Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים 225/45/17 wrx/sti


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף להמלצה על הנקוק RS3 צמיגים מעולים נוחים ליום יום ומעולים במסלול. אני עם 225/40/18

והמחיר שלהם זה הדובדבן שבקצפת ביחס לאחרים

פורסם

יש לך אימפרזה טורבו (לא רלוונטי איזה דגם) ואתה דואג למראה הצמיגים?

כאילו, עכשיו באמת, זה מה שמדאיג אותך?

כשאני קניתי את הR888 לפני 7 שנים, היה חשוב לי שהרכב יקבל את הצמיגים הכי טובים, לא עניין אותי המראה שלהם.

אתה מאלו שקונים נעליים בגלל איך שהן נראות ולא בגלל הביצועים שלהן? מזכיר לי את אלו שמגיעים להולמס פלייס ועולים לרוץ עם ALLSTAR. נו באמת...

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
יש לך אימפרזה טורבו (לא רלוונטי איזה דגם) ואתה דואג למראה הצמיגים?

כאילו, עכשיו באמת, זה מה שמדאיג אותך?

כשאני קניתי את הR888 לפני 7 שנים, היה חשוב לי שהרכב יקבל את הצמיגים הכי טובים, לא עניין אותי המראה שלהם.

אתה מאלו שקונים נעליים בגלל איך שהן נראות ולא בגלל הביצועים שלהן? מזכיר לי את אלו שמגיעים להולמס פלייס ועולים לרוץ עם ALLSTAR. נו באמת...

 

 

כן מאוד חשוב לי מראה של הצמיגים ברכב הזה.

STI זה לא רכב סטנדרטי שרואים כל יום

אני רוצה לתת לרכב שלי בין היתר מראה קרבי ואגרסיבי ככה אני אוהב את הרכב

יש צמיגים שלא ממש מחמיאים לרכב הנ"ל

 

אולי אתה מאלו שקונים בגדי מותגים רק בגלל השם ולא בגלל שזה יפה

פורסם

היה לי סט שהיה נראה יחסית טוב (טויו t1r ימח שמו, לפני כמה שנים)

 

אבל מהר מאוד הבנתי שזה שטות.

זה נחמד בתור ערך מוסף אבל לדעתי זה לא הקריטריון לבחירת הצמיג, לפחות לא מהחשובים.

 

לאחר מכן עברתי לאסימטריק 2, שהפרופיל שלו נראה סטנדרטי יחסית ולא איזה צורת v מגניבה או משהו בסגנון של 888 או r1r, אבל אני כל כך מבסוט.

 

הוא שקט יותר, עמיד יותר, לא עושה בעיות במשיכות לצדדים והאחיזה טובה משמעותית גם אחרי שנתיים.

 

אני סבור שאם אתה רוצה צמיג טוב, כל אחד שמבין מעט בתחום ידע לזהות ולהעריך צמיג טוב גם אם הוא לא נראה ככזה.

 

גמר חתימה טובה

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46

פורסם

אני קונה מותגים מכיוון שמהנסיון שלי האיכות בד (גם נידוף הזיעה) טובה יותר מהבגדים שנמכרים ללא שם מותג.

שוב, מהנסיון שלי.

בחזרה למה שרשמת:

ככל הנראה, עפ"י התגובה שלך, הרכב לא בשבילך (לא ארחיב מכיוון שזה כבר סיפור אחר שלא מעניין ולא צריך לעניין אף אחד).

×
×
  • תוכן חדש...