שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח להמלצה לצמיגים 185/60/15 ברור לי שאין משהו ספורטיבי מובהק אבל אם יש צמיג אוחז וכמובן בעל אורך חיים גבוה זה יעשה את העבודה. תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן שלום . ברשותי סקודה פאביה 2012 . אני מחפש המלצה לצמיג טוב, שקט, וכזה שלא יעלה על 300 ש'ח לצמיג . (צריך 4 ) לא ארצה צמיג סיני, אלא אם כן אשתכנע . תודה .
הודעה אחרונה מאת ron_man, -
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם.. אני רוצה להתקין ברכב שלי haldex controller. הרכב הוא אודי S3 2014 אני אשמח אם יש מישהו שיכול לייעץ לי מאיפה להתקין, איך להתקין, ממי לרכוש, וקצת יותר פרטים על המוצר כי אין הרבה בפורום. כלומר מה הוא עושה בפועל, מה ההשפעה שלו על הרכב מבחינת בלאי מואץ, מה היתרונות והחסרונות שלו האם אפשר להוריד אותו? מה הטווח מחירים? תודה מראש לכולם!
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, המצב הוא כזה: צמיג קדמי התפוצץ תוך כדי נסיעה, מה שהביא לעיקום החישוק עצמו. אני מתלבט בין מספר אופציות: 1. החלפת 4 צמיגים חדשים וחישוק אחד שהתעקם. 2. החלפת 4 צמיגים ו- 4 חישוקים לחישוקי מגנזיום. אשמח לדעת אילו צמיגים מומלצים לרכב הזה, כמובן מחברות טובות, אשמח גם לדעת מה דעתכם שעניין חישוקי המגנזיום, האם הם יותר חזקים? תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת עודדס, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ברשותי גולף דור 3, מנוע 1.8. מחפש צמיג איכותי ולא יקר (יחסית) בשביל אחיזה טובה על הכביש. תודה.
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, האוקטביה שלי הגיע עם צמיגי מישלין אנרג'י, אני מעוניין להחליף לצמיג אוחז יותר. מחפש המלצה על צמיג עם בלאי נמוך יחסית, שיהיה שקט ושלא יעלה ביוקר יותר מידי וכמובן אוחז. בנוסף, הצמיגים שלי בני שבוע, האם אוכל לבצע טרייד איו על צמיגים חדשים?
הודעה אחרונה מאת mavric, -
-
- 10 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
כיום יש לי Good Year שכבר צריך להחליף, התקציב לא גדול במיוחד לכן לא יכול לקחת אותם שוב. חשבתי על הדגמים הבאים: 165/70R14 SN828 81T TL Falken או 165/70R14 81T DYNAXER HP3 Kleber או 165/70R14 SN831 81S TL OE Falken מדובר על רכב פיאט פונטו ספייס 2005 - גרסת הדינמיק 80 כ"ס. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי, לאחרונה אני שם לב שהרכב סוחב, אני מאמין שזה כי אני נוסע כל יום 80 קילומטר וזאת הגרסה הכי חלשה של פונטו(77 כ"ס, 5 הילוכים) השאלה שלי היא כזאת: האם יש ואפשר לשים גיר 6 הילוכים ברכב הזה? כי לפי מה שהבנתי, בשני הדגמים היותר חזקים(105 ו135 מולטיאייר טורבו) יש 6 הילוכים, זה נכון? ואם כן יש אפשרות, מישהו יודע מה התהליך? המון המון תודה על העזרה, פשוט הרכב חדש יחסית ואני כבר מרגיש כאילו לא יחזיק הרבה מעמד [emoji17] שוב תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אהלן ובוקר טוב לכולם. ברשותי איביזה 20VT 2007 והגיע הזמן להחליף את הצמיגים, כרגע אני נוהג T1R של טויו והחלטתי שאם כבר מחליפים-מתקדמים לצמיגים אוחזים יותר. הבנתי שיש שלושה צמיגים שכדאי לנסות אותם: 1. Toyo r888 הבעיה איתו שהרכב נוסע גם ביום יום והצמיג נשחק במהירות, בגשם אין אחיזה בכלל ויחסית למחיר שלו אין היגיון להתקין אותו. 2. Nitto NT01 צמיג סמי סליקס שנראה מצויין (מאוד משך אותי המראה שלו), אוחז נהדר למיטב הבנתי, לא נאבד בגשמים עקב תעלות ניקוז (כמובן שיהיה לו יותר קשר לאחוז בגשמים כמו כל סמי סליקס אבל פחות מהמתחרים שלו) והבעיה העיקרית שלו היא שאני לא מצליח באמת להשיג אותו לצערי. 3. המליצו לי על Pirreli p-ziro הצמיג המדובר שמגיע כסטוק עם רכבי האבארט', המרא…
הודעה אחרונה מאת Ray71, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הרכב הוא יונדאי וולוסטר. כרגע מותקנים הנקוק K115. ההגיון אומר ללכת שוב על אותו צמיג. מה דעתכם? יש אלטרנטיבות עדיפות? בתקציב של 500 שח לצמיג.
