שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 14 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אהלן חבר'ה, הגיעה הזמן להחליף צמיגים רוצה לרכוש את Goodyear EFFICIENTGRIP, ראיתי באתר של השוואת מחירי צמיגים שיש דגם PERF TL ויש דגם FP TL, מה הבדל? מידת הצמיגים שלי 205/55R/16
הודעה אחרונה מאת Arthur85, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב, רוצה להזמין ג'אנטים מאיטליה, יש לי שם משפחה שיכולה לשלוח אליי את הסט. כמובן שהמחיר שלהם לא בשמיים כמו פה, סביבות ה 1800 שקלים לסט. רציתי לדעת איך תהליך השילוח מתנהל.. במידה והם שולחים לי את הג'אנטים, איזה דברים צריך לקחת בחשבון? לגבי מכס, מישהו בפורום כבר עשה את זה, יודע להגיד לי פחות או יותר כמה משלמים מכס? אני יודע שיש הבדל בשילוח ובמחיר מבחינת שילוח ימי או שילוח אוירי. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
זה אפשרי או שאם 15 אז 15...? מדובר בפיג'ו 208 Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי חברים, בגדול אני מעוניין לשים גאנט 17 ברזל על האוטו שלי, מרווח ברגים 5*120 מישהו יודע אולי במקרה על איזה רכב מגיע גאנט כזה במקור/ איפה אפשר למצוא אחד ושאלה נוספת, באיזה מידה ב17 יש הכי הרבה מבחר צמיגים?
הודעה אחרונה מאת roi_84, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
תמליצו לי על צמיג ספורטיבים במידה 225/45/17 עבור audi A3 1.8T החדשה. הרכב אצלי שנתיים ומורכבים עליו צמיגי פירלי אך אני ממש לא מרוצה מהם. לצערי הם לא עמידים וכבר הספקתי להחליף 2 צמיגים עקב חור בצמיג שעד שניה נקרע(ראו ממש את ברזל בתוך הצמיג סולייה נקרע בדופן הפנימית)לא יודע איך זה הגיע למצב הזה. כרגע נהרס לי עד צמיג וזה השלישי כבר יש חור (אפשר לראות את הברזל בצמיגם,גם זה קרה בדופן הפנימית)בצמיג לא ראיתי שנכס מסמר או משו פשוט חור גדול .בזמן נסיע במהירות נמוכה מרגישים ממש דפיקות כנראה יצא ביצה לצמיג בדופן הפנימית.אני דואג למלא תמיד אוויר לפי ההוראות .תמיד זה קורה בצמיגים מקדימה ב3 הצמיגים עד עכשיו. הדגם הוא פירלי pirelli p7 cinturato אני ממש לא מרוצה ממנו. צריך את…
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם.מחפש צמיגים כמה שיותר שקט במידה הזו.פחות דגש כל אחיזה וביצועים.חייב הכי שקט.סביב 300-350 שקלים לצמיג. איך מישלין פרימסי lc דאנלופ 914? לפי בקורות ראיתי שהם הכי שקטים ויחסית זולים Sent from my SM-G930F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
צמיגי ניטו יפן 1 2
מאת mongob-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לכולם אחרי מספר (דיי רב) של חיפושים ושוטטות בכל מיני פורומים ואתרים (בעיקר מחו"ל) קיבלתי המלצה ממש חמה על צמיגי ניטו [TABLE=class: resultDataTable, width: 728] [TR=bgcolor: #EDEDED] [TD=class: tireData] 225/40R18 INVO 92W TL XL [/TD] [/TR] [/TABLE] במידה הנ"ל השאלה שלי היא האם מישהו התנסה איתם כבר על הכבישים בארץ ( האספלט השבור שלנו והטמפרטורה ) ןהאם יש רשמים לגבייהם כי על פניו הם מצמיגים עם תמורה מעולה ביחס למחיר שלהם תודה על התשובות
הודעה אחרונה מאת mongob, -
-
- 5 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אני עומד לרכוש יונדאי ולוסטר ידנית 1600 הדגם הרגיל (inspire). הרכב מלוקק (אסתטית) אך למרות גילו הצעיר (2013) והעובדה שהוא עבר פחות מ60 אלף קילומטר, אני אאלץ לעשות יישור קו קטן שכולל טיפול 30k ברגע שאני אקנה אותו, כיוון פרונט וצמיגים שחובה להחליף. _______________________________________________________________________ לעניינינו: באוטו פורק לחץ חיצוני ואגזוז לחץ ורציתי לשאול אם כדאי להסיר אותם?, אם חוץ מרעש הם עושים משהו ברכב ללא טורבו (לטוב ולרע) ואם זו פרוצדורה להסיר את הפורק ולהחליף את האגזוז בחזרה. *דרך אגב אני יודע שזה לא המקום לייעוץ ברכישת רכב אך אשמח בנוסף לתשובה לשמוע חוות דעת על הרכב והאם כדאי לרכוש אותו אחרי בדיקת מנוע גיר שילדה.
