שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום לכם, לאחרונה התחדשתי ברכב הנ"ל ואני מאוד מרוצה ממנו למעט מהצליל. רציתי לשאול על אפיקי שיפור אפשריים כשהמטרה היא לשפר בעיקר את הצליל ופחות את הביצועים. ראיתי ביוטיוב סרטון של רכב כמו שלי משופר עם אגזוזים של מילטק ומאוד אהבתי את הצליל האבארטי שמערכת הפליטה הזאת נותנת לרכב. רציתי לדעת מה תהיה העלות של מערכת כזאת בערך והאם יש אפשרות לקנות ערכה כזאת משומשת? *מדובר ב208 gti משנת 2014
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 114 תגובות
- 208.6 אלף צפיות
אז ככה, הכל התחיל מזה שנפלו ליידיים שלי זוג קאליפרים של ברמבו 4 בוכנות אשר ירדו מלנצ'יה קאפה טורבו, תלונות למערכת הבלימה המקורית אין לי ממש היא דיי טובה, אבל בנסיעות "חזקות" עם בלימות בהתאם הבלמים נחלשים משמעותית, שמן בלימה הוחלף כצעד ראשוני אך ללא הועיל... שבועיים אחרי זה מצאתי את עצמי בחישובים עמוקים וחשבתי לשתף אתכם בפרוייקט. אז ככה, המצרכים: 1 אלפא 156 (רצוי 2.5 ליטר V6 ידנית) 2 קליפרים ברמבו 4 בוכנות 2 צלחות בלם אלפא 156 GTA קוטר 305 מ"מ 4 רפידות בלם 2 מתאמים לקאליפרים 4 ג'אנטים 17" להכיל בתוכם את מע' הבלימה 1 קליבר 1 מד-זוית 1 מתלה קדמי + נאבה מפרוק (לא חובה אך הרבה יותר נוח) דף ועט ולעניין: בר…
הודעה אחרונה מאת לנצ'יהוליסט, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, קודם כל מקווה שאני לא טועה, וקוראים לזה ראם אייר באמת, עכשיו לעניין, יש לי מאזדה 3 מנוע 2.0, בימים חמים מאוד, מרגישים שהאוטו כבד לעומת ימים קרים שהתגובה של הגז שונה בהחלט. ראיתי את הסרטון הזה, אתם חושבים שבאמת יהיה שינוי בהתקנה של מוצר כזה? תודה. **לא, אני לא מתכוון להפוך את האוטו למרוצים, ולא רוצה "רעש", ואין טורבו לאוטו.
הודעה אחרונה מאת ChaoscripT, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
סתם מעניין אותי לדעת שאם ארצה לשפר מתישהו בעתיד למרות שאני לא מחובבי השיפורים. תוכנה זה חוקי? מתי זה נהיה לא חוקי? אני מדבר אך ורק על שיפורי ביצועים. לא יופי חיצוני או שיפורי סאונד של הרכב (אגזוז וכדומה) תודה
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום ברשותי Seat ibiza 1.2Tsi דגם 2016 הרכב כרגע על 2K קילומטראג'. אז ככה אני מעוניין לשפר את הרכב בדברים קטנים שלא ייבטלו את האחריות יצרן. הבנתי שקיימת אפשרות לספייסר ( פורק חיצוני ) שאפשר בקלות להסיר בעת הצורך. ( אם אפשר מידע מפורט) והבנתי שבשביל צליל פליטה יפה אפשר להשתמש בפילטר אוויר פתוח. קראתי וחקרתי קצת על הצ'יפ המפורסם והבנתי שזה לא חסכוני ובריא לרכב אלה ההפך. אשמח לעזרה והמלצות ובמה כדי להתחיל ואם קיים עוד שיפור קליל שלא צורך בביטול אחריות תודה וחג שמח לכולם!
