Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, בהמשך לשרשור הקודם,

בעקבות שקיעה קלה של הרכב, אני רוצה להחליף קפיצים קדמיים לרכב שלי (קורדובה 08),

אבל מסתבר שבארץ לא מוכרים קפיצים (?) ובחנויות מציעים רק להוסיף גומיות (???).

בקיצור, האופציה היחידה היא מאיביי.

 

האם זה תהליך מורכב? יהיה צורך לשלם מיסים?

המחיר של הקפיצים זול, 92 ש"ח לאחד. המשלוח די יקר - סביבות ה 200 ש"ח לזוג.

מצורף לינק .

 

תודה.

פורסם

האם למישהו יצא לייבא קפיצים לארץ?

מהשרשורים בפורום בכל הנוגע להזמנת בולמים ראיתי סכומים הזויים של 50% מיסים (מילא) ועוד 200 ש"ח עמילות מכס ועוד כל מיני שטויות, זה תקף גם לגבי קפיצים ועוד סטנדרטיים? המחיר יצא יותר מפי 2....

 

מצאתי אפילו מחיר זול יותר באיביי, קפיצים של FEBI שכנראה זהים לחלוטין לאלה של קייבא עד למילימטר ב 100 ש"ח פחות כולל משלוח. משער שאין הבדל בינם לבין הקייבא, אולי אפילו היצרן זהה.

פורסם

אני יבאתי קפיצים שעלו לי בערך 750 שח

שילמתי מכס עלות שחרור עוד 430 שח

והשליח של הדואר החתים אותי על טופס

הקפיצים הם אפטרמרקט ולא OEM כמו שלך

פורסם

איזה חלק במחיר זה מיסים ואיזה חלק עמלות? כי במקרה שלי 50% מיסים זה 100 ש"ח שזה לא נורא.

אצלך 370 זה 50%, על מה עוד 60?

פורסם

אשמח אם תוכל להעלות אותה.

 

האם שלחת טופס למכס לפני ההגעה של החבילה או שרק לאחר קבלת הודעה על עיקוב במכס?

פורסם

הגיע אליי הביתה שליח של הדואר ולא הייתי , התקשרתי למספר על הדואר רשום וענה לי השליח אמר לי שיש לשלם 430 שח על החבילה תיאמתי מולו והוא החתים אותי על הטופס

פורסם

ערך המוצר במקרה זה מתחת ל-75$.

תאורטית לא אמור להיות עליו שום מיסים.

 

באתר המכס למוצרים מעל 75$ ופחות מ-500$ יש התייחסות למיסים "בהתאם לפריט המיובא". טרם מצאתי מה זה בדיוק אומר.

47.8% הם על מוצרים מעל 501$.

 

ראה גם בהקשר של חלקי חילוף לרכב:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?491307

פורסם
הגיע אליי הביתה שליח של הדואר ולא הייתי , התקשרתי למספר על הדואר רשום וענה לי השליח אמר לי שיש לשלם 430 שח על החבילה תיאמתי מולו והוא החתים אותי על הטופס

אז זה אפילו לא נתקע במכס, זה מעולה. תודה.

 

תם, לגבי ה 50%, הבנתי שלחלקי חילוף לרכב יש מס של 50% לא משנה מה עלותם, לפי השרשור נראה שזה תקף רק לגבי חלקים שעולים מעל 75$ (ולא 501ִ כמו מוצר רגיל).

אבל כמו שאמרת אצלי זה מתחת ל 75$ וכנראה שלא אמורים להיות מיסים בכלל, מעולה :-)

 

תודה על העזרה!

פורסם (נערך)

באתר שמוביל לאותה טבלה שצירפתי, אכן כתוב כך בהתייחס לחלקי חילוף בטווח מחירים 75-500$:

חלקי חילוף לרכב בטווח מחירים זה מחוייבים בשיעור מס אחיד וכולל של 48.1%, למעט האביזרים שלהלן, עליהם חלה חובת תשלום מע"מ בלבד:

1. פנסים לרכב

2. מגבים לשמשות וחלקיהם

3. צמיגים

4. מושב בטיחות לתינוק/ילד המותקן ברכב והבסיס למושב

5. כריות אויר

6 דסקיות בלם, תופי בלם, רפידות בלם מורכבות

7. מערכות ABS

8. גלאי נסיעה אחורית (רוורס)

9. שסתומים לצמיגים

 

וכאמור, עבור מוצרים בערך פחות מ-75$:

משלוח המכיל טובין שערכם הכולל עד 75$ - פטור לחלוטין ממסי יבוא.

הפטור אינו חל על מוצרי טבק, כוהל ומשקאות משכרים.

ערך כולל של עד 75$ - לא כולל הובלה וביטוח אם הם מחושבים בנפרד מערך הטובין.

 

יש שם גם מספר טלפון של מחלקת תחום יבוא חלקי חילוף לרכב במשרד התחבורה, שמא יש עם מי לדבר שם בנושא - 03-5657117 (קצת מוזר לי קידומת 03 כי הכתובת שם היא ירושלים, אבל תנסה).

 

עוד מצאתי, את האתר הזה, וביחס לקפיצים (בהנחה וזה הפריט המתאים):

http://62.219.95.10/TaarifHistory/MisimList.aspx?valuedate=20160504&pratmeches=732020201&helek=15

עכשיו תשאל מה זה תמ"א, הנה התשובה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?523804-%D7%AA%D7%9E-quot-%D7%90-60-%D7%95%D7%90%D7%A4%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%95%D7%92-%D7%9E%D7%9B%D7%A1&p=4309095&viewfull=1#post4309095

 

דוקטורט צריך כדי להבין מי נגד מי. ובסוף במילא יעשו מה שרוצים או שיקרה מה שיקרה. :roll:

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

הבלאגן הזה אופייני למכס.

אזמין, במילא אלטרנטיבה אין ונראה שגם לא אמורה להיות בעיה, במקסימום אעדכן כאן עבור הדורות הבאים.

פורסם

סליחה על החריגה מנושא הפוסט המקורי.

תראו לי מישהו שהזמין מחו"ל (וגם קיבל) כריות אויר / מערכות ABS.

מחזק שזה אופייני לבלאגן שבנוהל היבוא של מוצרי ח"ח לרכב שלא ניתן להבין ממנו יותר מדיי והכל נתון לפרשנות מצד המכס ומשרד התחבורה (אז רשום שניתן לייבא. so?) .

כל פעם שניסיתי לקרוא ולהבין את הנוהל הזה -היה צורך בקריאות נוספות. כל פעם מחדש.

יחי הערפול :x

alfa 156 2.5.

פורסם

הזמנתי פעמיים הגה משומש עם כריות אויר. בפעם אחת הגיע עם שליח עד הבית בלי שום תוספת או מכס.

בפעם השניה הלכתי לדואר לקחת, גם ללא שום בעיה.

 

כנראה היה בפוקס

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אמרתי שאעדכן, לא?

 

המוכר שלח את שני הקפיצים בחבילות נפרדות, ושתיהן נתפסו במכס.

לאחר חודש שהם טיילו בין המכס למשרד התחבורה וכמה פקסים ששלחתי עם קבלה עבור החבילות, הם הגיעו לסניף ולמעט חתימה על טופס, לא שילמתי כלום.

 

חבל שהם ספגו כמה חבטות רציניות בדרך שהותירו שפשופים לא קטנים, מקווה שלא ישפיעו על תפקודם.

×
×
  • תוכן חדש...