Jump to content

orku

  • פרסום הודעות

    37
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות orku

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אהלן חברים, הבטחתי לעדכן אז הנה אני כאן: החלטתי בסוף לתת הזדמנות למה שהמתקין שלי אומר מכיוון שהוא אף פעם לא איכזב אותי ותמיד הביא אותי לתוצאה שרציתי - אז בתור התחלה התקנו מכשיר אנדרואיד 9 אינץ' כמו שהוא אמר עם יציאה אופטית, מעבד 8 ליבות וזיכרון 4GB+64, עם 30 עמודות אקולייזר, ושאר הפיצ'רים שמסכי האנדרואיד מציעים. לאחר כמעט שבוע עם המסך הזה אני חייב לציין שלא התאכזבתי בכלל ואני אפילו נהנה ממנו!, המסך עובד נפלא, מריץ קבצי מוסיקה מסוג FLAC, סרטונים וסרטים FHD (מתוך USB) וכמובן כל מיני אפליקציות כייפיות כמו יוטיוב וויז ועוד. לגבי המשך ההתקנה - כרגע אני עוצר כדי ל
  2. יש לי ניסיון לא קטן עם אנדרואיד אוטו (גם בפיוניר שיש לי יש תמיכה מלאה באנדרואיד אוטו) להגיד לך את האמת? חוץ מלהבין את העיקרון ולדעת בדיוק איך זה עובד ולהשתמש בזה פעם אחת (בלבד!) זה באמת לא משהו שעניין אותי, לגבי תמיכה בבלוטוס - זה הדבר האחרון שאני אשתמש בו מלבד דיבורית, אני פחות אוהב את החיבור מרחוק והשמע האלחוטי דרך הפלאפון (גם בספוטיפיי ד"א אני לא נוהג להשתמש) וכן אני מודע לזה שאני מהדור הקודם, אם יש שיר מסויים שהוא מוצא חן בעיניי אני מעדיף אותו כקובץ באיחסון הפרטי שלי ולא לשמוע אותו דרך הרשת (זה ככה גם במחשב הנייח בבית ד"א). חשבתי גם על האופציה של נגן FIIO כמו שהצעתם אבל נושא הע
  3. העלתם פה כמה רעיונות לא רעים: 1. לצאת מתואם מקור עם כבל אופטי לממיר מדיגיטל לאנלוג, זה אופציה שאני צריך לחשוב עליה קצת (בתחום הסטריאו ביתי העדפה היא לא לערבב בין אנלוגי לדיגיטלי אבל זה לא משהו פסול) אחשוב על זה עוד קצת, המסך לא בדיוק נכנס במקום יחידת הכפתורים כמו שוראים בסרטון שהעלת פה אלא מתיישב עם פאנל מובנה מלפני המסך העליון מעל המזגן, זה קצת רחוק ממושב הנהג ופעולות שיצריכו מגע במסך יגרמו לי להתקדם אליו תוך כדי נהיגה, בקיצור - זה לא בדיוק נוח. 2. להתחבר עם נגן חיצוני איכותי (מניסיון אישי עם המגברי אוזניות של FIIO אני יודע כמה הם טובים), השאלה אם זה יהיה נוח לעבוד עם נגן חיצ
  4. ראשית תודה רבה על התגובות @AUDIO KING בפרוססור שלי אין כניסת SPDIF אלא רק RCA אז לצאת עם כבל דיגיטלי מהתואם מקור זו לא אופציה. לגבי משדר BT - אני מעדיף שלא לעבוד דרך מכשיר סלולארי, גם מבחינת החוק וגם מתוך נוחות (כיום אני עובד עם כמה וכמה USB בתוכם מסודרים אלפי שירים וקבצים לפי תיקיות וזה הרבה יותר נוח). @Elimuh כמו שאמרתי - הפרוססור שלי הוא Audison BitTen ובדגם הזה אין כניסה דיגיטלית, רק RCA וברגע שאני יוצא אנאלוגית ממכשיר תואם מקור או מהמכשיר המקורי אני בספק כמה הבדל יהיה בניהם..במקרה כזה אני באמת מעדיף לוותר על ההשקעה ולצאת מהמערכת המקורית ישירות לפר
