שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אשמח להחכים. אני מחפש להזמין זרוע קידמית לאוטוביאנקי 1979 עם 42 כ"ס. http://www.parts.loc8apart.co.uk/nav/make-model-part/Autobianchi/A-112/Track-Control-Arm.php הזרוע עולה משהו כמו 70 שקל. באותו אתר מציעים איזה מוצר של פאוורפלקס שעולה פי 7, מה זה נותן לרכב כזה? תודה
הודעה אחרונה מאת ari C5, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום מעוניין לרכוש את המוצר הבא http://goo.gl/Z3FsZz רציתי לדעתם אם הוא מתאים ללאון 2011 ידנית האם המוכר והמחיר הגון ומה תהליך הרכבה כולל תודה
הודעה אחרונה מאת bedok, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
שלום חברים, אני עומד לפני רכישה של סיאט קופרה חדשה, אבל לפני שאני רוכש רציתי להתייעץ עם מומחי השיפורים כאן בפורום. המחיר בחברה של לאון קופרה הוא 218 אלף, לעומת fr שמחירה 160 אלף. ההפרש כמעט 60 אלף ולרגע חשבתי לעצמי, אם לא עדיף לי לרכוש את הfr, ובאותם 60 אלף להפוך אותה לחזקה יותר, וטובה יותר מהקופרה. אשמח לדעת אם דבר כזה אפשרי כי אני לא מבין גדול בענייני השיפורים. האם במידה ואני רוכש את הקופרה, אני אוכל לשפר אותה בעתיד ? או שמסובך יותר לשפר אותה מאשר את גרסת הfr? תודה על כל תשובה וייעוץ מראש.
הודעה אחרונה מאת HybridBoy, -
-
שלום לכם יש לי מיצובישי סופר לנסר 97 מנוע 1600 גיר ידני. אני רוצה לשפר את המנוע בכדי לקבל עוד כוחות סוס וליהנות מהכוח שיפיק לרכב. השאלה מה אתם ממליצים לי לעשות בדיוק למנוע ? והאם אחרי שיפור המנוע הרכב ישתה יותר דלק או להפך? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
האם ברכבים משופרים (השתלות של מנועים לדוג') הביטוח חובה תקף? והמקיף?
הודעה אחרונה מאת Ooga, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חבר שלי קנה את הרכב הזה והוא רוצה לדעת עם אפשרי להוסיף לו טורבו ואם זה חוקי?
הודעה אחרונה מאת shayy, -
Project Audi SQ5 1 2
מאת PIT-STOP- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
פרוייקט קטן בהמשכים, AUDI SQ5 עם מנוע 3.0TFSI תוכנת ניהול מנוע STAGE 2+ קיט יניקה Carbonio למנוע 3.0TFSI שדרוג פולי מגדש על - 3.0 TFSI קוליאוברים KW מסדרת STREET COMFORT הרכב השתתף בדראג האחרון עם תוצאה מדהימה של 12.6 שניות למרחק של 402 מטר (1/4 מייל) כאן לא נגמר הפרוייקט פרטים נוספים בקרוב..
הודעה אחרונה מאת PIT-STOP, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם. נתקלתי באינטרנט בחברה שמתמחה בשיפורים של רכבי VAG וכו'. הנה כמה ממוצרים שלהם: http://www.je-design.com/en/products.php לכן יש לי כמה שאלות: 1) האם קיטים כאלה מותרים להתקנה בארץ ( מבחינת משרד התחבורה, חברת ביטוח). 2) אם כן, מה הדרך הקלה לייבא קיט כזה לארץ? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת fish, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מדובר ברכב חדש שהגיע ללא חישוקי מגנזיום ואני מעונין למצוא סט מפירוק. באזור המרכז\שפלה.
הודעה אחרונה מאת אלבטרוס, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לכל בעלי הידע והתותחים מחפש טורבו קטן לפרויקט על אופנוע מה שיותר קטן יותר טוב. אשמח להמלצות.
