שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 27 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם , הגיעה הזמן להחליף צמיגים , מחפש צמיג עם אחיזה טובה , שקט עד כמה שאפשר וכמובן שיספיק לכמה שיותר חשוב לציין כי הצמיג הנוכחי לא עושה עבודה טובה מבחינת אחיזה (קונטי ספורט 5). הרכב באזור ה 250 כוח סוס בנאבה. אין תקציב מוגדר כרגע , פתוח להצעות. כמו כן חשבתי על הדרך לעלות מידה אולי ולהחליף את הגאנט המקורי , כמובן שהעליה תהיה ל 235/35/19. וגאנט בצורה כמו שיש ל VRS החדשה. מומלץ , לא מומלץ וכמובן למה... עריכה : שחכתי לציין כי רוב הנסיעות שלי הם מנהלתיות , ומידי פעם מעט לחיצות הרוב בקו ישר , בודדות הפעמים שהרכב באמת ננהג בצורה אגרסיבית. תודה !
הודעה אחרונה מאת motronix, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
רכשתי את המכשיר של BLUEFIN לעדכון תוכנה. העדכון נעשה באופן עצמאי, מתחברים למחשב הרכב, הוא מוריד את גירסת הסטוק, מתחברים לתוכנה במחשב, היא מורידה גירסה מותאמת לרכב ומעדכנת אותה במכשיר, ואז מחברים שוב את המכשיר לרכב לצריבה של העדכון במחשב הרכב. http://www.mybluefin.co.uk/search?make=9&model=2&fueltype=3&variant=2544 העדכון אמור לשפר את ההספק ב-20 כ"ס וב-4.5 קגמ. יש לי גם פילטר פתוח של K&N שיותקן במקביל. לפני שאני מתקין את העסק כמה תהיות : - מה קורה אם אני מכניס את הרכב למוסך והם מתחברים למחשב ועושים עדכון תוכנה של היצרן ? זה דורס את התוכנה של בלופין ואז צריך לעשות את זה שוב ? - האם יודעים במוסך שמותקנת תוכנת אפטרמרקט ? - האם יש מצב לבקש …
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 22 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
היי אני מעוניין לשדרג את המראה החיצוני של הרכב (הגם הגיע הזמן להחליף צמיגים כרגע הם 15״) ולהתקין ג׳אנטים של 17״ בפונטו איבו, היא בצבע לבן, אני מעוניין בג׳אנטים בגוון כסוף או אפור עכבר עדיף מקוריים של פיאט, יש למישהו המלצה מהיכן ניתן להשיג ג׳אנטים מקוריים או תואמים במחיר טוב? או המלצה על חנות מוכרת וטובה באיזור המרכז?
הודעה אחרונה מאת srool, -
-
- 16 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
שלום חברים, רציתי לשמוע את דעתכם בנוגע להורדת הרזינטור מהאגזוז. מבחינת רעש, מבחינת ביצועים (הבנתי שזה לא משנה את הביצועים אבל האם זה פוגע?) ומבחינת חוקיות בטסט. תודה.
הודעה אחרונה מאת k.elirans, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
כרגע מתגלגלת על גודייר F1 אסימטריק goodyear f1 asymmetric לא צמיג רע בפני עצמו אבל כבר לא צעיר שבוע 12 של 2013 ואמנם עם המון בשר אבל בשר יבש. מחפש צמיג יותר אוחז והתקציב הוא עד 800 לצמיג, לא רועש מדי ואחיזה אחיזה אחיזה (גם בגשם). אשמח לשמוע רשמים אמיתיים על דגמים והמלצות קונקרטיות (גם לצמיגיה בפרטי) באיזור השרון - ת"א..
