Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד לשפר מהירות לרכב Seat Leon FR 2016 מנוע 1800 כ"ס 180.


שימו לב! השרשור הזה בן 2770 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צריך להבין שמרבית החברות האלה לא עושות מאמצים יוצאי דופן בכדי "להחביא" את התוכנות שלהם פשוט כי בעולם הנאור (הווה אומר אירופה וארה"ב) במרבית היצרנים, תוכנה כלל לא מבטלת אחריות ולא רק זו, אלא שגם דילרים מקומיים יוצרים גרסאות לימיטד אדישן ע"י בידול ויזואלי והתקנת תוכנות עוד לפני המכירה לרוכשים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למה לא להתקין קופסה חיצונית? לדעתי פחות טוב מתוכנה אבל הפלוס הוא שמסירים את הקופסה והכבלים לפני כניסה למוסך ואין דאגות שמישהו ימצא שרידים של תוכנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל בין קופסא לבין תוכנה של APR למשל שעמלו עליה עשרות אם לא מאות מהנדסים, אם זה מבחינת אמינות/יעילות/חסכון בדלק וכמובן ביצועים.

אני אישית מעדיף לשים תוכנה ואם חס וחלילה אצטרך למחוק אותה בשביל אחריות אני אגש לאדם שהתקין לי אותה ואמחוק עד שאקבל את האחריות שלי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש לפיט סטופ שים apr ותהיה חלק מקהילת עונדי מדבקת פיט סטופ על השמשה.

 

בנימה רצינית לדעתי תוכנה של apr תהיה אמינה. מצד אחד גיר בעייתי מצד שני טענו פה רבות

שאין בעיה עם העניין הזה. בכל אופי להבנתי פיט מתמחים בוואגיות. בהחלט תקבל רכב שונה. העלאת

הספק של איזה 70 כס במנוע ו11 קגמ אאל״ט? לא רע בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Smiro,

 

הוא קנה רכב חדש ולכן הייתי נזהר לומר שאין בעיה עם העדכון מבחינת האחריות (אני כבר לא מתייחס לבעיות האמינות של הגיר DSG7 שזה כבר סיפור אחר).

ולכן הייתי מציע לוודא עם כל אחת מהסדנאות, האם ניתן להחזיר את התוכנה למצב הקודם (PITSTOP ו- E&A טוענים שכן).

ובנוסף האם בוודאות לא ניתן יהיה לזהות שבוצע שינוי ? כלומר, שלא יופיע הקוד: TD1 כאשר יחברו את הרכב למערכת של פולקסווגן במוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, אבל הרכב לא שלך.

סיכון יש גם בקופסה, אם לא יותר גבוה מתוכנה, לתוכנה יש עדכונים במידת הצורך שזה פלוס גדול מאד.

עריכה אחרונה על ידי נתנאל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי 2 חברים שעשו עדכון תוכנה ללאון FR שלהם 2016 לאחד הכל היה בסדר ולשני התחילו להיות בעיות בגיר(מין השהייה קטנה בזמן מעבר הילון בנהיגה רגועה) כרגע התוכנה הורדה והכל חזר למצבו. אחרי התייעצות הבנו שיש מצב שעדיין יש בעיה(כנראה בגלל התוספת של הגק"מ הגיר פשוט אראה את הבעיות שלו) והחבר ילך למוסך לראות אם יש עדכון לגיר.

אגב ל APR יש שדרוג לגיר שעולה 3.5K הוא משהו בסגנון.

אגב גם אמרו לי שאם ממש ממש ירצו במוסך של צ'מפיונס אז אפשר לדעת אם היתה לך תוכנה ושחזרת למקור.

אני אישית נוטה להעדיף את Max Tuning

"נאה דורש נאה מקיים"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

quiksilver,

 

1. גם ל-GIAC יש עדכון תוכנה לגיר ה-DSG (בשלב זה לפלטפורמת MQB עם מנועי 2.0T שמגיעים עם הגיר: DSG6 - DQ250).

 

אגב אם מלכתחילה ישנן בעיות לאחר עדכון תוכנת ניהול המנוע, אז אני באופן אישי הייתי נמנע מלשדרג גם את התוכנה של הגיר לתוכנה שהיא לא של היצרן (בטח שלא כדי לנסות ולפתור בעיה שנוצרה כתוצאה מעדכון תוכנת ניהול המנוע של חברה חיצונית).

 

 

2. אני לא חושב שבמוסכי צ'מפיון צריכים הרבה רצון / מאמץ או מומחיות יתר כדי להבין שבוצע עדכון תוכנת ניהול מנוע.. :wink:

מספיק שיחברו את מחשב הרכב למערכת שלהם (ELSA) ויבצעו סריקה.