הודעה אחרונה מאת PUNTOGT3, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש לי איביזה ידני 1.4 משנת 2013. אני חושב שהגיע הזמן להחליף צמיגים כי עברו כבר שנתיים וחצי ואני נוהג בצורה דיי ברוטלית. בנוסף אני גר בב"ש ומרבה לנסוע על כביש 6, לא הייתי רוצה לאבד אחיזה על 160 קמ"ש. מה הדרך הכי טובה וזולה להשיג צמיגים איכותיים? קצת קשה לי להבין את כל המספרים, זה מה שרשום ברשיון: en 185/60 R15 84 H אני חייב לקנות צמיגים בדיוק במידות האלו? מה אפשר לשנות מבחינה חוקית?
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, הגיע הזמן להחליף צמיגים במאזדה 2 שנת 2008של אחותי וקצת הלכתי לאיבוד מכל החברות. המידה היא 175/65R14 כאשר לא מסומן קוד עומס ברישיון הרכב. אני מחפש צמיגים טובים, רכב שסה"כ נוסע נסיעות סטנדרטיות והרבה מחוץ לעיר, ככה שרצוי שלא ירעישו ואם אפשר להרוויח צריכת דלק טובה גם טוב. כרגע שמתי עין רק על ה FALKEN ZE914, יש עוד משהו שכדאי לבדוק? אני מאמין שבסביבות ה 300 ש"ח לצמיג זה מכובד למידה הזו. תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי אני עם סיאט לאון 1.8 2011 ברכב מורכב קאטבק מקורי של לאון קופרה מהרזונטור והלאה ואני שוקל בעתיד להוסיף דאוןפייפ מישהו יודע להגיד האם יש הבדל בין דאון פייפ של לאון קופרה, לאון FR וגולף GTI מארק 6? והאם הם יתאימו לי לרכב? תודה
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם. קורא שקט כבר כמה חודשים, זה הפוסט הראשון שלי. רכשתי לאחרונה מאזדה 3 2009 צורה ישנה שנועלת ג'אנטים ברזל גודל 15. אני מעוניין לעלות ל 16 ולכן ניגשתי למכון הטסטים הקרוב וקיבלתי את המסמך החתום הבא ---> סימנתי שם את המידה הרצויה. לפי מה שאני מבין מהמסמך הזה, מותר לי צמיגים 205/55/16 על ג'אנט 16 רוחב 6.5 (הבנתי נכון?) בכל מקרה יצאתי לי לסיבוב ראשוני לבדוק מחירים בכל החנויות כולם מציעים לי ג'אנט 16 ברוחב 7, יש כמה 6.5 אבל לא מעניינים. כולם אומרים שאת הבוחן מעניינת מידת הצמיגים לא רוחב הג'אנט ואין בעייה עם זה. פתחתי גוגל ומצאתי מעיין מחשבון לחישוב גודל אידיאלי לג'אנט ע"פ מידת צמיג, הזנתי את המידות 205/55/16 וקיבלתי את התוצאה הבאה אם הב…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
קודם כל שלום כולם, בנושא הקודם שפרסמתי לא הייתי מספיק ברור . שמי בר , נהג מובילית במקצוע (משאית אשר יכולה להוביל 5 כלי רכב) לפני כבערך חודש קניתי רכב מסוג גולף שנת 95 עם מנוע בנפח של 1800 סמ"ק מטרת הקניה הינה לשם העברת המנוע יחד עם הגיר וכמעט הכל לרכב שלי שהוא סיאט איביזה שנת 2000 (mk2 1.4 clx ) הבעיות שאני נתקל בהם בראש ובראשונה הם שהגולף היא בעלת הזרקה חד נקודתית (בשונה מהסיאט) דבר שמגביל מאוד בייחוד בביצועי המנוע, אשמח לעזרה בנושא הסבת מנוע הגולף להזרקה רב נקודתית , מה נדרש וטווח עלויות, מעבר לכך מיקום הסעפות שונה, כמה זה יכול להיות לי למגבלה בהשתלה? . בסה"כ אני רוצה להתחיל לקנות לאט לאט חלקים ככה שכל עזרה תתקבל. מקווה שהפעם הצלחתי להבהיר את עצמי ואת בקשתי . בתו…
הודעה אחרונה מאת niro007, -