הודעה אחרונה מאת TIRE CLUB, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חשבתי להזמין דאון פייפ ללא ממיר מחול של tmc. הייתי היום אצל אגזוזן ושאלתי סתם כדי לדעת אם הוא יכול לבנות לי כזה והוא אמר לי תזמין מחול הכי טוב ועובר מכס בלי שום בעיות מלא עשו ככה לפניך. השאלה אם זה באמת עובר מכס?
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
רציתי לדעת האם יש רכבים נוספים שמערכת הפליטה זהה בהן ? מדובר על סיאט לאון 2013 1.8 מהצורה הקודמת , האם יש איזו גולף אולי שמערכת פליטה תתאים באופן מושלם לסיאט ? תודה.
הודעה אחרונה מאת habibster, -
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן חבר'ה יש ברשותי שברולט ספארק LT 2013, מנוע 1.2 עם 85 כ"ס. האוטו הוא מצויין בגדול, חסכוני וכל זה, אבל! הכוח שלו ברצפה. עליתי את פרוייד בחיפה (מי שמכיר יודע על מה אני מדבר), ואם לכל רכב די קשה לעלות אבל זה סביל, בספארק זה בלתי נסבל בעליל. זו רק דוגמא אחת קיצונית לעניין. כמובן שאני לא מרשה לעצמי לנסוע בנתיב השמאלי כי תוך שניה מהבהבים לי לעוף ימינה וזה משגע אותי. רציתי לדעת אם יש דרך סבירה לשפר במעט את הביצועים של הרכב כך שיהיה לו יותר כוח? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 5 אלף צפיות
וזה הולך להיות מעניין IS38 TURBO TUNED BY APR SACHS PERFORMANCE CLUTCH KIT FORGE INTERCOOLER דיינו בקרוב מאוד, ותמונות נוספות בקרוב מאוד.
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ערב טוב חברים, אשמח לקבל המלצה לפילטר אוויר פתוח של K&N לסיאט איביזה 97 1.4 ׁ(MK2) אני יודע שזה לא יוסיף כח או משהו, פשוט רוצה לקבל סאונד טיפה יותר ספורטיבי קישורים מEBAY יתקבלו בברכה / חנויות פה בארץ. תודה מראש לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת ardak2580, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מישו בבקשה יכול להמליץ לי על רפידות בלם קדמיות לסקודה רפיד או סיאט טולדו 2013 1.4tsi עדיפות לחברה ומחיר סביר תודה מראש על העזרה
הודעה אחרונה מאת Denis Zelenkov, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מישו יכול להמליץ לי איזה בולמי זעזועים הכי טובים אפשר לקנות לסיאט טולדו 2013?
הודעה אחרונה מאת Denis Zelenkov, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב מבקש המלצה לצמיג במידות : 225/60R17 99H לרנו קוליאוס 2011. כרגע מכוון - ל - מישלין PRIMACY 3 או הנקוק K415. הממלצות, יתקבלו בברכה חג אורים שמח.
הודעה אחרונה מאת dts2, -
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
ערב טוב חברים, הרבה זמן שלא רשמתי כאן. שאלה קטנה לעזרתכם, אני מעוניין לרכוש פורק לחץ bov פנימי, המנוע הוא n14 של מיני קופר s/peugeot. מישהו יודע אם יש אפשרות לרכוש אותם בארץ?, לצערי חיפוש לא העלה דבר. תודה מראש!.