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
חשבתי שזה יכול להיות מעניין הרי לא חסרים חברים שמסתובבים בעולם והנה שרשור מתאים להעלאת תמונות של בסיסים טובים לשיפור. גם קצת צבע וגם קצת הפוגה מהדיונים על מפלטים וצמיגים. לא שיש לי בעיה עם דיונים אלו חלילה. אז אני אתחיל,פלטפורמה שראיתי אצל אחד הצבעים שאני עובד איתם, נכנסה לתיקוני צבע קלים. כנראה שיש כאן מספיק הספק ומומנט בסטוק, ובכל זאת בVAG בטח יש תוכנות בישבילה.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 4 עוקבים
- 20 תגובות
- 11.6 אלף צפיות
טוב אז אנחנו לפי מה שאני יודע הראשונים בארץ להחליף טורבו לVW MK7 GTI הטורבו המקורי שהיה גיבור עד היום ללא שום תקלות (T) הולך לנוח קצת במחסן אחרי הדראג האחרון. הטורבו החדש הוא IS38 הטורבו המקורי של GOLF R / AUDI S3 מה שבדור הקודם היה K04 עכשיו עבר להיות IS38 השוואה בין הטורבויים בגודל: IS20 MK7 Golf GTI 2.0T EA888 Gen 3 IHI 6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel 42.5 mm Inducer / 54.0 mm Exducer - Compressor 46.8 mm Exducer / 50.4 mm Inducer - Turbine IS38 MK7 Golf R 2.0T EA888 Gen 3 IHI 6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel 45.2 mm Inducer / 58.0 mm Exducer - Compressor 47.4 m…
הודעה אחרונה מאת PIT-STOP, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הרכב סיאט לאון 2013 1.8 הצורה הקודמת רציתי לדעת אם אפשר לשים אחד מהשיפורים האלו על רכב סטוק ( 160 כח ) מבלי לפגוע בביצועים או לגרום לנזקים ולפגוע באמינות המטרה - צליל בלבד מה ההשלכות של פורק / ספייסר מבלי להוסיף שיפורים כלשהכנל לגבי קאטבק או דאון פייפ אשמח לקצת אור בנושא והמלצות תודה!
הודעה אחרונה מאת habibster, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם. ברשותי מאזדה 3 מנוע 2000 שנת 2008. רכשתי אותה עם צמיגים זולים יחסית. כמו כן לפני כמה זמן ההגה של הרכב התחיל לסטות שמאלה,וגם כן הרכב. כנראה שזה נובע משחיקת צמיגים. מבקש המלצה לצמיגים חדשים עד 500 שח לצמיג. הפרמטר הכי חשוב הוא אחיזה. אני לא נוסע הרבה בכלל לכן שחיקה פחות חשוב אבל כמובן גם להתחשב בזה. תודה.
הודעה אחרונה מאת TIRE CLUB, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
יש לי מאזדה 323f BG מנוע B6 1.6 אני עושה אוברול למנוע עצמאית ורציתי לדעת אם יש משהו שאני יכול לעשות כדי להגדיל את יחס הדחיסה ואת הכ"ס בכללי..