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
היכן מתחבאים 86 סוסים? מדוע הרכב כל כך "עצל"? האם הבעיה ב-i10 נעוצה בתיבת ההילוכים? האם ניתן לשפר את מנוע 1.2? הכוונה היא לקיט שלא יגרום נזק למנוע או למחשב, יהיה ניתן לנתק אותו בעת הצורך, וישפר את המומנט ב3000--4000 סל"ד? ממש לא רוצה להפוך את העגלה החביבה הזו להוט-הץ'.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
איזה דגם מומלץ יותר ? איזה עמיד יותר לטווח ארוך ? ad08 yokohama toyo r888 Vredestein ultrac sessanta
הודעה אחרונה מאת נתנאל, -
רכשתי וולוו s60 חדשה . מעוניין לשים לה גאנט 18 . מישהו מהחברים מכיר את זה? כמו כן חושב לשים לה דאוון פייפ
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
ערב טוב,קניתי סט מגנזיום במידה 15 אינץ,עליתי מידה מ14 ל15,בכל אופן הגאנט מתאים,אך שאני שם את הגאנט החור של הגאנט כאילו לא מתלבש על הנאבה של הגלגל משמע כל העומס הולך על הברגים ושמעתי שמסוכן ואסור לנסוע ככה,עכשיו כנראה ספייסרים או טבעת מרכוז יעזרו במקרה הזה (אני חושב),אשמח להצעות מאנשים שמבינים,אשמח אפילו להמלצה על מקום שיוכל לעזור לי,תודה מראש!!
הודעה אחרונה מאת Ziv, -
-
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הרכב נסע מצויין עד התדלוק המדובר.לאחר שתדלקתי טנק מלא הרכב מגמגם ונחנק בתחילת ההילוכים. לאחר שקראתי על התחנה(שער הגיא) ראיתי שהרבה פעמים הם נתפסו שהם מוהלים את הדלק. מה עושים?האם לשים תוסף דלק יעזור? פשוט לחכות שיגמר הדלק?יכול לגרום נזק? תודה
הודעה אחרונה מאת Tricepz, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
רכשתי פיאסטה 2016 ידנית חדשה לאישה. הרכב מגיע עם טאסות מכוערות ורציתי להחליף לג'אנט קצת יותר נורמלי, אבל אני לא מצליח למצוא מידות ודאיות של הג'אנט (קוטר, רוחב, מרווח ברגים וכד'). אשמח לעזרה עם המידות ואם אפשר גם אתר ישראלי בו אפשר לראות קטלוג ג'אנטים לפי מידות רלוונטיות.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 14 תגובות
- 3 אלף צפיות
היי, הרכב הוא פיגו 207 "ספורט" ידנית 1.6, כרגע מקדימה t1r שעברו 10 אלף קמ במצב טוב ומאחורה קלבר שעברו בערך 30 אלף, לא מרוצה *בכלל* מהשילוב, היגוי יתר שלא נגמר ותת היגוי נמרח בטיפה מאמץ של הרכב, לא מצליח לנהוג בצורה מיטבית או אפילו קרובה לזה ומתכנן להחליף רביעייה בקרוב כדי להינות מהק"מ שהאוטו צובר. כרגע המידה היא 195/55/16 אבל לפי אוטו דאטה אני יכול לשים 205/55/16 על אותו רוחב ג'אנט (לא זוכר את הרוחב, יכול להיות 6j) האם משהו יכול להפגע מבחינת ההתנהגות בעליה ברוחב צמיג על אותו רוחב ג'אנט? הדופן תהיה רכה/קשיחה מהצפוי? השימוש ברכב הוא 50/50 עירוני בין עירוני ופעם בחודש טיול שבת ארוך/נס הרים. אני מחפש צמיג שיתן אחיזה טובה ובטחון בטיולים, ושיחזיק 30 אלף ק"מ ומעלה. ה…
