Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, אני עומד לפני רכישה של סיאט קופרה חדשה, אבל לפני שאני רוכש רציתי להתייעץ עם מומחי השיפורים כאן בפורום. המחיר בחברה של לאון קופרה הוא 218 אלף, לעומת fr שמחירה 160 אלף. ההפרש כמעט 60 אלף ולרגע חשבתי לעצמי, אם לא עדיף לי לרכוש את הfr, ובאותם 60 אלף להפוך אותה לחזקה יותר, וטובה יותר מהקופרה.

אשמח לדעת אם דבר כזה אפשרי כי אני לא מבין גדול בענייני השיפורים. האם במידה ואני רוכש את הקופרה, אני אוכל לשפר אותה בעתיד ? או שמסובך יותר לשפר אותה מאשר את גרסת הfr?

תודה על כל תשובה וייעוץ מראש.

פורסם

אם כל מה שמעניין אותך זה המנוע, כנראה שב-60K ש"ח תוכל להגיע גם ליותר הספק ומומנט מהקופרה. אם אתה רוצה גם מתלים ובלמים, זה כבר סיפור אחר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

עדיף לך ללכת על הקופרה. החבילה שלמה, כלומר הכח של המנוע מתאים לשאר המכלולים. אם תתחיל לשפר לבד תמיד ישאר עוד משהו.

 

במכירה לא תקבל יותר מדי על השיפורים שהוספת.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

עם הקופרה תוכל להגיע להספקים גבוהים משמעותית משתוכל ב-FR. אם הממון קיים - לך על הקופרה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מה הצרכים שלך?

אולי FR מספיק טובה כמו שהיא?

שאל את עצמך אם התמורה / תועלת השולית שתתקבל מהקופרה שווה לך 60 אלף ש"ח.

106GTI - Deus ex machina

פורסם (נערך)

הדגם הבכיר תמיד יהיה יותר מאובזר,אם זה במנוע יותר חזק (חלקים פנימיים מחוזקים)או

מתלים מאלומיניום,גלגלים גדולים יותר ומושבים ספורטיביים ועוד רשימה ארוכה ש 60 אלף

לא יכולים לקנות.

לפעמים ההיגוי מנעילה לנעילה עדיף בדגם הבכיר יותר ועוד כל מיני שינויים שאי אפשר לקנות.

עדיפות תמיד לדגם הבכיר.

לא לשכוח סיכונים למשל: הוחלף טורבו והתקלקל בדרך,איפה אחריות וכו ,למה להסתבך?

עריכה אחרונה על ידי bigmik
פורסם

60 אלף לא יספיקו להפוך FR לטובה יותר מהקופרה, אלא אם כן יש דברים בקופרה שלא מעניינים אותך ואתה מעוניין להשקיע את כספך באופן אחר.

 

אם אין לך ניסיון בשיפורים, זה לא הפרויקט שהייתי ממליץ לך להתחיל בו. הוא מאוד יקר ומורכב ורוב הסיכויים שהתועלת שתשיג תהיה קטנה מאוד אם בכלל.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

לא לשכוח שהקופרה מגיעה עם בלמים גדולים יותר מ 312 ממ בקופרה,שדרוג

שכזה יעלה 10K לפחות ב FR.

בוא נגיד שהקופרה תרגיש יותר טוב עם 100 סוסים שתעמיס עליה לעומת ה FR.

פורסם

הכל נכון.

הקופרה נותנת יותר ועולה יותר.

אני גם מסכים שהגיוני יותר לקנות קופרה as is מאשר לקחת fr ולנסות להפוך אותה לקופרה.

 

אני מעלה נקודה אחרת לתשומת ליבו של פות"ש: האם התמורה השולית של הקופרה מעבר ל fr אכן שווה 60 אש"ח?

אני מניח שאין לפות"ש כמות בלתי מוגבלת של כסף.

לפיכך, בסופו של יום ההחלטה היא בין אלטרנטיבות, כשהכסף הוא הגורם המגביל.

 

האם תוספת ההנאה מהקופרה שקולה, לצורך העניין, אל מול 3 חופשות שנתיות מפנקות, מימון לימודים לילד, 60 פגישות עם נערת ליווי או כל אלטרנטיבה אחרת.

 

אין נכון - לא נכון.

פשוט מעלה נקודה למחשבה.

106GTI - Deus ex machina

פורסם
שלום חברים, אני עומד לפני רכישה של סיאט קופרה חדשה, אבל לפני שאני רוכש רציתי להתייעץ עם מומחי השיפורים כאן בפורום. המחיר בחברה של לאון קופרה הוא 218 אלף, לעומת fr שמחירה 160 אלף. ההפרש כמעט 60 אלף ולרגע חשבתי לעצמי, אם לא עדיף לי לרכוש את הfr, ובאותם 60 אלף להפוך אותה לחזקה יותר, וטובה יותר מהקופרה.

אשמח לדעת אם דבר כזה אפשרי כי אני לא מבין גדול בענייני השיפורים. האם במידה ואני רוכש את הקופרה, אני אוכל לשפר אותה בעתיד ? או שמסובך יותר לשפר אותה מאשר את גרסת הfr?

תודה על כל תשובה וייעוץ מראש.

 

קח בחשבון שה-FR תשאר סטנדרטית למשך כמה שנים (כמה אחריות צ'מפיון נותנים?) אלא אם אתה מוכן לאבד את האחריות.

ואם אתה מוכן לאבד את האחריות , אז למה לקנות רכב חדש מלכתכילה? תקנה קופרה משומשת ומשופרת , כנראה שיעלה לך יותר זול משתי האופציות האלו.

פורסם

טופ גיק, רק שים לב שאתה מאוד לא מדייק:

ההפרש אינו 60 אש"ח, ההפרש הוא בין ירידת הערך של הFR על פני זמן X, לעומת ירידת הערך של הקופרה על אותו זמן X (זה בגדול, בתכלס צריך לשקלל פנימה תחזוקה יקרה יותר של הקופרה, הפסד תשואה של 60K במידה והכסף מגיע מהעו"ש, הפרשי ביטוח, צריכת דלק וכו').

בכל אופן, ההפרש האמיתי הוא לא 60K, אלא כנראה הרבה פחות.

 

אם אתה כבר גיק אז בחייאת אל תחרבש לנו כאן במתמטיקה (;

 

פות"ש, הדילמה שלך (לדעתי) אמורה להיות בין קופרה חדשה, לבין לאון *משומשת* סטוק שתעבור שיפורים, או לאון משומשת משופרת.

לרכוש לאון חדשה, ואז לשפר אותה ולאבד ישר את אחד היתרונות הכי גדולים של רכב חדש (אחריות יצרן), זה די מטופש.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אור,

I stand corrected

אתה בהחלט צודק בנוגע לתחשיב.

 

אבל - העיקרון תופס.

 

נתפשר על הפרש שווה ערך ל 40 פגישות עם נערת ליווי?

 

(בצחוק. לא להתרגש )

106GTI - Deus ex machina

פורסם

:)

זורם איתך

כמובן שעכשיו עולה השאלה - מה הMSRP של נערת ליווי בימינו X:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...