הודעה אחרונה מאת ROEi1, -
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי, עכשיו ראיתי אוטו יד 2 מדובר ברכב ספורט עם מנוע טורבו. המנוע 1.2 טורבו וכשאני שאלתי אותו על האוטו וראיתי אותו בעיניים שלי הוא אמר שיש צ׳יפ או דבר כזה שמוסיף כוח סוס למנוע. עכשיו כשפתחתי את המכסה מנוע ראיתי קופסה אדומה כזאת שמחוברת בחשמל. האוטו אמור להיות 105 כוח סוס ועכשיו הוא עם הציפ הזה שנה וחצי בערך... ואמרתי לו אם אני קונה את הרכב אני רוצה להוציא את זה הוא אמר שאין בעיה הוא יוציא. עכשיו השאלה לי אליכם זה במידה ואני מוציא את הציפ הזה לאחר שהיה שנה וחצי בערך במכסה מנוע וגרם למנוע להתאמץ יותר בכך הוא מוסיף לו כוח סוס האם אחרי הוצאת הציפ הקופסה האדומה הזאת המנוע יחזור לקדמותו? יעבוד תקין ללא כל בעיה או שחיקה? הרי המנוע התאמץ יתר על המידה בגלל הציפ הזה עכשיו אחרי שמוצי…
הודעה אחרונה מאת s.levi, -
הצלחות והרפידות שלי הולכות להיגמר כבר גם מקדימה וגם מאחורה אז חשבתי אם כבר מחליפים אז להחליף למחוררות. השאלה היא עד כמה זה יורגש ביכולת הבלימה וכמה זה שווה את הכסף? האם לצלחות מחוררות צריך להתאים רפידות מיוחדות? סט אחורי של צלחות ורפידות REMSA תואם מקורי הציעו לי ב-500 שקל בערך. בכמה יגדל המחיר לסט מחורר ? אם אפשר גם המלצה לחנות שמוכרת חלקים מהסוג הזה(את הסדנאות אני מכיר). תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת dany, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום וברכה. קניתי לפני כחודשיים 307XSI 2.0 ידנית, 2005. הרכב כרגע עם 95א ק"מ. אחרי כ6000 ק"מ איתו, למדתי את נקודות החוזק והתורפה שלו והגיע הזמן לנסות לשפר במסגרת התקציב. א. בורר ההילוכים גרוע, לא מדוייק וארוך מהלך. אשמח להמלצות לקוויק שיפט טוב. אני שוקל אפילו להחליף לבורר המקורי של ה307 1.6. נהגתי על רכב של חבר ושם המצב היה טוב יותר. ב. מתלים. האמת, די התאכזבתי. הרכב עם נטיה ברורה לתת היגוי ולא מאפשר משחקי העברות משקל קלאסיים. האם סט קויילאוברים עשוי לשפר את המצב? אשמח להמלצה לסט כזה. כמו כן, כמה אמור לעלות שיפור שכזה? עדיף להזמין מחו"ל או לקנות בארץ? אם בארץ, לאן כדאי לפנות? ג. גיר. אני מניח שזה לא שיפור לזמן הקרוב ואולי בכלל לא. הגיר לא משו…
הודעה אחרונה מאת עמיחיamihai, -
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רביעיית צמיגים לייטי של ההורים, המידה היא 225/50 R17 94W עד עכשיו היו הצמיגים המקוריים של האוטו Pirelli P7 וכרגע מחפש את המחליפים. סה"כ מדובר על רכב שננהג לרוב על ידי אמא שלי, אשה סטנדרטית, נוסעת לסופר וחזרה וכל מיני כאלה. אני כן מחפש צמיג איכותי אבל לא חושב שצריך משהו ברמה של P7, על פי TireClub מה שמתאים לי זה הצמיג הבא: ZE914 RUNFLAT האם יש המלצות אחרות?