הודעה אחרונה מאת yacovmateo, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אני רוצה לרענן את מראה הרכב בחישוקים חדשים. לפי מיטב ידיעתי החישוקים כרגע הם מגנזיום. כמה שאלות: 1. האם ניתן להחליף רק את החלק החיצוני שרואים על הגלגל ובכך לחסוך את החלפת כל החישוק? (אבל לא להחליף בפלסטיק) 2. אם לא, באוטודיפו יש מבחר לא רע אבל מתוצרת סין. האם כדאי? או שאני מסתכן בבלאי מהיר? 3. איפה ניתן למצוא חישוקי מגנזיום באיזור ירושלים במחירים סבירים? תודה!
הודעה אחרונה מאת Daniel92, -
- 9 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מעוניין בקיט יניקה הבא : http://www.ebay.com/itm/VW-Polo-6R-6C-GTI-Racingline-VWR-VW-Racing-Cold-Air-Intake-Induction-Kit-System-/161543874064?hash=item259cc3e610:g:OUYAAOSw9NdXrJTm&vxp=mtr לצורך העניין המחיר כולל משלוח לארץ יעלה 1950 ש"ח ללא מיסים. בארץ אותו המוצר בדיוק עולה 3300 ש"ח. השאלה היא האם משתלם כלכלית בכל זאת לייבא את זה מחו"ל? במידה וכן האם זה ידרוש ממני אישורים מיוחדים ?
-
- 10 תגובות
- 14.5 אלף צפיות
שלום לכולם! ושנה טובה! רכשתי רביעיית גנטים כרום 18 אינץ' (לא סיני) מבחור ב2000 שקל, ביצענו זיכרון דברים והוא התחייב בתחימה כמובן שהם לא עקומים והם במצב מצויין אז לכן וויתרתי על בדיקת הגנטים עקב הזיכרון דברים שבצענו כמובן עם רישום התעודת זהות והשם המלא וחתימה שלי ושל המוכר. אבל בכל אופן העדפתי להיות בטוח לגביהם והלכתי לבדיקת ואו ליישור גנטים מקצועי בפתח תקווה ושם התגלה לי להפתעתי שהם עקומים אחד במצב בינוני ו3 במצב קל סה"כ המחיר שהוא דרש ממני על העבודה זה מחיר של 2500 שקל. הם זה נשמע לכם מחיר סביר? תודה מראש לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם.. האם למי מכם יש שברולט קרוז? רכשתי ביולי האחרון שברולט קרוז 2011 במצב מעולה ונדיר וגם במחיר יוצא דופן.. ועכשיו מתחיל שלב השינויים כדי לעשות לי את הרכב לנוח יותר.. השלב הראשון שלי הוא להחליף צמיגים למשהו טוב וג'אנטים כמובן. כרגע אני על 16" ומעוניין לשנות ל17". האם מישהו עשה זאת בעבר? יודע אם כדאי לי או לא? אשמח בנוסף גם להמלצות איפה כדאי להתקין.. אני מראשון לציון.. תודה רבה.. ברק קרוז חיון
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום אנשים יקרים לפני מספר חודשים התחדשתי ב פיגו 308 החדשה אני מאוד אוהב אבל יש דבר אחד שמציק לי זה שהרכב לא סופג שיבושי כביש עכי טוב אני גר במודיעין יש לנו המוןןן במפירים ופתחי ביוב ורכב לא סופג אותם ברוצה מרשימה יש מה לעשות כמובן בלי לבטל את האחריות יצרן . תודה מראש לעוזרים מקווה אני לא מדבר שטויות
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 6 אלף צפיות
מאוד מפריע לי המראה של הגלגלים הקטנים על הרכב. כרגע נועל, 225 60 17 של דנלופ ראן-פלאט מרעישים רועדים ובעלי נסיעה קשה ולא נעימה (מאוד מפריע לי רעש ונוחות ברכב הזה). רוצה לעלות מידות ומחפש 245 45 19,לא ראן-פלאט,אלה צמיג רגיל וטוב. מחפש סט מושלם לא ב8 אלף שח...יש דבר כזה? כרגע למידה שלי יש בכמה מקומות על 17 אינצ צמיגים ב 2000 שח 4 צמיגים. יש למישהו רעיון או מקום לכאלה,אולי יד שנייה של במוו בגודל 19. רק שיהיה רך ושקט. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