  5. אהלן חברים בוקר טוב לאחרונה רכשתי רכב מסוג אופל מוקה וכרגע יש לי התלבטות האם להתקין את המערכת, המערכת כוללת: רדיו דיסק 1DIN Pionner AVH-Z7150BT קומפוננט קדמי Audison Voce קומפוננט אחורי Morel Virtus סאב כפול Focal P30f בתיבה פתוחה מונובלוק Lightnin Audio S4.1000.1d מגבר 4 ערוצים Hertz HDP4 ופרוססור Audison BitTen אז ההתלבטות היא כזו, יש גם בעיית מיקום להרכיב את הרדיו דיסק שלי באוטו גם בגלל שהמולטימדיה המקורית היא לא מסך טאץ', המסך נמצא על הדאשבורד וכפתורי השליטה נמצאים מעט מתחת למזגן. מצרף תמונה להמחשה: ) בעיה נוספת ה
  6. אהלן חברים בוקר מעולה ושבוע טוב. יש לי סימולטור נהיגה של Thrustmaster מדגם TX Leather Edition, ביום שישי האחרון רכשתי ידית הילוכים Th8a ולצערי אני לא מצליח להגדיר אותה למשחקים, המחשב מזהה את ההתקן אבל במשחק Forza Horizon 3 ההתקן לא מגיב בכלל, במשחק אחר שנקרא Asseto Corsa ההתקן כן מזוהה אבל ההילוכים לא מוגדרים כראוי ואני לא מצליח בשום דרך לבצע הגדרה. יש למישהו פה ניסיון עם העניין?
  7. צהריים טובים ותודה לכל המגיבים והעוזרים. אז ככה בקשר להשוואה שלי אני יודע שהיא שגויה לחלוטין בין הסמי סליקס ל"סטנדרטי" אבל בהתחשב במגוון הלא גדול שיש למידה שלי-לא מצאתי דרך אחרת להתקדם לכן חיברתי בין הצמיגים הטובים +-, ד"א התקציב עומד על 3k במקסימום ללא אפשרות חריגה. תודה רבה על כל ההמלצות אני אשקול שוב את האפשרויות ואחליט, מבחינת המראה זו בעיה ידועה אצלי-אם כבר משנים-שיראו את השינוי בעיניים. R1r לשמחתי יכל להיות הבחירה המושלמת בשבילי, לצערי אין אותו במידה שלי. כרגע הפירלי חזר להוביל את ההתלבטות אני אשקול שוב את הדברים ואחליט, תודה רבהשוב לכולם!
  8. אהלן ובוקר טוב לכולם. ברשותי איביזה 20VT 2007 והגיע הזמן להחליף את הצמיגים, כרגע אני נוהג T1R של טויו והחלטתי שאם כבר מחליפים-מתקדמים לצמיגים אוחזים יותר. הבנתי שיש שלושה צמיגים שכדאי לנסות אותם: 1. Toyo r888 הבעיה איתו שהרכב נוסע גם ביום יום והצמיג נשחק במהירות, בגשם אין אחיזה בכלל ויחסית למחיר שלו אין היגיון להתקין אותו. 2. Nitto NT01 צמיג סמי סליקס שנראה מצויין (מאוד משך אותי המראה שלו), אוחז נהדר למיטב הבנתי, לא נאבד בגשמים עקב תעלות ניקוז (כמובן שיהיה לו יותר קשר לאחוז בגשמים כמו כל סמי סליקס אבל פחות מהמתחרים שלו) והבעיה העיקרית שלו היא שאני לא מצליח באמת להשיג אותו לצערי.
  9. קבל את תיקוני בנוהע להרץ, אני והמתקין דיברנו על דגם ההי אנרג׳י שהוא יותר עדין מהדגמים שאתה ציינת ולכן עשיתי פה סלט קטן, טעות שלי. אמשיך בשיעורי הבית ואגיע להחלטות, סליחה על הבלבול.
