איך מעלים קומפרסיה במנוע ? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום וברכה. האם למישהו יש נסיון בבקשה עם "גומיות" אגזוז אבל פאוורפלקס ? האם ניתן לצמצם איתן רעידות מצנרת הפליטה (לפחות קצת) ? חן חן.
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם לא מזמן קניתי הונדה סיוויק 2008 ואני חווה בעיה רצינית ביציבות. זה מתאפיין בזה שהאוטו זז מצד לצד כל פעם שאני עובר משאית או שרכב עוקף אותי, האוטו מאבד אחיזה גם בקו ישר בצורה מסוכנת האוטו עשה סך הכל 144 אלף ק"מ. מה אתם חושבים, זה בולמים או קפיצים? אם זה בולמים, אפשר המלצה לבולמים טובים שיתנו לי אחיזה טובה לא מעניין אותי נוחות נסיעה, מעניין אותי אחיזה כמה שיותר טובה. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת niro007, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום חברים, לא מזמן רכשתי סקודה סופרב שנת 2012 אלגנס. מידת הצמיגים שמגיע עם הרכב : 225/45/R17 ידוע לי שזה משפר אחיזה אך הבנתי שזה בא על חשבון הנוחות ואכן זה די מורגש. מכיוון שנוחות מאד חשובה לי , חשבתי לשנות את מידת הצמיגים. רציתי לדעת אם מישהו יודע לאיזו מידה קודם כל אני יכול לשנות את הצמיגים על מנת לקבל שיפור בנוחות (ראיתי שלדגם הפשוט יותר יש מידה 205/55/R16) וגם במה זה כרוך? האם בכלל השינוי בנוחות יורגש ששווה את כל הפרוצדורה של שינוי המידה גם מבחינה כספית כמובן (להחליף את הג'אנט הקיים ואת הצמיגים שהבנתי שזה לא זול בכלל...) תודה, שי.
הודעה אחרונה מאת inon007, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
הי, לאישתי (I20 2013) יש מנהג לא לבדוק או למלא לחץ אויר, וחשבתי לרכוש מערכת TPMS שתתריע לה בירידת לח. או שאני אוכל לבדוק בקלות. ראיתי בעלי אקספרס ודומיו המון מערכות כבר יותר מתקדמות מהפקק עם הירוק/צהוב/אדום ושלא דורשות פירוק של הגלגל והרכבה של הסנסור בפנים. האם מישהו הזמין/התקין כאלו? האם לדעתכם המשקל של הסנסור משפיע על הצמיג ויש צורך באיזון גלגלים? לינק למוצר לדוגמא: http://www.aliexpress.com/item/2016-Hot-Selling-Professional-Auto-Wireless-4-External-Sensors-Tyre-Pressure-Monitoring-System-for-Car-TPMS/32652461678.html?spm=2114.30010308.3.173.4SFvZD&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10057_10056_10037_10055_10049_10059_10033_10058_10032_10017_4…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני לא כלכך מכיר את הנושא ומאוד אשמח לדעת מה הוא יחס דחיסה קופרסיה קידום הצתה ולמה נהוג לשים דלק עם אוקטן גבוהה כאשר מגדילים יחס דחיסה או מקדמים הצתה תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת stav-bd, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין להחליף את הג'נטים בלאון שלי 2014 1.2, למידה 225/40 R18. ולא כל כך הבנתי את העניין של האופסט, איך אני יודע מה מתאים ואיך המידות האלה משפיעות? ניסיתי לגשש קצת באתרים ומצאתי שלאוטו שלי מתאים בין 35 ל45.על סמך מה אני בוחר את האופסט? תודה
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי, אני מעוניין להוסיף turbo gauge לפיזו 208 1.2 טורבו, האם זה פוגע באחריות יצרן אחרי הוספה? ומבקש המלצה לאחד כזה במידה וזה לא פוגע באחריות. ראיתי שיש ל APR האם זה יכול להתאים?