שלום חברים ובפרט למנהל הפורום בגירה מכל מלמדי השכלתי, לכן אני פונה למקצוענים שבניכם. לפני כשלושה חודשים רכשתי רכב חדש מהחברה Seat Lion FR 2016 מנוע 1800 כ"ס 180. הייתי מעוניין לקבל בבקשה הצעות לביצוע שיפור הרכב מבחינת מהירות ודגש על מהירות פתיחה. חייב להגיד שטלפנתי לכמה מקומות שמבצעים שיפורים ויצאתי קצת מבולבל.כל מקום/סדנה היו להם הצעות לביצוע ושלילת הצעות של אחרים. אני רק רוצה להסביר, שאם אני יבצע שיפור אני רוצה לבצע זאת על הצד טוב ביותר ולא לחסוך כסף על חשבון עבודה זולה או לא מדוייקת. האם החסרתי פרטים? אם כן אשמח לענות. תודה וחג שמח לכולם.
הודעה אחרונה מאת Tamir FR, -
אהלן לכולם, בתור פרנואיד שמודאג תמיד ברכבים בלי חיווי על טמפרטורת נוזל קירור , הנושא מציק לי . ראיתי כל מיני אפשרויות מדידה. אשמח לשמוע המלצות לאיפה לחבר חיישן כזה ואיזה סוג חיישן עדיף . וכמובן המלצות למערכת שלמה אם יש שכוללת צג . האם יש כאלו עם התראות זמזמם? נניח לקבוע שמעל 106 מעלות יזמזם? מדובר בe90 320 סך הכל , אבל אני מעדיף להשקיע מעט ולהיות רגוע . הייתי מעדיף צג עם צלזיוס ועם תאורת לד אדומה . האם יש כאלה בעלי חיבור אלחוטי? אלו של מקררים וכדומה' אני ממש לא בעניין, גם מבחינה אסתטית חבל לי להרוס את הרכב. תודה רבה לכולם.
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
שלום, הרכב שנת 2014, בעל מנוע 2000 טורבו עם 272 כוחות סוס, משום מה הרכב מרגיש איטי יותר מרכבים מקבילים, אפילו עם הספק נמוך יותר. אני מחפש דרך לשפר זאת, אשמח לקבל המלצות
הודעה אחרונה מאת 133hp, -
-
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש קיט יניקת אוויר לרכב שלי מסוג AUDI TT שנת 2007 מנוע 2.0T אוטומטית 8J3 (לא קוואטרו) ונתקלתי בחברת RAMAIR שמוכרת פילטרים.. חברה מבריטניה.. הקיט שאני מעוניין לרכוש הוא https://www.ramair-filters.co.uk/shop/automotive/induction-kits-automotive/jet-stream-induction-kit-automotive/vag-jetstream-induction-kits/tfsi-2-0-ramair-intake-induction-air-filter-kit-over-size-high-flow-k04-2/ מדובר בפילטר קצף. המלצות/חוות דעת ? כדאי / לא כדאי ? תודה
הודעה אחרונה מאת PRONATI, -
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
קניתי דאון פייפ יד 2 של חברת מילטק לרכב שלי. שמתי לב שהסופית היא לא מקורית וריתכו אותה לדאון פייפ. (נדמה לי שלדוד האחורי). כמובן שגם קיבלתי במעמד הקניה את הסופית המקורית של מילטק שאמורה להתחבר לצנרת. השאלה שלי היא כזאת : האם אפשר לפרק את הסופית המרותכת (הלא מקורית) ולהרכיב את הסופית המקורית מבלי לפגוע בצנרת? האם הסופית המקורית תיכנס כרגיל או שגם אותה יצטרכו לרתך? האם יהיו שינויים מבחינת סאונד? (מדובר על סופית בלבד).
