Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מערכת ה OBDII מראה מה שהמחשב רואה, והוא רואה את מה שהוא רואה מחיישן טמפרטורת נוזל הקירור שמורכב על ידי היצרן.

בנוסף, תצוגה דיגיטלית הרבה יותר קל לראות ב"צילום" של רגע. לא צריך לראות טמפרטורה בשברים. כל זה מנסיון אישי שלי, של 2 מכוניות שיש בהן 6 שעונים דיגיטלים כל אחת.

בבימר שלי התצוגה מאפשרת גם מראה אנלוגי ועדיין אני מעדיף דיגיטלי.

 

ודבר אחרון. כל שעון שאי אפשר לקבוע לו תחומי אזהרה (קולית או שינוי צבע השעון) לא שווה בעיני. אני רוצה לשים לב כשמשהו משתנה לרעה על ידי כך שהמערכת תמשוך את תשומת ליבי. וכך בדיוק בניתי את השעונים שלי.

 

המקרה של פותח השרשור הוא מקרה קלאסי ל OBDII. במיוחד כי פרוטוקול התקשורת ה E90 הרבה יותר מהיר מהבימרים הישנות יותר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ביזיון העניין הזה בE90, למרות שגם מד הטמפ' המקורי בE46 לא שווה כמעט כלום. הוא נעול על אמצע בכל טווח הטמפרטורות של המנוע כך שאין לך שום אינדיקציה למעט תקלת טרמוסטט פתוח או חום מנוע ברמת סכנה ממש.

לכן כנראה הורידו אותו בE90.

למזלי אצלי בE30 ובE34 מד טמפ' נוזל הקירור עדיין אמיתי.

יחד עם זאת התקנתי בשתיהן מד טמפ' שמן שלא פחות חשוב בעיני.

 

קודם כל תתחיל בלעקוב אחרי הטמפי בתצוגה של מחשב הדרך.

הוראות יש כאן:

http://e90.wikifoundry.com/page/BC+hidden+menus

 

אם תתאמץ לחפור ברשת תמצא אולי גם דרך להציג אותם על המסך המרכזי.

יש גם מוצרים ייעודיים לE90 אבל יקרים מאוד:

http://www.insideperformance.de/en/datendisplay-3er-bmw-e90-e91-e92-e93-und-m3_1389/

 

ככלל, העסק של שעונים חיצוניים עם חיישנים נפרדים לא זול, והכי קשה למצוא מקום אסטטי להרכיב אותם.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

ב E46 המחשב יודע מה הטמפרטורה המדוייקת. השעון באמת לא מראה שינוי בין 70 ל 120 מעלות.

לכן אפשר להתחבר למחשב דרך OBDII.

גם ב E46 אפשר לראות את הטמפרטורה בתצוגה של מחשב הדרך, זה פשוט מסורבל לעשות את זה כל התחלת נסיעה.

ב E46 המנועים עובדים על 100 מעלות בערך.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

105 מעלות זה טמפרטורת עבודה רגילה בE46

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אכן. אם כי אחרי החלפת משאבת מים והחלפת מאוורר מכאני בחשמלי הטמפרטורה אצלי ירדה ל 97 מעלות במקום 102.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תודה לכולם, הרעיון הוא שאני לא סומך על החלק האלקטרוני .

 

אני רוצה חיישן שאני אוסיף וישדר ישירות לצג .

 

הרעיון הוא לא להסתמך על החיישנים- אלא על חיישן שלי. ולא על ה ECU .

פורסם

אני ממש לא מבין אותך, אתה לא סומך על חיישנים אז אתה מוסיף עוד אחד?...

אם המחשב מנוע שלך נדפק, כנראה שיש לך עוד הרבה סיבות אחרות לחשוש פרט ל"תצוגה נכונה של חום המנוע.

 

בכלל, כמה מקרים כבר שמעת שמישהו הרס מנוע כי מחשב המנוע שלו הציג טמפ חום מנוע שגויה?

 

רצונך כבודך אבל לדעתי אתה לוקח משהו מאוד פשוט ואמין ומתאמץ לסבך אותו ללא סיבה.

בדרך כלל זה סוג הדרכים בהן יוצרים תקלות מיותרות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הוזמן שעון חום עם זמזם אזהרה, וחיישן טמפרטורה שכנראה אצטרך להכניס לתוך מתאם .

מבטיח תמונות ;)

 

תודה רבה על הייעוץ וההכוונה!

 

מישהו יודע מה קוטק הצינורות ב e90? אולי אבנה מתאם בעצמי.

פורסם (נערך)

הנקודה שנחשבת למדוייקת ביותר ולא תמיד יש גישה לבדוק שם זה מתחת לפלאג בראש, שם בודקים במנועים מקוררי אוויר. אחר"כ בראש עצמו חשוב לא במכסה ראש, במדידה קרוב לפליטה עצמה מתקבלים טמפ' גבוהות מדי, חשוב להבין שמדידה על הראש עצמו לא תמיד תהיה זהה לטמפ' המים וגם אין הפרש קבוע מכיוון שזה נמדד בחלק החיצוני שמושפע מהטמפ' בחוץ, מהאם הרכב נוסע או עומד עקב השפעת הרוח ומהשפעת המאווררים של הרכב אם פועלים, במילים אחרות נניח שטמפ' המים קבועה על 90 מעלות ותבדוק על הראש, פעם תקבל 78 פעם 85 ופעם 92, אם כל זאת זו הנקודה המדוייקת ביותר לבדיקה חוץ מבדיקת המים עצמם ויש לה יתרון שברגע שאין מים בכלל או משאבה התקלקלה וכו' תקבל הזהרה על טמפ' גבוהה של המנוע בניגוד למדידה של טמפ' המים, אני מעריך שבמידה של התחממות גבוהה הטמפ' תעלה שם מספיק עבור התראה, בנוסף כתלוי בסוג החיישן מדידה ישירה במים יכולה לעלות את המוליכות במערכת, לא נכנסתי לזה וכמה זה ואם זה משמעותי גם החיישן ברכב מודד ישירות במים, לגבי הטמפ' בדקתי בעצמי בנוסף לקריאה, בדר"כ יש מקומות הברגה פנויים על הראש שניתן להצמיד אליהם חיישן טבעת, בקיצור הכי טוב זה חיישן אחד בראש ואחד במים.

עריכה אחרונה על ידי none77

×
×
  • תוכן חדש...