הודעה אחרונה מאת נתנאל, -
-
שנוי offset
מאת LowNSlow- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, בקרוב אני כנראה אקנה סט ג'נטים וגלגלים. כרגע יש לי 185/70/14, רוחב 5.5 ואופסט 39. אני מעוניין לשנות ל 205/50/16, רוחב 7.5 ואופסט 35. השאלה שלי היא, האם זה בסדר/תקין לשנות את האופסט? אשמח לקבל עצות לגבי תהליך כזה, למה לשים לב, מה לבדוק, יתרונות/חסרונות וכו' ... תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Kreios, -
*** כל השרשורים פה עוסקים בשיפור רכב. על מנת שהשרשור לא יינעל יש לכתוב כותרת עניינית***
הודעה אחרונה מאת Avia, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חברים, בקרוב טס לרומא לשבוע וחשבתי לנצל את זה כדי להביא איתי קפיצי אייבך פרוקיט במחיר משתלם ללאון שלי אתם חושבים שאוכל לעבור בשלום במכס בחזרה לארץ? מישהו מכיר חנויות לרכב ברומא? תודה
הודעה אחרונה מאת yud, -
שלום חברים, אני רוצה לקבל המלצה לצמיגי סמי סליקס עם אחיזה טובה ואורך חיים יחסית גבוה. מדובר על מידות 175/60/14 ואשמח להמלצות עבור 15". עשיתי חיפוש בפורום ו התוצאות היו ישנות (6 שנים אחורה) ואני מאמין שהזמינות של הדגמים וההמלצות כיום יהיו שונות. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 21 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום, הייתי רוצה לדעת מה האפשרויות מבחינת צ'יפים, איזה חברה וכמה כל אחד מוסיף.(אני לא מדבר על קאסטום) עד כמה המנוע אמין וגמיש לשיפורים? כמו כן מה המגבלות של הגיר?(אוטומט 5 הילוכים)
הודעה אחרונה מאת shochats, -
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום חברים. לפני חצי שנה בערך החלפתי 2 צמיגים קדמיים לצמיגים של דאנלופ. לצערי, אין לי מושג לאיזה דגם החלפתי בזמנו כי לא ייחסתי לזה חשיבות "כל עוד זה של חברה מוכרת". אני מעוניין להחליף גם את 2 הצמיגים האחוריים, אני צריך המלצה לצמיגים טובים. הנסיעה היא נסיעה ממוצעת לחלוטין, לא יותר מדי ספורט, חשוב לי שהבידוד מהכביש יהיה טוב מבחינת רעשים והאחיזה תיהיה טובה. אני יודע שהמידה של הצמיד שלי היא יותר בעייתית מבחינת מבחר כי זה החתך נמוך. אם תרצו שאביא את המידה המדוייקת אשמח להכוונה איפה מוצאים את זה על הצמיג. בנוסף, אני צריך המלצה למקום טוב באיזור חיפה והקריות. תודה!
הודעה אחרונה מאת tgt, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי, האם שווה לקנות את חוסך הדלק הזה? או שמכשיר שעולה 300 שח לא באמת יעשה את העבודה?.. למבינים... מצורף קישור: http://alexsander.co.il/product.aspx?p_id=16759
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, יש לחבר שלי קליאו RSI שנת 95. כרגע מותקן לו על המחשב צ'יפ לא מקורי של הרכב והוא מעוניין להחזיר את הצ'יפ המקורי (נמצא ברשותו). החשש שלו שהוא לא יודע מה הצד הנכון שצריך להרכיב את הצ'יפ (לצורך העניין יש על שני הצ'יפים בקצה אחד חריץ קטן כזה, אז אני מניח שזה הצד הנכון אבל רוצה לוודא כדי שלא יהרס המחשב). יש באמת חשיבות איך להרכיב אותו? צירפתי תמונה מגוגל שמאוד של מחשב ניהול הרכב וסמנתי באדום את הצ'יפ המדובר. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת 1nfected, -
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
קניתי אותה לפני יומים ומחפש מקום שיעשה לי טיונינג בצורה הכי מקצועית.
הודעה אחרונה מאת jimbo, -
- 13 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אהלן חברים, לאחרונה רכשתי אביזה 2014 1.2 גיר רגיל FR. והחלטתי אחרי סקר שוק קצר להעלות על דיינו ולשנות תוכנה. הגעתי למקום מאד משפחתי ומסביר פנים, יש לציין אחד מהטובים בארץ (לא נפרסם שמות עקב חוקי פורום כאלה ואחרים).. אחרי שהסבירו לי מי נגד מי ומה כל עקומה בגרף מסמלת יצאתי לסיבוב.. מה אגיד - התכנה הינה תכנת קאסטום, והתוצאה משגעת. אחרי שעוברים את ה2500 סל"ד ברצועה מגיע המומנט והוא ממש מהנה -ממליץ בחום!