היי, רכשתי ג'אנטים מיד שנייה והקוטר של הג'אנט החור המרכזי יותר גדול משל של הדיסק באוטו אז יוצא מצב שהג'אנט רוקד טיפה, הפרש של 5-9 מ"מ, בפנצ'ירייה אמרו צריך ספייסרים, עכשיו בדקתי וראיתי שיש שני סוגים ממתכת ופלסטיק, מה עדיף? מה הטווח מחירים שלא יעבדו עליי בפנצ'ריה כי באותו רגע המוכר לא יכל להגיד לי כמה עולה. תודה מראש לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת Unrated, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי יש לי אפשרות לרכוש שני צמיגים 275*45*18 continental sport contact 5 איך הם מבחינה ספורטיבית ? זה הולך לפונטיאק ארנסאם
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כמה שיותר שקטים (קריטי!) ואוחזים, עם אורח חיים טוב. מוכן לשלם... תודה
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
האם יש אפשרות להתקין בכל רכב בקרת שיוט ? ואם כן מה זה דורש? תודה לעוזרים לילה טוב
הודעה אחרונה מאת ברלוסקוני, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ערב טוב קניתי הונדה אקורד 2007 מנוע 2000סמ"ק גיר אוטומט רציתי לשאול האם אני יכול לשפר תאוצה ע"י שינוי יחסי העברה בדיפרנציאל ? כשאני נוסע על 100 קמ"ש הסל"ד הוא בסביבות 2000 אז חשבתי לקצר יחס סופי , שיהיה למשל 100 קמ"ש ב2500 2700 סל"ד לטובת תאוצה האם רעיון שלי טוב?
הודעה אחרונה מאת tgt, -
-
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
צהריים טובים חבר'ה, כבר בשנה הראשונה לרישיון דאגתי לעבור כמה סדנאות וחוויות נהיגה, שם הושם כמובן הדגש הבסיסי על תנוחת נהיגה וישיבה נכונה מול ההגה. כפי שאתם יודעים, לא לשכב יותר מידי כמו ערס, לשמור על כפיפה סבירה בברכיים, לשבת באופן כזה שניתן לפרסס עם שתי ידיים מבלי הצורך לרכון קדימה לעבר ההגה וכו'... אולם ישנה בעיה קלה. הקדוש ברוך הוא חנן אותי בגובה של 1.95 מטר, ואני מודה לו על כך, אך עם צרפתיות קטנות או כל רכב אחר עם אופי ספורטיבי משנות ה-90, זה לא כל כך מסתדר. אם אני לוקח את הכסא אחורה כדי שהחלק של הרגליים ותפעול הדוושות יהיה בסדר - אני מוצא את עצמי רחוק מידי מההגה (שבמרבית המכוניות היותר ישנות הוא לא טלסקופי, וגם אם הוא כן המהלך שלו קצר מידי). ולא ניתן ל…
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חברים, אני מחפש דיסק בלם לפי פרמטרים מאד ספציפיים ואשמח לעזרתכם הנתונים הם: מרווח ברגים: 4*105 קוטר חיצוני: 220-254 מ"מ עובי 4.5-6 מ"מ (דיסק רגיל בודד, לא מאוורר) רוחב רפידה 34מ"מ (כלומר קוטר פנימי 68מ"מ פחות מהחיצוני לפחות) אני לא ממש יודע איפה לחפש, ואם יש בארץ יצרן צלחות בלימה אשמח לדעת. בברכה, דני
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
המלצה לקפיצי הנמכה 1 2
מאת lieden- 18 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אחרי שסיימתי עם שיפורי המנוע והוצאתי מה שיכולתי , הגיע הזמן להשקיע ויזואלית . מעוניין בקפיצי הנמכה איכותיים אך לא יקרים מדי - תקציב 1500 שקלים .. מדובר על leon 2014
הודעה אחרונה מאת IdoCuper, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3 אלף צפיות
ערב טוב. לרעייתי יש x1 עם צמיגי ראנפלאט 225/50/17 שדי סיימו את חייהם. הנסיעה ברכב די קשיחה ומעבר להורדה של 10-20% מלחץ האוויר חשבתי לעבור לצמיגים רגילים באותו חתך מכיוון שבבסיס הם יהיו נוחים יותר מצמיגי אל-תקר. האם יש למישהו המלצה לצמיג שנחשב "רך"? אין לה יומרות ספורטיביות וכל הנסיעות הן תוך-עירוניות. ראיתי צמיגי פאלקן 912 ובמחיר של 3 אני יכול לקנות ראנפלאט אחד...