הודעה אחרונה מאת STAS-S, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום חברים מעוניין להנמיך את הרכב הנל יש פתרון זול ויעיל כמו קפיצי הנמכה? או שמומלץ להרכיב קפיצי הנמכה על בולמי ספורט יעודיים? אשמח לדעת מהיכן ניתן לרכוש סט כזה בארץ... ואם כבר ניתן להזמין סט קפיצי הנמכה מאיבי ללא חשש? תודה מראש תומר.
הודעה אחרונה מאת Yogevv, -
-
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני כבר הרבה זמן מחפש ומחפש ומנסה כמה שיותר לא להתפשר כי אני לא רוצה כלכך להתפשר בתהליך שיפור הרכב שלי ושימור חיפשתי המון וקיבלתי לבנתיים רק 2 חנויות נורמליות ועדיין לא מצאתי את הגאנט הנחשק .. בהתחלה פניתי לג.מ פורטל ומצאתי בדיוק מה שחיפשתי , אספתי קצת כסף ולצערי הרב הוא נמכר . תמונה מצורפת מהאתר , לאחר מכן הוא חיפש עוד ומצא לי חישוק שנראה מבריק מדי ודיי מוזר אחרי זה מצאתי את טיפ טופ שנתנו יחס מעולה וניסו לעזור ככל האפשר והוא מצא לי גאנט מאוד יפה אבל עם פס אדום , ואדום קצת בעייתי לי לשלב ברכב , אני משלב אפור כהה לבן וכחול/תכלת אז אני צריך חישוק כולו לבן אשמח להמלצה על חנויות באזור ירושלים / מרכז שאולי יוכלו לספק לי מה שאני מחפש ככ (אזור ה 1100-1250 ש"ח , רק…
הודעה אחרונה מאת D.M.C, -
- 7 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
קראתי המון והדעות חלוקות בנושא ארצה להזמין קפיצי הנמכה מאיביי (לא קוילאוברים) שעלותם הכוללת לא עוברת את ה 800 שקל כולל המשלוח. האם פריט זה יתפס במכס או שזה עניין של מזל?
הודעה אחרונה מאת AmitGo, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש ברשותי לאון 2011, 1.8TSI ידנית. ברכב נמצא APR STAGE 1. רציתי לברר לגבי הוספת שעון גדישה. האם מישהו התקין ברכב כזה ומה מומלץ לקנות. אני מאזור הדרום.
הודעה אחרונה מאת Kreios, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, הרכב הוא פורד SMAX טיטניום 2.0 שכיום נועל רביעיה גרועה שדורשת החלפה. TOYO 235/45R18 Proxes T1 Sport 98Y TL XL עולה באזור 550 ש"ח לצמיג, אך כרגע אין במלאי וצריך להמתין כשבועיים. הציעו לי LandSale במיידי. אמרו לי שמדובר בצמיג סיני איכותי יחסית. מעדיף להמתין ל-TOYO. צמיגים איכותיים ברמה של ברידג'סטון, דנלופ וכיו"ב נמכרים באזור 900-1000 לצמיג. האם הטויו מספק או שיש הצדקה לפתוח את הארנק למשהו יותר יקר? תודה
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
גאנט 16 ברזל
מאת roi_84- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי אני מחפש גאנט 16 ברזל, מרווח ברגים 4*100 עכשיו הקטע שאני לא יודע אפילו מאיפה להתחיל... מישהו יודע על איזה רכב הגיעו גאנטים כאלה?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן, אני מעוניין להחליף את הצמיגים שלי לסט יקר ולא רוצה שזה יקרה גם איתם. העניין הוא שהצמיגים, ככל הנראה הקדמיים,משתפשפים בבית גלגל בפניות חדות,הרכב מונמך ועל רמת ההקשחה הגבוהה ביותר (ניתן לשחק),אני חושב שאם היה על רמת קשיחות נמוכה יותר זה היה קורה הרבה יותר כי היה יותר מרווח תנועה,ככה שאי אפשר להקשיח יותר כדי להפסיק את התופעה. יש לציין שקניתי את הרכב מונמך לא אני ביצעתי. אני לא יודע לזהות אם הצמיגים אכולים בגלל זה , אבל אני מעריך שכן,בנוסף אני נזהר לא לקחת פניות חדות במהירות נמוכה כדי שזה לא יקרה יותר מדי, ואני לא רוצה לקנות סט יקר ושהם יאכלו מהר בגלל זה. האם הפתרון היחיד הוא החלפת בולמים וקפיצים? האם יש דרך להגביה את הרכב (כמובן לא בקומבינה בדמות ספייסר) די…
הודעה אחרונה מאת roi_84, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
היי אני דיי חדש בפורום מעוניין לחזק את ההונדה שלי הביצועים שלה קצת אנמים לטעמי מה כדאי לי לעשות בכדי לחזק את הרכב? תוכנה לניהול הרכב. מגדש טורבו. להחליף מכלולי יניקה הזרקה ופליטה. להחליף את דגם הצמיגים. אשמח להתייחסות רצינית... בנוגע לתקציב מדובר בסביבות עד שלושים אלף... מה אני אוכל להשיג ומה הכי כדאי לעשות?