הודעה אחרונה מאת ROEi1, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, שמתי לב שיש "צ'יפ" לטענת המוכר בתוך המכסה מנוע. השאלה העיקרית זה אם המוכר מוריד את הצ'יפ לבקשתי לגמרי מהאוטו לאחר שנה שהוא היה עם הדבר הזה האם אחרי ההורדה בבדיקה עצמה יראו שהמנוע "שחוק" או לא תקין עקב משהו שאימץ אותו יותר מדי מהרגיל? תודה, אילן.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי מתגורר בצפון, הוחלט שצריך להחליף את הצמיגים של הרכב שלי, רכב פולקסווגן שנת 2013 טורבו דיזל, בינתיים אין תקציב שאני מוגבל בו, עוד שנתיים בערך מינוס פלוס מוכר את הרכב(רכב נכה), חשבתי גם על הדרך להחליף ג'נטים, אשמח לקבל המלצות על מישהו אמין ווישר ומחירים טובים מאיפה ניתן לרכוש ולהתקין(למרות שכל פנצ'ריה בצפון תוכל לעשות לי את זה בתשלום, ג'נטים וצמיגים עדיף באזור הצפון או חנות אמינה ברשת ואם אפשר קישור בנוסף זקוק ליצרן ודגם, משהו טוב, איכותי,חשבתי האמת ללכת על איזה מותג סיני בזול רק מהסיבה שרוב הסיכויים שהרכב יוצא למכירה בעוד שנתיים
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מעוניין לשפר את הסאונד של האגזוז. כרגע יש דוד אחורי רמוס שיחסית נשמע חלש. מישהו התנסה בהורדת דוד אמצעי ב206? לא רוצה שישמע חזק מדי בשיוט. מקריאה הבנתי שזה יכול לדפוק לי את הלחץ החוזר והמומנט ירד, האם נכון?
הודעה אחרונה מאת miatanc, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
סליחה אם זה לא במקום המתאים חדש פה יש לי סיאט לאון 16 דגם סטייל מההתחלה לא אהבתי תגאנטים ואת הגודל היום הלכתי והחלפתי לצמיג טויו גאנט 18 חתך נמוך 225 40 18 השאלה שלי האם זה מאושר ובטיחותי כי גם נדלקה לי מנורה במחשב שמראה תקלה שהחליפו גלגלים תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת nfsmw31, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, לפני חודש וחצי קניתי סוזוקי סוויפט 2012 ידנית. רכב חמוד והכל, בהחלט "עושה את העבודה", אבל למרות ההתנהגות הקלילה שלו, הוא מרגיש קצת איטי, במיוחד בהאצה מאפס. אולי זה הדרך בה אני מעביר הילוכים, אני לא בטוח. בכל מקרה, נתקלתי פה בפורום בפוסטים על מה שנקרא TUNING BOX וצ'יפים ותוכנות שונות למחשב המנוע. כמה הדברים האלה עולים והאם את שינוי תוכנת מחשב המנוע ניתן לבצע לבד, או שחייב בעל מקצוע? תודה.
הודעה אחרונה מאת yonyz, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב אבקש המלצה לשיפור אחיזה. נתחיל מזה שהצמיגים חדשים מחברה טובה וידועה!!! (יש דברים שאסור להתפשר) אמנם נשארתי בגודל 15" וצמיג 195/60 אבל הג'אנט עצמו עם אופסט שלילי ויוצא שהוא יותר בולט מגלגל רגיל. אני זוכר בזמנו לשיפור זוויות גלגול הוספתי מוטות חיזוק (מוט מייצב) קדמי ואחורי, עליון ותחתון. וזה נתן את השיפור הטוב ביותר ביחס להשקעה. השאלה אם ניתן להשיג מוטות לקורולה 2006 או להתאים של רכבים אחרים? אם יש לכם רעיונות נוספים לשיפור אחיזה אשמח לשמוע. נ.ב. לא מתכוון להנמיך או להקשיח את האוטו!!! תודה רבה מקס
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אהלן!! היום החלפתי צמיגים ליונדאי i20 שלי. רכשתי טויו cf2. קראתי המון ביקורות עליהם באתרים בחו"ל ו95% היו מעולות. אנשים כתבו שהצמיגים מיוצרים ביפן, נוחים, אוחזים מעולה ושקטים. כאשר נסעתי הביתה מראשון לאשדוד על כביש 4, היה נדמה לי שהרגשתי רעש מוגזם מהצמיגים, כאילו שנסעתי על כביש מקורצף. זה משהו שאמור לקרות בצמיגים חדשים?? נעשה לרכב כיוון פרונט ואיזון גלגלים.