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
סט צמיגי ניטו . יש מס' מועמדים 1 2
מאת Guest car4fun-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 16 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
הניטו עשו את שלהם מזמן , ואני גם לא הייתי מרוצה מהם. עכשיו מחפש סט צמיגים , מתלבט בין טויו CF 2 גוד ייר אפישנט גריפ פירלי P7 בלו פאלקן ZE914 נוקיאן ליין חייב לציין שמזמן שמתי את עיניי על טויו T1 ספורט . ובנוסף לא מכיר את צמיגי נוקיאן ואת השם בכלל. עוד רוצה לציין שמאוד קורץ לי המותג של מישלין ורכבים אחרים שנעלו אותם זכורים לי לטובה במראה. אבל באתר הזה לא ראיתי ביקורות טובות על צמיגים בחתך שלי נעזרתי גם באתר http://www.tyrereviews.co.uk/ קשה לי לקבל החלטה ולא בא לי להתבאס שוב על סט . טווח המחירים דינמי מוכן להשקיע עד 2400 ש"ח כמובן שהעדיפות תמיד לזול יותר כאשר יחס-תמורה שווה אין לי מושג ולא קיבלתי הצעות על הצמיגים שציינתי יכול להיות …
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום ביצעתי שדרוג APR stage1 ל-2016 Seat Leon 1.8 FR. הבנתי שעל מנת לשמור על האחריות לפני הגעה למוסך מורשה יש להחליף לגירסת תוכנה המקורית ולא לזו של APR. לאחר קצת קריאה בפורמים בחו"ל הבנתי שיש דונגל שמתחבר במחבר דיאגנוסטיקה (OBD2) ומאפשר להחליף בין הגירסאות ולקבל המון נתונים אחרים על הרכב. האם למישהו יש או יצא למישהו להתנסות בדבר? האם יש סיכוי שזה יתאים לסיאט לאון? ( לא צויין שזה מתאים למנועים של סיאט ) זה המוצר שנתקלתי : https://www.ecstuning.com/Search/SiteSearch/APR_Mobile_Dongle/ES2718631/ אשמח לדעתכם
הודעה אחרונה מאת Tricepz, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם. ברשותי גטה החדשה , הרכב מגיע עם צמיגי מישלן , 205/55/r16 וטסות. לפי אתר יד 2 , אפשר להגדיל חתך וגודל ולהעלות ל225/45/r17. השאלות שלי הם כאלה: 1.האם עדיף לקנות גאנטים במידה המקורית , או לקנות גאנטים וצמיגים במידה הגדולה יותר? מבחינת ביצועים,צריכה, נוחות וכאלה. 2.האם יש חנות שמוכרת גאנטים באילת? להבנתי המחירים שם זולים יותר מכיוון שאין מעמ. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
השאלה בכותרת.
הודעה אחרונה מאת Alex_b, -
-
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
306 GTI: ייבוא קיט ביטול היגוי אחורי, יעבור במכס? כמו בכותרת, אני מעוניין לבטל את ההיגוי האחורי ברכב, מצאתי קיט של bakerBM ורציתי לדעת אם הוא יכנס לארץ ללא בעיה או שזה חלק שלא יעבור במכס? תמונות: (מורכב על האוטו בכתום) תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת tgt, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום רב, לחבר יש את הרכב הנ"ל. הוא מחפש צמיגים במידה 225/45 r17 עומס 91Y. הבעיה היא שהוא גר בחיפה ואוהב לנסוע מהר. זה גורם לכך שהצמיגים מתפוצצים בכול מפגש עם בור בכביש ונשחקים מהר. היו לו מישלין ps3 שהחזיקו כמה חודשים עד שהתפוצצו וגם דאנלופ ספורט מאקס רט שלא החזיקו הרבה. הוא מחפש צמיג כמה שיותר עמיד מבחינת חוזק ושישחק כמה שיותר לאט ושלא יהיה יקר מידי. האחיזה והביצועים כבר פחות חשובים לו... זה נכון שצמיג שהוא כמה שיותר ספורטיבי הוא יהיה רך יותר, יחזיק פחות קילומטרים, ויהיה רגיש יותר לכבישים שבורים? צמיג ירוק יהיה יותר חזק מצמיג ספורטיבי? מה אתם ממליצים? חשבתי על מישלין פרימסי או אולי קונטיננטל פרימיום קונטאקט. קימים צמיגים ירוקים במידה שלו? …
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 467 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Ron Poh
- `Infinity
- ronenu
- PYA
- פיזיקאי שימושי
- Shay Shd Dave
- Itzik-b
- גולדן191
- mitsugli
- לירון .ה.
- חד אופן
- flytomars
- zaf
- Igalz
- swiv
- הרקוליטו
- omricn
- רבקהה
- QV1750
- Lexicon
- garicho
- Pavlik
- David32
- שחר 1
- farkash7
- ארז 1
- yohai71
- davemustaine87
- ArikB
- אלעדית
- 3n
- Rongaflugen
- נעם101
- VromVrom
- מיץ פטל
- Liquidator
- דניאל1983
- יבגניפ
- yoni2sh
- Night Driver
- פשטות
- מי
- D1winner
- BRAVO_SX
- ldti
- TvrSpee12
- Matan1515
- פינדר
- סולל הדרך
- pasat04