  10. תודה רבה על התגובה העניינית המלאה והמוסברת! יש לי קצת שיעורי בית לעשות. אני דיי בטוח שמבחינת מערכת החשמל ברכב + המצבר והאלטרנטור אני מכוסה ודיי בטוח (לבוא ולספר לך על דגם המצבר (שהוחלף לא מזמן ובמצב מעולה) או דגם האלטרנטור (שעבר בדיקה מקיפה לאחרונה ועובד כמו שצריך גם עם המערכת שקיימת היום) קשה לי לענות עקב מחסור בזיכרון (אני מבטיח לקנות בהקדם 32GB נוספים!) אבל גם החיווט הוחלף וכמו שכתבתי-אני מכוסה). תודה רבה על כל ההסבר בין הבדלי הקוטרים של הסאבים, תרמת לי לא מעט ידע וקבל את הערכתי הכנה!. מבחינת המגבר-כרגע זה מה שיש אבל אני לא שולל בעתיד החלפה למשהו מתקדם יותר במידה וארגיש כמוב
  11. ערב טוב לכולם חברים. אני בעיצומה של התלבטות: ברשותי סאב כפול של קיקר CVR 12 אינץ', אחרי תקופה ארוכה איתו החלטתי לשפר מבחינת סאונד את המערכת וללכת על סאב יותר קטן והרבה יותר מדוייק אבל עם דגש על עוצמה לא פחותה ממה שהקיקר סיפק. אחרי בדיקות מקיפות יצא לי לשמוע את ה T1 של רוקפורד בתיבה אטומה (התיבה של הקיקר הייתה פתוחה) ומאוד נהנתי, גם מהעוצמה שהוא סיפק (סאב תחרותי לכל דבר!) ובעיקר מהדיוק במקצבים מהירים, הבעיה הגיעה כאשר הבנתי שיש אחד כזה ולא הצלחתי להשיג אחד נוסף והחשש שאשרוף אחד בודד הלכה וגדלה. אחרי חשיבה ממושכת קיבלתי הצעה מפתה שהייתי שמח לשמוע את דעתכם בנוגע אליה,
  12. שבוע טוב ומבורך לכולם! אני בעיצומה של התלבטות: ברשותי סאב כפול של קיקר CVR 12 אינץ', אחרי תקופה ארוכה איתו החלטתי לשפר מבחינת סאונד את המערכת וללכת על סאב יותר קטן והרבה יותר מדוייק אבל עם דגש על עוצמה לא פחותה ממה שהקיקר סיפק, אחרי בדיקות מקיפות יצא לי לשמוע את ה T1 של רוקפורד בתיבה אטומה (התיבה של הקיקר הייתה פתוחה) ומאוד נהנתי, גם מעוצמה שהוא מספק (סאב תחרותי לכל דבר!) ובעיקר מהדיוק במקצבים מהירים הבעיה הגיעה כאשר הבנתי שיש אחד כזה ולא הצלחתי למצוא דרך נוספת להשיג אחד נוסף והחשש שאשרוף אחד בודד הלכה וגדלה, אחרי חשיבה ממושכת קיבלתי הצעה מפתה שהייתי שמח לשמוע את דעתכם בנוגע אליה, הסאב הבא: Mo
  13. ראשית תודה על התגובה בנגי, אתה צודק יש על האחוריים טוויטרים מובנים הבעיה שהם לא עובדים ולכן הסאונד שם טיפה אטום ועם סאב כפול של קיקר-אני לא בטוח עד כמה שומעים משהו חוץ מהסאב לכן רציתי לעדן את זה טיפה ולחבר את הטוויטרים בלי להגביר יותר מדיי רק שמאחורה ישמעו מעט מוזיקה ולא רק את הפיצוצים של הסאב, עכשיו נשמע את דעתך
  14. שבת שלום חברים, כמו שהבטחתי אני חוזר לעדכן. ביום חמישי הייתי אצל המתקין שלי וכמו שחשבתי-אחד הטוויטרים של הוירטוס נשרף קליל והחלטתי להחליף סופית את הטוויטרים, חשבנו על כיוונים אחרים ולבסוף הוחלט על הטוויטרים המפלצתיים של אינפיניטי קאפה שעושים עבודה יפה מאוד, למידים של מורל השארנו את הקרוס המקורי של הוירטוס ובנוסף חיברנו לטוויטרים החדשים את הקרוסים המקוריים שלהם (שני קרוסאוברים בכל דלת) אני חייב לציין שהטוויטרים עובדים הרבה יותר חזק מהמורל ולא מורגשת התאמצות, נשמעים הרבה יותר מדוייק, לא חסר לי אף צליל וכמובן שעשינו כיוונים כמו שצריך ואני הכי מרוצה בעולם!! בגדר האחריות של מורל-תמורת 50 שקל אוכל
  15. הבנתי, תודה רבה אעדכן בהמשך
×
×
  • תוכן חדש...