Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

לאחרונה רכשתי אביזה 2014 1.2 גיר רגיל FR.

והחלטתי אחרי סקר שוק קצר להעלות על דיינו ולשנות תוכנה.

הגעתי למקום מאד משפחתי ומסביר פנים, יש לציין אחד מהטובים בארץ (לא נפרסם שמות עקב חוקי פורום כאלה ואחרים)..

אחרי שהסבירו לי מי נגד מי ומה כל עקומה בגרף מסמלת יצאתי לסיבוב.. מה אגיד - התכנה הינה תכנת קאסטום, והתוצאה משגעת.

אחרי שעוברים את ה2500 סל"ד ברצועה מגיע המומנט והוא ממש מהנה -ממליץ בחום!

IMAG2031_3.jpg

IMAG2037_1.jpg

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

פורסם

תוספת חביבה מאוד.

 

ופרסום השם לא עובר על חוקי הפורום, אני מבין שמדובר בסדנת PIT STOP 8)

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

מישהו יכול להסביר מה היתרון של תוכנה קאסטום? קשה לי להאמין שיש הבדל משמעותי בין שתי איביזות 1.2 שיצאו מאותו פס יצור.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

בין 2 איביזות שיצאו מאותו פס יצור ברור שאין הבדל.

 

ההבדל בין תוכנת מדף [ APR\GIAC וכו' ] לבין קאסטום הוא כשמה כן הוא:

 

תוכנת מדף - משהו אוניברסלי עם ערכים שהחברה קבעה.

תוכנה מותאמת אישית - מכניסים נתונים על פי דרישת הלקוח, לטוב ולרע.

פורסם

האם במועד התקנת תוכנה כלשהי יש שלב שבו הבעלים של הרכב נדרש לחתימה על מסמך הסרת אחריות של המתקין?

אתם יודעים, כשל במנוע, גיר וכו'.. כולם אשמים חוץ מהתוכנה.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם (נערך)

 

תעדכן בהמשך עד כמה נפגעה הצריכת דלק?

 

ברור.

 

אכן מדובר בסדנת PitStop

ותודה לכולם, אני ימשיך לעדכן בדבר צריכת דלק.

עריכה אחרונה על ידי Henry123321

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

פורסם
מישהו יכול להסביר מה היתרון של תוכנה קאסטום? קשה לי להאמין שיש הבדל משמעותי בין שתי איביזות 1.2 שיצאו מאותו פס יצור.

שינויים פשוטים לדוגמא במערכת פליטה ויניקה יכולים לגרום לFLAT SPOTS בטורים וכל מיני תופעות, על רכב מקורי גם אני חושב שאין הבדל, הם קיבלו גם את אותה תוכנה מהיצרן.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מעדכן בדבר צריכת דלק - 13.3 קמ״ל. בדיוק כמו לפני התוכנה..

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

פורסם

אני מקבל צריכת דלק יותר טובה ב1.4TSI, אומנם ללא תוכנה, אבל בכל זאת 13.5 במנוע שאמור להיות יותר בזבזן (נמדד בנסיעה משולבת מתדלוק לתדלוק ע"י חלוקת קילומטרים בליטרים)

שיפור של 4.5 מומנט נשמע ממש ממש טוב, אפשר לדעת כמה שילמת עבור התענוג?

 

פורסם

לנהגים שונים יש אופי נהיגה שונה, וגם תוואי דרך שונה, לכן אין כ"כ טעם להשוות אדם אחד לאחר, במיוחד בהפרשים קטנים יחסית.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
אני מקבל צריכת דלק יותר טובה ב1.4TSI, אומנם ללא תוכנה, אבל בכל זאת 13.5 במנוע שאמור להיות יותר בזבזן (נמדד בנסיעה משולבת מתדלוק לתדלוק ע"י חלוקת קילומטרים בליטרים)

שיפור של 4.5 מומנט נשמע ממש ממש טוב, אפשר לדעת כמה שילמת עבור התענוג?

ברור! 2500 שקל.

ההבדל בא לידי ביטוי בעיקר בהרבה יותר מומנט בסל״ד בינוני, ובתגובת מצערת יותר חדה.. כיף :)

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

×
×
  • תוכן חדש...