Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים 225/45/17 wrx/sti


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הוורדשטיין נמצא קטגוריה או שתיים מתחת לאחרים (למעשה R888->AD08->Verd).

די סביר שהוא זה שיחזיק מעמד יותר זמן, אבל מצד שני יעניק פחות אחיזה בתמורה.

 

שים לב שיש דגמים מעודכנים לשניים הראשונים, שאיני יודע אם מיובאים ארצה במידה - AD08R ו-R888R.

 

יש תקציב ודרישות מוגדרים?

על מה נסעת עד עכשיו ומה הרשמים שלך?

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

אם אתה מחפש צמיג יומיומי שיחזיק לך הרבה יותר מה-R888,

אני מציע את ה-RS3 של Hankook, נכון שהם לא בדיוק באותה קטגוריה אבל הצמיג קיבל ומקבל ביקורות מעולות. תראה כאן.

תוכל למצוא אותו באתר שלנו בעלות של 621 ש"ח לצמיג.

בנוסף להנחות הקבועות באתר, תקבל כגולש קארספורום 2% נוספים מתנה.

לכל שאלה, אשמח לעזור.

פורסם

איזה עמיד יותר לטווח ארוך ? toyo r888

 

איך אלו מופיעים באותו משפט?!

 

אם חשוב לך עמידות, אל תתקרב ל-R888.

 

זה גם לא שתוכל לנצל את כל מה שיש להם לתת בכביש. זה נחמד שיש רזרבה, אבל אם אתה לא יכול לנצל אותה בלי לפגוש גדר זה לא נחשב.

 

מה גם שאם אין לך הרבה סוסים באורווה, כל הביצועים הללו יתבזבזו על גרר מושרה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

כפי שתם ציין - כל מה שמופיע באתר זמין במלאי.

מן הסתם המלאי הוא דינמי, צמיג שלא היה לפני חודשיים כן זמין כרגע וההפך.

פורסם

wrx מגיעה עם 215/45/17 ולא מומלץ לשים על גאנט של WRX צמיג 225 כי הגאנט פחות רחב משל STI

 

לי הייתה חשובה גם נוחות,היגוי ואורך חיים ולכן על הSTI שלי מותקנים מישלין פילוט ספורט 3. מעולים

 

היום יש כבר פילוט ספורט 4 שלהבנתי אפילו יותר טובים.

 

R888 זה צמיג למסלול מירוץ - התפשרות אדירה בכל פרמטר של נוחות,רעש,אורך חיים וכו

STI 2004

 

 

פורסם
הוורדשטיין נמצא קטגוריה או שתיים מתחת לאחרים (למעשה R888->AD08->Verd).

די סביר שהוא זה שיחזיק מעמד יותר זמן, אבל מצד שני יעניק פחות אחיזה בתמורה.

 

שים לב שיש דגמים מעודכנים לשניים הראשונים, שאיני יודע אם מיובאים ארצה במידה - AD08R ו-R888R.

 

יש תקציב ודרישות מוגדרים?

על מה נסעת עד עכשיו ומה הרשמים שלך?

 

תום אין לי תקציב מוגדר אבל אני רוצה צמיג עמיד כמה שיותר זמן וגם חשוב לי מאוד שיתן מראה קרבי לדוגמה R1R\R888 ולא משהו כזה כמו NITTO NT30 שיש לי היום לדעתי צמיג מכוער כמובן חשוב גם בלימה טובה ביבש ורטוב תודה.

פורסם
wrx מגיעה עם 215/45/17 ולא מומלץ לשים על גאנט של WRX צמיג 225 כי הגאנט פחות רחב משל STI

 

לי הייתה חשובה גם נוחות,היגוי ואורך חיים ולכן על הSTI שלי מותקנים מישלין פילוט ספורט 3. מעולים

 

היום יש כבר פילוט ספורט 4 שלהבנתי אפילו יותר טובים.

 

R888 זה צמיג למסלול מירוץ - התפשרות אדירה בכל פרמטר של נוחות,רעש,אורך חיים וכו

 

מה הרוחב של גאנט STI ?

פורסם

אתה צריך להחליט אם אתה הולך לכיוון של צמיגי אקסטרים-פרפורמנס ומקריב קצת חיי צמיגים לטובת אחיזה, בעיקר ביבש.

לדוגמה: טויו R1R, הנקוק (RS3 (Z222, יוקוהמה AD08R וכד'.

 

או ללכת לכיוון של צמיגי מקס/אולטרה-פרפורמנס ומקבל קצת יותר עמידות תמורת קצת פחות ביצועים ביבש אבל כנראה גם שיפור ברטוב.

לדוגמה: מישלין PS3/PS4, גודייר אסימטריק 2/3, קונטיננטל ספורט-קונטקט 2/3/5, הנקוק K117, טויו T1 Sport, דנלופ ספורט מקסס RT/RT2 וכולי וכולי (שמות דגמים נוספים אפשר למצוא בחיפוש).

פורסם
אתה צריך להחליט אם אתה הולך לכיוון של צמיגי אקסטרים-פרפורמנס ומקריב קצת חיי צמיגים לטובת אחיזה, בעיקר ביבש.

לדוגמה: טויו R1R, הנקוק (RS3 (Z222, יוקוהמה AD08R וכד'.

 

או ללכת לכיוון של צמיגי מקס/אולטרה-פרפורמנס ומקבל קצת יותר עמידות תמורת קצת פחות ביצועים ביבש אבל כנראה גם שיפור ברטוב.

לדוגמה: מישלין PS3/PS4, גודייר אסימטריק 2/3, קונטיננטל ספורט-קונטקט 2/3/5, הנקוק K117, טויו T1 Sport, דנלופ ספורט מקסס RT/RT2 וכולי וכולי (שמות דגמים נוספים אפשר למצוא בחיפוש).

 

 

אני הולך על

צמיגי אקסטרים-פרפורמנס מה הממוצע של אורך החיים של הצמיגים 15000K ?



×
×
  • תוכן חדש...