Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים,

אשמח לקבל המלצה לפילטר אוויר פתוח של K&N לסיאט איביזה 97 1.4 ׁ(MK2)

אני יודע שזה לא יוסיף כח או משהו, פשוט רוצה לקבל סאונד טיפה יותר ספורטיבי :wink:

קישורים מEBAY יתקבלו בברכה / חנויות פה בארץ.

תודה מראש לעוזרים.

פורסם

איזו המלצה אתה צריך? כנס לאתר של K&N, תמצא בקטלוג את הדגם המתאים לרכב שלך ותזמין באיביי, אם אתה צריך גם צנרת - תזמין גם אותה.

רק תזכור שבטסט אתה עלול להיתקל בבעיות.

אני הייתי שוקל פילטר אינבוקס.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אחרי כל הדיון שהתנהל כאן (כשבהודעה #25 נתתי לך לינק למוצרי K&N הרלוונטים) עוד צריך המלצות?

 

תעשה בדיקה מול בתי העסק השונים לשיפורי רכבים.

פורסם
אחרי כל הדיון שהתנהל כאן (כשבהודעה #25 נתתי לך לינק למוצרי K&N הרלוונטים) עוד צריך המלצות?

 

תעשה בדיקה מול בתי העסק השונים לשיפורי רכבים.

 

סבבה הזמנתי את המוצרים..

תוכל לומר לי רק איפה אוכל להשיג את החיבור בין הצינור לפילטר? לפי מיטב זכורני צריך מתאם 2.75 ס"מ ל3 ס"מ, שאלתי בגומי תל אביב ואמרו שאין להם כזה דבר. איפה כן אפשר להשיג?

פורסם

ברכב שנת 97' ועוד 1.4 עם 60 כ"ס (למיטב זכרוני תקן אותי אם אני טועה) הייתי משקיע את הכסף הזה על צמיגים טובים,

ברקסים טובים, חלפים איכותיים והקפדה על טיפולים לפי הוראות יצרן.

כל שקל שתשקיע מעבר לזה לדעתי מיותר, חבל על הכסף. תחסוך את הכסף הזה ותקנה רכב עם מנוע חזק יותר אם כ"כ אתה רוצה להוסיף כוח.

פורסם
ברכב שנת 97' ועוד 1.4 עם 60 כ"ס (למיטב זכרוני תקן אותי אם אני טועה) הייתי משקיע את הכסף הזה על צמיגים טובים,

ברקסים טובים, חלפים איכותיים והקפדה על טיפולים לפי הוראות יצרן.

כל שקל שתשקיע מעבר לזה לדעתי מיותר, חבל על הכסף. תחסוך את הכסף הזה ותקנה רכב עם מנוע חזק יותר אם כ"כ אתה רוצה להוסיף כוח.

 

כל מה שציינת הוחלף כבר,

אני מתחזק את האוטו מכל הלב אבל אני פשוט אוהב את האוטו הזה הוא כמו חבר :wink:

 

אגב עד כמה החלפת בולמי הזעזועים תשפיע על היציבות של הרכב?

ואם כן אשמח לקבל המלצה לבולמים חדשים.

פורסם

באיביי אין את המתאם שאתה צריך?

בקשר לבולמים, מה יש ברכב עכשיו? מה מצבם? מה אתה רוצה להשיג? איך אתה מגדיר יציבות?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
באיביי אין את המתאם שאתה צריך?

בקשר לבולמים, מה יש ברכב עכשיו? מה מצבם? מה אתה רוצה להשיג? איך אתה מגדיר יציבות?

 

הבולמים די גמורים אני צריך להחליף אותם. רוצה להשיג אחיזה טובה בפניות שהרכב ישב טוב על הכביש. על מה היית ממליץ?

 

ואני מעדיף לקנות את המתאם הזה פה בארץ אם אפשר כי לא מצאתי בדיוק את מה שחיפשתי בEBAY. יש מצב למצוא כזה בארץ?