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
-
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום ,אני חדש בפורום ברשותי סיאט לאון 1.8 Tsi ידני עם ג'אנט מקורי 16 אינצ' רציתי לשאול אם אני רוצה להתקין תוכנה לרכב ,האם כדאי להחליף את גודל הגאנט למידה 17 . האם יהיה שינוי לטובה או לרעה בין הגדלים השונים .? תודה עידן
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי יש לי הונדה סיויק 2015 רציתי לדעת האם צ'יפ למנוע יוכל לתת לי מספר סוסים נכבד או שבגלל שהמנוע ללא טורבו אז אין על מה לדבר בכלל. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Kreios, -
- 28 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכל המשפרים. האם אפשר להשיג/לחרוט בלמי תוף מאלומיניום על מנת להפחית מהמשקל הבלתי מוקפץ? נ.ב מדובר בניסאן נוט 2011
הודעה אחרונה מאת REVERSiN, -
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם אני רוצה לקנות קיט בולמים של BILSTEIN דגם B6 , זה המוטות בלבד ללא הקפיצים ,קיט של קפיצים יש לי כבר זה הלינק למוצר אחורי : http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-Giulietta/Fahrwerk/Bilstein-Sport-Gasdruckstossdaempfer-Hinterachse::4881.html קדמי : http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-Giulietta/Fahrwerk/Bilstein-Sport-Gasdruckstossdaempfer-Vorderachse::5902.html *שאלתי כבר 2 סדנאות בארץ והם לא מייבאים את הקיט הנל , מודע לעלויות של מכס השאלה שלי היא כזאת, האם יש סיכוי שלא יתנו לי להכניס את זה לארץ ? אם כן איך אפשר לאשר דבר כזה? כשהזמנתי את הקפיצים מאיטליה החתימו אותי על טופס עם פרטי רכב וכדומה האם יעשו לי בעיות ???…
הודעה אחרונה מאת נתנאל, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שאלה לי למבינים שבניכם, במה הדבר הבא: http://www.ebay.com/itm/FOR-06-10-TOYOTA-YARIS-VITZ-1-5L-1NZ-FE-DC-SPORTS-4-1-HEADER-EXHAUST-MANIFOLD-/272211628059?hash=item3f6113d01b:g:d7UAAOSw2GlXD1yU&vxp=mtr משפר את הרכב? האם זה לא יהרוג את הרכב בסל"ד נמוך? ובכלל, האם החלק רלוונטי בכלל כאשר שאר מערכת הפליטה היא סטוק? תודה!
הודעה אחרונה מאת Avia, -
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מישהו שמע על המותג המדובר?מסתמן שהם ממש זולים ביחס למתחרים ויש באינטרנט חוודים טובים
הודעה אחרונה מאת Avia, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי חברה מחפש זוג צמיגים חדש לרכב הסתכלתי ודפדפתי קצת וחקרתי מצאתי את הפאלקן 914 גוד ייר איגל ספורט ואת המקסיס מאפ1 המחירים דומים הפאלקן זול ב150 שקלים השאלה שלי אם שווה להוסיף ולקחת את אחד מהצמיגים השניים, תודה לעוזרים ושבוע טוב
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה כחדשה tuning box של tmc, הייתה על הפולו שלי שנה אחת, נרכשה מ E&A 054339549 גיא
הודעה אחרונה מאת גיא_ש, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, כמה זה אסור או מסוכן לשים ברמבו בהדבקה נגד חום או דברים כאלה על הקליפרים? אני כנראה רוכש אוטו עם ברמבו מודבקים עליו. (לא צביעה). כמה זה מסוכן לעתיד? הרכב עבר 37 אלף קילומטר ובערך 30 אלף קילומטר הוא עם זה.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולםם רכב ראשון שלי וזאת הסיבה שאני לא מבין כלכך בעניין הזה יש לי כמה שאלות הבנתי שצ'יפ בגלל שאי אפשר לדעת ולראות אז הוא לא מבטל אחריות יצרן. עכשיו כמה עולה לעשות דבר כזה? מה ההשלכות? האם זה מזיק במשו? צריכת דלק? תודה לעונים ואם יש עוד דברים הכרחיים ששכחתי ומישו יכול להוסיף תודה!