הודעה אחרונה מאת cyclops, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום שמעתי שיש מוצר בשם נוקו או בחוץ לארץ קוראים לו טורנדו זה אל אותו עיקרון וזה מוצר שחוסך בדלק משהו משתמש או שמע אל זה? אני רוצה לקנות, פה בארץ הוא עולה 800 שקל בשביל חתיכת ברזל . אם יש למשהו מוצר טוב מאיבי שיכול להמליץ אני אשמח . http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=TURBO+AIR+INTAKE++NISSAN&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XTURBO+AIR+INTAKE++.TRS0&_nkw=TURBO+AIR+INTAKE++&_sacat=0 זה המוצר .
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 7 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
רכשתי היום לאון fr כמו חדשה , כמובן שאני רוצה לשפר ולעלות את ההספק , ישר אחרי הקנייה נסעתי לאלי ונצרב צ'יפ של החברה החדשה br performance בנתיים אני מרוצה מאוד , וגם יש אחת שנוסעת עם אותו ציפ ודאון פייפ שהוציאה נתונים יפים בדיינו , הבעיה שלא בא לי בעיות בטסט עם הדאון פייפ ואני רוצה לשים דוד אחורי , אני רוצה לדעת כמה הדאון פייפ מועיל יותר בכוחות סוס ולצ'יפ אם בכלל יחסית לcatback , אני רוצה ליסוע בראש שקט לעבור טסט בשקט , ומה גם שזה מייפה את הרכב . אשמח לתגובות מה עדיף מבחינת כוח ומה יותר טוב לצ'יפ ולמנוע . תודה מראש
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, דרוש צמיג מסוגל להוריד את הכוח לכביש עם כמה שפחות פרפור, כרגע הרכב מצליח לפרפר גם ב80 קמ"ש עד שהבקקה מתערבת. המידה הרצויה היא 225.45.17 כרגע חשבתי על אופציות של מישלין פיילוט ספורט 3, או אסימטריק 2 F1. האם יש המלצות על הצמיגים הנ"ל? ומה עדיף? תודה.
הודעה אחרונה מאת edan82,
-
מי מחובר 57 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 297 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yor2
- om2
- ישה
- vigi
- Ragnar
- tan tan
- nir eli
- yahaga
- אלי55
- גולדן191
- Erel
- amosbmw
- Yuvalino
- Shay Shd Dave
- Aviady001
- Avia
- garicho
- bigfoot7375nadav
- yoav911gt2
- Gosser1860
- מחכה
- eladts
- Loder
- אבי ים
- falou
- DareDevil
- EliC25
- אברהם א
- samg
- David32
- Or05230
- שחר 1
- BoazB11
- llaavvii
- farkash7
- סולל הדרך
- beresford
- Ghost93
- פריג'י
- Night Driver
- zvit
- GTאי
- nglancer
- איציק נ.
- אורח לרגע
- lanosforce
- Qsz111
- Igalz
- אביתר א.
- גרנד פריקס
- דניאל1983
- KipodYam
- Shmelov
- BassDriver
- שביט
- danbr
- itaimoto
