Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת התזת מים לאינטרקולר


Gil shimon
שימו לב! השרשור הזה בן 3105 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום יש לי איביזה קופרה 2014 מנוע 1.4 עם טווין טורבו שמוציא 180 כוחות סוס :twisted:

השאלה שלי זה אם אני יכול לעשות לאינטרקולר מערכת קירור במים (intercooler sprayer kit)

כמו שיש באימפרזה טורבו WRX (כפתור שלוחצים עליו והוא משפריץ מים על האינטרקולר)

תודה לעונים :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ברמה הטכנית אתה כמובן יכול וזה גם לא כזה מסובך.

 

יש לך מתזים לפנסי החזית?

אפשר פשוט למשוך את הקו מים של המתזים האלה יחד עם המרססים שבקצה קו המים ולמקם אותם מחדש.

 

לחילופין אפשר לשים פצל ולמתוח קו מים חדש לאינטרקולר כך שלא תאבד את אפשרות השימוש במתזי הפנסים.

 

וכמובן שניתן לרכוש קיט ייעודי.

 

השאלה האמיתית היא האם אתה בכלל צריך את זה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה הזריזה קודם כל יש לי פנסים לחזית אבל המשאבת מים שלהם מנותקת כרגע. אני ניתקתי

אתה יודע במקרה מי יכול לעשות לי עבודה כזאת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג, אני לא גר בישראל.

 

סתם שאלה- למה ניתקת את המתזים של פנסי החזית?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי.

 

למה אתה חושב שאתה צריך תוספת קירור לאינטרקולר?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוטה לשער שאם סובארו בחרו להתקין מתזים כאלה בזמנו ב-STI כנראה שהיתה לזה השפעה.

 

יחד עם זאת, ב-STI המצנן היה שוכב בעוד זה שבאיביזה עומד (אם איני טועה) ויכול להיות שזה שההשפעה תיהיה פחותה במצב כזה שכן המים שיושפרצו מיד ינזלו אל הכביש ולא ממש יספיקו לקרר את האויר באינטרקולר.

 

בכל מקרה קל לבדוק את מידת היעילות של מוצר כזה- פשוט בודקים טמפ' אויר ביניקה לפני ואחרי התקנת המתזים.

אם הטמפ' ירדה תחת אותם תנאים חיצוניים ואותו עומס אזי זה פועל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר בירור וקריאה קצרה באתר החברה, המערכת קירור שעובדת על גז co2, יכולה להוריד את טמפרטורת האוויר בעד כ-5 מעלות צלזיוס. אם מוסיפים לערכת הגז גם מרססי מים בנוסף, ההפרש הוא עד כ-10 מעלות צלזיוס.

לדעתי יחס עלות תועלת כאן אינו משתלם - 600$.

לצד זה צריך לקחת בחשבון גם את מילוי מיכל הגז כשנגמר.

אולי זה נכון לאלה שמתחרים בינינו, לא בשבילי לפחות.

עריכה אחרונה על ידי hezi2155
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באתר המדובר ההפרש לאחר חישוב הוא בכ-35 כ"ס לרכב עם הספק של 230 כ"ס. כלומר עם הקיט מדדו 257 כ"ס.

ואם כבר בזה עסקינן מה היתרון/חיסרון מול ערכת מתנול?

 

פות"ש מצטער שהתעלקתי לך על השירשור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

15% תוספת לספק זה בהחלט מכובד כשזה מגיע מהורדת הטמפ' יניקה בלבד אבל פרט לתוספת ההספק יכול להיות ערך מוסף נוסף להורדת טמפ' האויר ביניקה והיא צמצום המקרים בהם מחשב המנוע מוריד את לחץ הגדישה כתוצאה מטמפ' גבוהה מדי ביניקה.

 

אני לא יודע עד כמה נפוצים המקרים האלה אבל אני חוויתי את זה ברכב שלי שברגע שהייתי לוחץ פעמיים-שלוש רצוף טמפ' האויר ביניקה היתה גבוהה והמחשב פשוט היה חותך לגמרי את המגדש (סופרצ'ארג'ר).

מכיוון שברכב שלי האויר ביניקה מקורר על ידי נוזל היה לי הרבה יותר פשוט לטפל בזה והבעיה נפתרה לחלוטין על ידי הורדת הטמפ' בכ-8-9 מעלות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באתר המדובר ההפרש לאחר חישוב הוא בכ-35 כ"ס לרכב עם הספק של 230 כ"ס. כלומר עם הקיט מדדו 257 כ"ס.

ואם כבר בזה עסקינן מה היתרון/חיסרון מול ערכת מתנול?

 

פות"ש מצטער שהתעלקתי לך על השירשור.

 

אתה מתכוון לזה:

 

article-cryo2-2-large.jpg

 

כשהם מתקינים את המערכת הם גם משנים פרמטרים נוספים? לפי הציר הימני בגרף הגדישה לא שווה בין המדידות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3105 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...