פורסם

לגבי המתאם דבר עם סדנאות השיפורים (TIG, PITSTOP,E&A וכו').

לגבי הבולמים - אתה יכול ללכת על מקורי, אתה יכול ללכת על תחליפי מחברה טובה (מונרו, KYB), אתה יכול ללכת על ספורטיבי (KONI,EIBACH וכו').

בולמים תחליפיים יחזירו לך את ההתנהגות המקורית של הרכב, בולמים ספורטיבים יקשיחו ויחדדו אותו ויתנו לך התנהגות כביש טובה יותר, שים לב שכשאני כותב יחדדו זה אומר שבכביש המהיר השיוט עלול להפוך לקצת יותר תזזיתי ולדרוש ממך יותר ריכוז מרכב סטנדרטי.

בנוסף, ברגע שתחליף בולמים - כל החולשות האחרות של מערכת המתלים יתחילו לצוץ (בושינגים עייפים למיניהם, קפיצים עייפים ועוד).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לגבי המתאם דבר עם סדנאות השיפורים (TIG, PITSTOP,E&A וכו').

לגבי הבולמים - אתה יכול ללכת על מקורי, אתה יכול ללכת על תחליפי מחברה טובה (מונרו, KYB), אתה יכול ללכת על ספורטיבי (KONI,EIBACH וכו').

בולמים תחליפיים יחזירו לך את ההתנהגות המקורית של הרכב, בולמים ספורטיבים יקשיחו ויחדדו אותו ויתנו לך התנהגות כביש טובה יותר, שים לב שכשאני כותב יחדדו זה אומר שבכביש המהיר השיוט עלול להפוך לקצת יותר תזזיתי ולדרוש ממך יותר ריכוז מרכב סטנדרטי.

בנוסף, ברגע שתחליף בולמים - כל החולשות האחרות של מערכת המתלים יתחילו לצוץ (בושינגים עייפים למיניהם, קפיצים עייפים ועוד).

 

אוקיי, ואם וכאשר לאחר החלפת הבולמים אכן יחלו בעיות בקפיצים וכד' כמו שכתבת, בכמה יכולה להסתכם העלות של כל העסק כדי שיהיה פיקס(לצורך העניין עם בולמים ספורטיביים)? כלומר הבולמים + כל הנלווה מסביב?

פורסם

זה לא שיתחילו בעיות פתאום - אתה תיצור את הבעיות, פתאום תגלה שאפשר ללחוץ את הרכב יותר ותעמיס עליו עוד - ואז תגלה חולשות.

 

בעיקרון - רבעיית קפיצים איכותית עולה 1000-1500 ש"ח, לפני עבודה.

בושינגים פוליאוריטן לכל הרכב אותו סדר גודל.

 

אני רק רוצה להבהיר, שלא הייתי משקיע את זה ברכב כמו שלך.

וגם הבולמים, אם הם לא נוזלים, לא בטוח שהם הבעיה. אתה צריך להיכנס למוסך ולבדוק חופשים בפרונט (מתלים,היגוי).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היי בחור, אני עם סיאט איביזה mk2 גם . אני ממליץ לך על פילטר inbox קודם כל של k&n, ובקשר לבולמים אני אישית שמתי ברכב שלי בולמים של מונרו אם אני זוכר לנכון רבעיה באיזור ה 1500 , אני לא מומחה גדול אבל אני מרוצה מהתוצאה שלהם ומהנסיעה של הרכב עם הבולמים של מונרו. עצה שלי? אם אתה באמת אוהב את הרכב תשקיע בבטיחות הרכב בראש ובראשונה, לאחר מכן תתעסק בכל השאר הרכב שלי בבעלותי כבר 6 שנים כמעט והושקע בו בתחזוקה ושימור הרכב בלבד בערך כ 40 אלף ש"ח . רק היום אני מתעסק בשיפור הרכב בכך שאני מבצע השתלת מנוע. הרבה בהצלחה, אשמח לתמונה.

×
×
  • תוכן חדש...