הודעה אחרונה מאת Henry123321, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אז החורף הגיע, מחליף את רביעיית ה CAMAC העלומים שהגיעו עם האימפרזה 1.6 שלי ועל-אף הרבה בשר, מרגיש שבולמים באמצעות תקשורת וויפי מידה 195/60/R15 לפי כל הדעות הפאלקן בגדול מעולים ויספיקו; מאחר ואני פדנט וחובב רכב שרוצה קצת יותר מה"יספיקו", שוקל את ההפרש לבלו רספונס שהבנתי שעדיפים במעט. דירוג פאלקן: התנגדות לגלגול C, בלימה ברטוב B, רעש 70 דציבל דירוג דאנלופ: התנגדות לגלגול B, בלימה ברטוב A, רעש 68 דציבל רביעיית פאלקן: כ-1000 ש"ח רביעיית דאנלופ: כ-1300 ש"ח ההפרש מוצדק?
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כרגע הרכב נועל צמיגים (במוו X1 הדגם של ההנעה אחורית) ללא תקר,בעברית . ההרגשה היא בסדר ,אבל לא מצוין.קצת מרגיש כבד הטרן אין. או שזה ההרגשה? מה הן היתרונות והחסרונות של צמיגים אלה? משפיעים על ההיגוי ? האם החלפה לצמיג מצוין תהייה שווה את המהלך? האם ההיגוי ירגיש אחרת? אחיזה? כרגע הרכב נועל צמיגים מקוריים שמאחור הם כמעט חדשים והקדמיים חדשים לגמרי. בגדול מהקמצנות אני נמנע מלהחליף,כי בסך הכל הם דיי חדשים, השאלה היא אם (החלפה וקניה של 4חדשים) המהלך יהיה שווה את מבחן התוצאה והשינוי יהיה דרמטי? ברכבים אחרים ללא גלגל חמישי(S3) הייתה משאבה חשמלית קטנה וערכה לתיקון תקרים,שלמזלי לא השתמשתי בה מעולם,רק לנפח אויר. שווה או לא שווה,להחליף?
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ברשותי רנו מגאן קופה שנת 99 דגם f7r והבולמים בה גמורים , רציתי לדעת האם אני יכול להזמין בולמים מחו"ל ומאיזה אתרים כדי?
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי פלקן Z912 כבר שנה ומשהו עם 10K ק"מ+-. שמתי לב לאחרונה שהם רועשים יותר (הם הזוג הקדמי). השאלה שלי האם זה ככה בצמיגים שלהם ?
הודעה אחרונה מאת k.elirans, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי חברים! אני כבר שבועיים מחפש ברשת בושינגים מפוליאריטן לפיאט בראבו 2009 שלי ולא מוצא כי לא מייצרים לדגם שלי. הכיוון שלי היה לדגמים של חברת POWER FLEX-BLACK SERIES אבל הם לא מייצרים, וגם שחיפשתי משולשים של אלפה ולאנצ'יה שתואמים לשלי הם לא מייצרים. עוד אופציה- הבנתי שיש אנשים בארץ שיכולים לייצר לי לפי תבנית, האם מישהו יכול להפנות אותי? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת k.elirans, -
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
באוטו שלי יש גלגלי ברזל בגודל 6.5JX15 ET42 עם צמיגים בעובי 195 מ"מ. חשבתי אולי להחליף למגנזיום, אבל הם במידה 6JX15 ET40. בדקתי ומבחינת צמיגים אין בעיה, אבל הבנתי שכנראה יהיה שוני במיקום הגלגלים. לפי מה שחישבתי - הצמיג יבלוט החוצה 1/4 אינץ' יותר לכל כיוון, מה שאומר שהגלגל יהיה 1/4 אינץ' [ = 0.64 ס"מ] פנימה יותר מהמקור. אם מחשבים גם את האופסט, יוצא שכל גלגל יהיה 4.4 מ"מ פנימה לכיוון הכנף. האם החישוב שעשיתי נכון? אם כן, האם זה יהיה שינוי מורגש, ה 4.4 מילימטרים האלה שבעצם יקרבו את הגלגלים ב 8.8 מילימטרים? תודה.