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
- 15 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום, יש לי גולף GTI ואני מעוניין בשיפורים של כוח וגם צליל. לגבי תוכנה לניהול מנוע, הבנתי שכדי לא לפגוע באחריות צריך להסיר לפני כניסה למוסך, אבל מה קורה אם צריך לגרור את האוטו? בנוסף, האם זה יכול לעשות בעיה עם הביטוח, במקרה של תאונה? והאם תהיה לזה השפעה כלשהי במכירה? לגבי צליל, מחפש קול יותר של נהמה בטורים נמוכים ויותר פיצוצים בטורים גבוהים. מה השינויים המומלצים לשם כך? ולגבי השינוי המומלץ, מה ההשפעה מבחינת: אחריות, טסט, ביטוח ומכירה? תודה, אבנר
הודעה אחרונה מאת Avenger, -
- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כמו שאני מבין זה מנוע של יונדאי וולסטר ובחול הוא מייצר 220-240 כוחות סוס בארץ הורידו אותו ל 180 משהו כזה השאלה הצ'יפ עד כמו הוא דופק תמנוע ? והכי מפחיד אותי לגבי הגיר זה גיר כפול מצמדים שסהכ לא שמעתי שעושה בעיות כמו שידוע הDSG תודה לעוזרים מראש
הודעה אחרונה מאת Daniel.K, -
- 8 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, הצריבה של הסטייג' 1 שלי היה בערך 40 דק'. האם הגיוני שהצריבה של סטייג' 2 תהיה פחות מדקה ?
הודעה אחרונה מאת kfirg, -
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חברים שלום, ברשותי פיג'ו 208 gti שנת 2016, כידוע בעבר הרכבים הללו סבלו מבעיות פיח קשות במנועי ה THP שלהם. לכן רציתי לשאול האם זה יעזור/יהיה יעיל במשהו להוסיף Oil catch can לרכב הזה על מנת להקל בתופעה של הצטברות הפיח העתידית? או שזה מיותר? כי ממה שקראתי שבדגמי המנוע ה 2016 כבר טיפלו בבעיה הזאת והיא לא כזו קשה כמו שהיה בעבר בדגמים הקודמים של המנועים הללו. הנה כאן יש בחור עם 208 לפני ה facelift שעשו ומנוע עם ה 200 כ"ס (אני בטוח שזה אותו מנוע) הוא ביצע התקנה כזו: http://www.208ownersclub.co.uk/forum/oil-catch-can-how-tocomplete_topic2932.html
הודעה אחרונה מאת Slava 1982,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 199 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Liquidator
- שי
- Eyal Amzleg
- סידן
- garicho
- Itzik-b
- גרנד פריקס
- motior
- vigi
- yoav911gt2
- bv12
- nisim91
- D1winner
- SlowRide
- flytomars
- שימי 85
- פריג'י
- Yuvalino
- Fraysa
- misterb
- amosbmw
- אליה
- razi_pazi
- דניאל1983
- Tom78
- אריה שאג
- tan tan
- mottis
- IsraCar
- eladns
- Shaike.Zam
- yossiaviel
- barak5915
- הרקוליטו
- לירון .ה.
- urich
- samg
- yaniv572
- malcishua
- Accent Coupe
- אורח לרגע
- פיטר גריפין
- farkash7
- RedLabel
- טויוטה סופרה
- GTאי
- Gosser1860
- guy.a
- Galgaltz012
- YaronNahum
- meny5
- Elazar1
- Supertigre
- Night Driver
- דובצע
- ANUTKK
- HybridBoy
- David32
- SurfHigh
