Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומה שמצחיק זה שהוא עולה כמו ה TOYO.... איך אני מוצא איזה פנצריה מוכרת את הדגם הזה באיזור הקריות וחיפה?

פורסם

תודה, הזמנתי 2 צמיגי TOYO T1R מ tire club. חייב לציין את אלדד על שירות אדיב ומקצועי.

תום תודה גם לך עזרת לי המון על כל שאלה.

פורסם

קצת באיחור אבל רציתי להוסיף לגבי Toyo T1R: ניסיתי ונסעתי על לפחות 12 צמיגים כאלו (חתך קצת יותר נמוך 205/40/17), הם די סבירים אבל כפי שרשום קודם יש בעיה עם הכתף של הצמיג (דופן רכה), הכתף מתפוררת מבפנים, לאחר פירוק הצמיג כמעט בכולם היו המון פירורי גומי. מדובר אמנם בנסיעה מאד אגרסיבית בימי מסלול, ג'ימקאנות וגם הרבה כבישים מהירים אבל עדיין זו בעיה מסוכנת כי קשה לדעת מה מצב הצמיג מהסתכלות מבחוץ. הפסקתי לקנות את הצמיגים האלו בגלל זה.

 

היו צמיגים אחרים שניסיתי ונפגעו אבל לא בכתף, זו בעיה ספציפית רק בדגם T1R. ב-T1S, R1R והאחרים של Toyo אין בעיה כזו.

 

למרות זאת בנסיעות רגועות יותר, סביר שזה יקרה פחות והצמיג יסיים את חייו עם הכתף אז אל תצטער על הקנייה, רק לידיעה למי שיקרא כאן.

פורסם
תודה, הזמנתי 2 צמיגי TOYO T1R מ tire club. חייב לציין את אלדד על שירות אדיב ומקצועי.

תום תודה גם לך עזרת לי המון על כל שאלה.

 

תתחדש, שמחים לעמוד לרשותך ותודה על המחמאות.

×
×
  • תוכן חדש...