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים, ברשותי לאון 1.8 ידנית 2011 לפני מספר חודשים הזמנתי מגרמניה סט קפיצי אייבך פרו קיט שבנויים לעבוד על הבולם המקורי ומבסוט מהם. אני מעוניין להזמין בקרוב גם סט בולמים של בילשטיין ולא סגור איזה קיט בולמים מומלץ. השדרוג שאני מחפש הוא לטובת טיולי נהיגה, אני מכיר שיש את הבילשטיין B14 או B12 אשמח אם מישהו מכיר מה ההבדלים ביניהם ולקבל המלצות. תודה
הודעה אחרונה מאת yud, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום חברים התחדשתי לפני כמה ימים בטויוטה פריוס שנת 2010. דור שלישי הצמיגים האחוריים יבשים וחייבים החלפה. והצמיגים הקדמיים הוחלפו לפני חצי שנה לפירלי P1 שייך בכלל להחליף רק את האחוריים? או שמומלץ להחליף את כל ארבעת הצמיגים?? במידה ואין טעם להחליף גם את הקדמיים אז לאחוריים לקחת אותו סוג בדיוק כמו הקדמיים של פירלי ? ובמידה ומומלץ להחליף את כל ארבעת הצמיגים אשמח לייעוץ מה כדאי לשים מידת הצמיג היא 195\65\15 קוד מהירות H אני כמובן שולל מראש צמיגים סינים או עלומי שם למינהם תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת דניאלס, -
- 8 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני חדש פה בפורום מצטער אם האשכול לא קשור לפה אשמח אם תעבירו למקום אחר או משהו. לעניין רכשתי סיאט לאון 2016 STYLE צבע טורקיז רכב באמת יפה מאוד אהבתי את הכל . עכשיו בגלל שזאת גירסת STYLE הג'אנטים שם הם לא כאלה מושכים הם נחמדים והכל אבל מאוד אהבתי נגיד את הצורה שיש לגירסת הFR אבל לא היה ברשותי את האפשרות לרכוש את ה FR נתחיל מהסטייל ולאט לאט חח אז שאלתי את המוכר מה אני יכול לעשות, הוא אמר לי יש מישהו שאני מכיר תיגש אליו תעשה טרייד אין תוסיף 2500 ואתה מסודר. דיברתי עם חבר טוב שלי שהוא מתעסק ברכב המון זמן ואמר לי בשום אופן אל תעשה טרייד אין על הג'אנט המקורי שלך. עכשיו יש לי מספר שאלות 1.כדאי להחליף את הג'אנטים? 2.כדאי לעשות טרייד אין ולהוסיף כ…
הודעה אחרונה מאת פוצינו, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, אשמח להסבר לגבי צ׳יפ, תוכנה, דוד (אני מכיר רק רימוס. איך בונים ומה עושים והאם זה עובר טסט?) ועוד הדברים הקשורים לרכב בזה. מי שלא מבין כדאי להיכנס לעסק הזה? אני לא מתכוון לשיפור במנוע והמהירות אלא רק לרעש ו״פוזה״ של הרעש. איך עושים את זה והאם זה שווה או הורס?
הודעה אחרונה מאת Kreios,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 477 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- RK
- IsraCar
- נולד לליסינג
- מיץ פטל
- kalmangar
- nir eli
- Johnathan
- Camaro 92
- אלפרד חיות
- samg
- falou
- אהרן ג
- flytomars
- mcshmupi
- אלעדית
- ברווז
- מחכה
- davemustaine87
- Haim_gds
- David32
- Rongaflugen
- שלמה.נ.
- avizaz
- farkash7
- beresford
- orbanay1994
- razi_pazi
- jpex
- itaimoto
- Avia
- Derish
- Mr.Hybrid
- סולל הדרך
- רפי לין
- נעם101
- PYA
- GTI33
- Aviady001
- VVWpolo
- נהג חדש תקציב קטן
- lanosforce
- PASHUT
- VromVrom
- rolling_stony
- mitsugli
- Ragnar
- BoazB11
- Mech Morphix
- stx
- sanekt17
- גולדן191
- פינדר