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני לא יודע עם זה הפורום הנכון, אבל אנסה. הזמנתי איביזה חדשה שהשיקו לא מזמן, עם מנוע 1.0 110 כ"ס מרכב סטייל שמגיע בלי ג'אנטים. קיימת אפשרות להוסיף ג'אנטים להזמנה בעלות של 2500 ש"ח עבור ג'אנט מגעיל 15" אפשרויות בחירה כמעט ואין יש רק שלושה סוגים - שחור עם פס אדום כסוף ולבן. אף אחד מהם לא מתאים לאוטו לדעתי, ולא יודע מאיפה לוקחים אותם, לא משנה. אגב ג'אנטים שיש לדגם FR הם לא מוכרים בנפרד, למה? ככה... זה מה שאמרו לי באולם התצוגה. לדוגמא ב FR קיים 17" וגם יש להם מה שנקרא COLOR PACK ערכת צבע בהתאמה אישית שעלותה עוד 5000 ש"ח ששם יש ג'אנט 16 שאותו גם אני לא אוהב. איפה ניתן לרכוש ג'אנטים שיתאימו לאיביזה החדשה? עד איזה גודל אני יכול להחליף ע"פ חוק?…
הודעה אחרונה מאת fiattipo, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 41 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שלום יש לי איביזה קופרה 2014 מנוע 1.4 עם טווין טורבו שמוציא 180 כוחות סוס השאלה שלי זה אם אני יכול לעשות לאינטרקולר מערכת קירור במים (intercooler sprayer kit) כמו שיש באימפרזה טורבו WRX (כפתור שלוחצים עליו והוא משפריץ מים על האינטרקולר) תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת tomer.mev, -
-
האלן חברה נתקלתי במוצר דיי מעניין בחנויות המקוונות בארצות הברית. מוצר שנקרא sprintbooster. אז מזה sprintbooster ? אני יפרט לכם בקצרה כדי למנוע את הטרחה זה בעצם כמו "צ'יפ" תקע שקע שמתחבר לכבל גז. מוציאים את התקע שמחובר לדוושת גז , מכניסים את המתאם ("צי'פ") ומכניסים את השקע לגז שבעצם הצ'יפ הזה מתווך בינהם. מתוך הצי'פ יוצא חוט עם שלט קטן שנדבק על איפה שאתם רוצים ברכב (ליד התיבת הילוכים) או אפילו על מתג האיתות. ישנם 3 מצבים מצב אפור (כבוי) - זהו בעצם מצב רגיל והצ'יפ לא בפעולה והרכב יהיה רגיל לגמריי. מצב ירוק ( נורה ירוקה ) - מצב נהיגה ספורטיבי לייט - הרכב יגיב בצורה הרבה יותר מהירה מצב אדום ( נורה אדומה) - מצב נהיגה ספוריטיבי חזק - הרכב יגיב בצורה דרסטית …
הודעה אחרונה מאת RK, -
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אם אפשר לדעת בבקשה היכן ניתן לעשות את העבודה ומהכין לרכוש חלקים + מחירים פחות או יותר, אני מאזור השפלה\מרכז, תודה רבה
הודעה אחרונה מאת AUTOTECH,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 127 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- מחכה
- ELI001
- סידן
- גולדן191
- PYA
- IsraCar
- גרנד פריקס
- poune
- אריה שאג
- McV
- Rשף
- motior
- garicho
- Shaike.Zam
- פינדר
- meshumeshet
- flytomars
- אליהו שבת
- vigi
- Liquidator
- Eyal Amzleg
- David32
- שי
- Itzik-b
- yoav911gt2
- bv12
- nisim91
- D1winner
- SlowRide
- שימי 85
- פריג'י
- Yuvalino
- Fraysa
- misterb
- amosbmw
- אליה
- razi_pazi
- דניאל1983
- Tom78
- tan tan
- mottis
- eladns
- yossiaviel
- barak5915
- הרקוליטו
- לירון .ה.
- urich