הקוד TD1 יופיע באופן אוטומטי - להלן דוגמא:

 

TD1.jpg

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להבין שמרבית החברות האלה לא עושות מאמצים יוצאי דופן בכדי "להחביא" את התוכנות שלהם פשוט כי בעולם הנאור (הווה אומר אירופה וארה"ב) במרבית היצרנים, תוכנה כלל לא מבטלת אחריות ולא רק זו, אלא שגם דילרים מקומיים יוצרים גרסאות לימיטד אדישן ע"י בידול ויזואלי והתקנת תוכנות עוד לפני המכירה לרוכשים.

הTD1 התחיל בארה"ב, ומשם גלש לכל הכדור, אין לשנות תוכנה באופן עצמאי באף רכב מבחינת VAG.

מבחינת חשש בארץ מאחריות, התוכנה שצורבת את השינוי מפות עושה CLONE למחשב המקורי ומחזירה אותו אחד לאחד ללא אפשרות לגילוי TD1, נבדק והוכח כבר מאות רכבים עברו החלפות מנוע\גיר ודברים מאוד יקרים ללא שום הערה או סימון TD1.

לגבי ההערה שלא קיים תוכנה ל2016, אני אישית יודע שAPR הוציאו תוכנה כבר, וגם אצל E&A קיים פיתרון, לא יודע אם GIAC אבל.

הDSG7 ברכב הנ"ל אכן מגביל, אבל סטייג' 1 לא מכביד על הגיר, יש המון רכבים שנוסעים כך כבר עשרות אלפי קילומטרים והכל תקין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

כמו שכתבתי קודם, למרות שבאתר של REVO APR ו-GIAC מופיע שיש עדכון, עדיין אין עדכון זמין ללאון 2016 או אוקטביה 2016 באף אחד מהם בארץ, אמור להיות בשבועות הקרובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש בפורד פוקוס אקובוסט תוכנה שהזמנתי והתקנתי לבד, של BLUEFIN מאתר SUPERCHIPS באנגליה.

יש גם תוכנה ללאון המדוברת, אפשר לראות כאן :

 

http://www.superchips.co.uk/search?make=32&fueltype=3&model=137&variant=3230

 

שיפור של 56 כ"ס ו-9.5 קג"מ, יש גם גרפים של דיינו בדף.

מקבלים מכשיר נאה שמתחבר לשקע OBD, הוא מוריד את התוכנה המקורית, מחברים חזרה ל-PC והוא מוריד תוכנה משופרת, ושומר את המקורית כגיבוי, ואז מתחברים שוב לרכב וצורבים אותה. מאותו רגע אפשר להחליף הלוך חזור בין מקורי למשופרת מתי שרוצים, זה לוקח 3 דקות. אני די בטוח שכשעוברים לגירסה המקורית לא ניתן לזהות עקבות של השינוי.

יש להם שירות מצויין ויתנו מענה במקרה של בעיה.

 

כולל משלוח ומיסים יוצא בערך 3000 ש"ח עבור הלאון.

הם גם מציעים החזר מלא תוך 7 ימים מיום ההתקנה אם אתה לא מרוצה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
quiksilver,

 

1. גם ל-GIAC יש עדכון תוכנה לגיר ה-DSG (בשלב זה לפלטפורמת MQB עם מנועי 2.0T שמגיעים עם הגיר: DSG6 - DQ250).

 

אגב אם מלכתחילה ישנן בעיות לאחר עדכון תוכנת ניהול המנוע, אז אני באופן אישי הייתי נמנע מלשדרג גם את התוכנה של הגיר לתוכנה שהיא לא של היצרן (בטח שלא כדי לנסות ולפתור בעיה שנוצרה כתוצאה מעדכון תוכנת ניהול המנוע של חברה חיצונית).

 

 

2. אני לא חושב שבמוסכי צ'מפיון צריכים הרבה רצון / מאמץ או מומחיות יתר כדי להבין שבוצע עדכון תוכנת ניהול מנוע.. :wink:

מספיק שיחברו את מחשב הרכב למערכת שלהם (ELSA) ויבצעו סריקה.

הקוד TD1 יופיע באופן אוטומטי - להלן דוגמא:

 

[ATTACH=CONFIG]463903[/ATTACH]

 

כן אחי אבל אתה מראה לוגים מאוד ישנים, ומאז היו הרבה שינויים בתוכנה.

 

לא יודע מה לעשות??? כל יום אני שובר את הראש אם לבצע זאת.:cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שצילום המסך נלקח מגרסה ישנה, קרוב לוודאי שלא הסירו את הבדיקה הנ"ל.

אם הרכב עדיין באחריות אז לדעתי כדי לך להמתין עם העדכון ותהנה בינתיים מהרכב במצב סטוק :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2770 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...