Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלינק שנתת מהחברה הסינית מכסה בין 60-125 מעלות. ממש לא מתאים במקרה הזה.מה גם שלא בדיוק כלול שם מתאמים לחיישן. :/

 

הלינק השני זה בכלל למקררים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ממליץ על בקר דיקסל

זמזם בהגעה לטמפ אשר נקבעת מראש , טמפ נוזל מדוייקת מאוד.

ההתקנה לא מסובכת במיוחד אם יודעים מה עושים , מכרתי בעבר כמות לא מבוטלת של בקרים כאלו למוסכים שמתמחים ברכבי לנד רובר.

הוא די גדול וצריך למצוא מקום עבור ההתקנה שלו (גודל פיזי של בערך קופסת סיגריות רגילה)

במידה והחלטת ללכת עליו דאג שיהיה בעל מתח כניסה של 12V

זה הבקר : http://www.dixell.co.il/product_datasheet.php?prod=XR30CX&lang=_l3&code=982

פורסם
לי זה חשוב, הרכב הזה נוסע בטמפרטורות גבוהות יחסית בשיוט .

אני מעדיף עדיף לדעת על כמה חום מדובר.

 

סתם נקודה למחשבה- מה יתן לך הנתון הזה של טמפ' נוזל הקירור?

 

כלומר, נניח ואתה משייט ורואה שטמפ' נוזל הקירור מגיעה ל-100 מעלות, מה אתה מתכוון לעשות עם המידע הזה?

 

אתה כמובן תעשה את השיקולים שלך אבל הורה התחתונה היא שהנתון הזה לא באמת מעניין וגם אין לך יותר מדי מה לעשות איתו.

 

ציינת שהמנוע מגיע לטמפ' יחסית גבוהה בדיוק, כל עוד מדובר במצב תקין ולא תוצר של תקלה במערכת הקירור- מה הבעיה עם זה?

 

יש לרכב נורת התראה על מפלס נמוך של נוזל הקירור וכן נורת התראה לחום מנוע גבוה שאינו תקין- זה כל מה שאתה צריך.

 

לדעתי אתה סתם "שובר את הראש" על משהו שלא באמת יפיק לך איזושהי תועלת.

 

את הכסף שתכננתי להוציא על השעון הבאמת מיותר הזה תשקיע במוסך מתמחה במערכות קירור, שיבדקו את תקינות כלל מערכת הקירור וסע לשלום.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני יותר איש של diy .

אם אראה שהשעון מראה 110 אעצור בצד - לפני שאצטרך לפזר מזומנים לבעלי מקצוע שבעל כורחי אאלץ לגרור עליהם.

פורסם

נו, אבל בדיוק בשביל זה יש לך נורת חום מנוע חבר....

 

הנורה נדלקת כשהחום עולה מעל לנורמה אבל לפני הגעה לטמפרטורה שתפגע בו.

 

שוב- כל עוד מערכת הקירור ברכב תקינה וללא נזילות - אין סיבה שהמנוע יתחמם יתר על המידה, גם אם בחוץ 45 מעלות בצל.

 

קרתה תקלה במערכת הקירור במהלך נסיעה- תדלק נורת חום מנוע במידת הצורך.

 

כאמור אתה כמובן תעשה כרצונך, אני בסה"כ מנסה לחסוך לך בזבוז כסף על שעון שאתה ממש לא צריך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אופציה נוספת אם כי יקרה (כ 700 יורו) אבל מגניבה ומשדרגת את הלוק הכללי של האינטיריור.

 

לא בדקתי לגבי הדגם שלך, אבל בדגמי ה F החיבור איננו לשקע הOBD אלא למודול ה Femdom שנמצא בדר״כ בקורה בצד ימין מתחת לתא הכפפות

 

 

http://www.awron.com/index.php/e90-limousine-lci

פורסם

מוצר מעניין, אבל הp3 סולידי יותר לדעתי. וגם שומר על פתח המיזוג שערכו לא יסולא בפז בימים חמים אלו.

 

האם התפריט הנסתר לא מספיק לך לדיאגנוזה מידי פעם? אתה חייב את המידע באופן קבוע?

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46

פורסם

משתמש בזה שנים - עובד מצויין.

 

http://ultra-gauge.com/ultragauge/ultragauge_wired.htm

 

מאפשר להציג גם 6 וגם 6 נתונים בו זמנית בפונטים גדולים.

הכי חשוב - ניתן לקבוע התרעות שיצפצפו במידה ולדוגמה תעבור טמפרטורת מים מסוימת.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

הוא אמר שהוא לא רוצה קריאה מ OBD2 משום מה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

שלום לכולם,

הבחור רוצה מערכת נפרדת של שעון חום והאלמנט שלו ו...הוא צודק.

מערכת נפרדת לא תלויה ולא מושפעת מנתונים אחרים זולת - חום המנוע בלבד.

ממליצה לך לקנות שעון איכותי שמראה את החום האמיתי של המנוע מתוצרת VDO.

אמנם הוא אנאלוגי, אבל בזמן נסיעה, מספיק שהעין עוברת לרגע על השעון ו'מצלמת' תמונת מצב של המחוג, שלא כמו בשעון דיגיטאלי,שם צריך להתחיל לפענח אם השעון מראה 98.2 או 98.7..

 

בהצלחה בכל מקרה,

סיגל


×
×
  • תוכן חדש...