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 40 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
מחפש המלצה לרביעיית צמיגים הכי אוחזים שיש במידה 225 40 18 התקציב עד 700 לצמיג
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, מחפש מתאם 90 מעלות בקוטר 3" בשביל הצנרת אוויר, מצאתי באיביי הכי זול ב65 שקל ומסין שזה קצת בעיית יקח למוצר חודש להגיע. איפה אני יכול להשיג כזה בארץ במחיר נורמלי?? יש איזה שיטה למצוא משהו זמין וזול לדוגמא בתור צנרת בניין/גינה או משהו כזה? למישהו יש אולי אחד מיותר? מוכן לשלם. גם 45 מעלות ו70 מ"מ יכול לעבוד. תודה.
הודעה אחרונה מאת non22, -
המלצה לצמיגים
מאת zxcvb- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני יודע שכבר דיברו על זה המון, אבל לא מצאתי את מה שאני מחפש. אני די סגור על הr1r, אבל המליצו לי על הnitto invo איך הוא? היה לי כבר את הrs3, פדרל וr1r והכי אהבתי את הr1r. אולי יש עוד איזה צמיג שאתם ממליצים עליו בתקציב של בערך 600 ש"ח לצמיג. 225/45/17 אני לא עושה טיולים, רק קו ישר. תודה.
הודעה אחרונה מאת Tricepz, -
- 0 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום חברים ברשותי סיאט לאון 2010 1.8 tsi ידנית, ואני רוצה להרכיב פורק לחץ אשמח לעזרה (אזור דרום)
הודעה אחרונה מאת מתן בן סימון, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מישהו התנסה איתו? מומלץ? למישהו יש ניסיון עם קיט יניקה מחו"ל? מכס?
הודעה אחרונה מאת diforce, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האלן שלום אני מחפש מישהו שיודע להרכיב פילטר פתוח לרכב (עם הצנרת של הפילטר והכל) לא אינבוקס. מדובר ברכב פולקסוואגן גולף 2.0 fsi שנת 2007 דור (mk5) הפילטר הוא פילטר של k&n שכמובן מתאים לרכב שלי (ייבוא מחול) הפילטר כבר אצלי בבית ואני מחפש מישהו שירכיב לי אותו עם כל מה שצריך כמובן תמורת כסף. אשמח לקבל הצעות כאן מאנשים. לצורך העניין זה הפילטר http://www.knfilters.com/mobile/mProduct.aspx?prod=69-9754TS
הודעה אחרונה מאת niro007,
-
מי מחובר 57 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 297 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yor2
- om2
- ישה
- vigi
- Ragnar
- tan tan
- nir eli
- yahaga
- אלי55
- גולדן191
- Erel
- amosbmw
- Yuvalino
- Shay Shd Dave
- Aviady001
- Avia
- garicho
- bigfoot7375nadav
- yoav911gt2
- Gosser1860
- מחכה
- eladts
- Loder
- אבי ים
- falou
- DareDevil
- EliC25
- אברהם א
- samg
- David32
- Or05230
- שחר 1
- BoazB11
- llaavvii
- farkash7
- סולל הדרך
- beresford
- Ghost93
- פריג'י
- Night Driver
- zvit
- GTאי
- nglancer
- איציק נ.
- אורח לרגע
- lanosforce
- Qsz111
- Igalz
- אביתר א.
- גרנד פריקס
- דניאל1983
- KipodYam
- Shmelov
- BassDriver
- שביט
- danbr
- itaimoto
