שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
+GFB DV , אם זה כל כך טוב ובחו"ל יש על זה רק המלצות חמות. למה אין על זה דיבור בארץ? 1 2
מאת quiksilver- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
לא מצאתי שרשור אחד נורמלי לגבי המוצר הזה בארץ, חוות דעת כלום.. מישהו מכיר? התקין? חווה? תודה, אסף.
הודעה אחרונה מאת elik0, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
אהלן, עד עכשיו היו מורכבים אצלי T1 sport במידות הנ"ל. אני מחפש משהו יותר אוחז, בתקציב של עד 4000 ש"ח. מישהו התנסה במישלין PS4? מה עם PS3? או שאולי עדיף לי משהו כמו אסימטריק 2 בכלל. הזנב של הרכב שלי נוטה לצאת לפעמים, לכן אני לא מחפש את הצמיגים הכי דביקים שיש.
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
אהלן חברים... אני כבר מודע למגבלות של הזקנה הזו אבל כשהיא מאבדת אחיזה ומהר זה בהחלט מלחיץ רק שהפעם זה היה ממש מלחיץ. אני חוזר מהעבודה ומגיע לאיזשהו גשר בעיר שלי ולפניו יש כיכר, הגעתי לכיכר במהירות סבירה ופתאום מצאתי את עצמי מרגיש מוחלק מהחלק האחורי, הרכב התחיל להיזרק מצד לצד במקום והייתי קרוב למדרכה, לשם שינוי היציאה מזה נראיתה ממש ארוכה ואני בד"כ לא מגיע למצבים האלו. בלנסר של העבודה זה קורה לי ככה גם, אבל שם יש תחושה טיפה אבל טיפה יותר בטוחה למרות שהיא גם פח מבחינת אחיזה. בקיצור, אני מודע לכך שהמזג האוויר תורם לכך אבל שורה תחתונה זה היה מלחיץ.
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
- 10 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, לאחרונה אני מרגיש הרעה באחיזה של הרכב, גם בסיבובים וגם בהאצות, כאשר הצמיגים מאבדים אחיזה. הרכב די חדש עם 12 אלף קמ, שרובם ננהגו באופן לא אגרסיבי. הצמיגים הם פירלי P7 ומבחינה ויזואלית הם כמו חדשים. האם זה נורמלי? הצעות?
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים, טס בקרוב לחופשה בפראג ומינכן, מישהו מכיר שם חנויות שיפורים ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Coupe Power, -
חוות דעת למאזדה 6 2005 לנסיעות בתוך העיר ומדי פעם צפונה http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_ID=16411&PF=&did=1518&G=&SM=&_UserReference=E89935058584B7C4583F2A18
הודעה אחרונה מאת fancy345, -
- 13 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
אפשר בבקשה פרטים על ניהול תוכנת מנוע לאוקטביה 1.4 (שנת 2016 150 כ"ס)? מחירים ? סוגים מומלצים ? מה קורה עם צריכת הדלק ? בלאי ? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, אני עושה בדיקה לראות האם שווה להביא אחד מארה"ב. העלות המשוערת תהיה סביב ה 7 וחצי אלף, כנראה שאחריות תהיה תקפה רק בארה"ב, את זה צריך לברר אבל הטורבו ירכש מחנות לגיטימית מקומית בארה"ב. יגיע אל הרוכש סגור בקרטון - דנדש... בברכה, אסף.
הודעה אחרונה מאת quiksilver, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
צהריים טובים רוצה לקנות פגוש קדמי משומש אבל בייבוא אישי השאלה האם יש אפשרות לקנות חלקיים משומשים? מה היא תשובת משרד תעבורה על זה? וגם מבקשים אישור משרד תעבורה ותו תקן על הפגושים או לא?
הודעה אחרונה מאת MaRcHaaL, -
שיפור האחיזה 1 2
מאת quiksilver- 20 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום, נהיה לי קצת בלאגן בראש מכל המידע שיש היום באינטרנט. אני מחפש לשדרג את האחיזה אצלי ברכב - איביזה קופרה 1.8T 2016, כרגע נמצא ב Stage1 ובהילוך ראשון וחלק נכבד מהשני הגלגלים הקדמיים הולכים להם לטייל ... ממה שהבנתי עד עכשיו זה שבשביל יציבות בסיבובים אני צריך אנטי רול לחלק הקדמי כי באחורי כבר יש לי גשר(על פי מידע שקיבלתי). ולשיפור האחיזה ברמת שפיות נורמלית יש את ה אנטי ליפט( בעיקר של powerflex) פה איבדתי כיוון... יש כל כך הרבה סוגים, שינויים, התאמות.. האם מישהו יכול לכוון אותי? תודה, אסף.
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שבוע טוב, מבקש המלצה לצמיגים מידה 18": 225/40/18. - אני מחפש צמיגים ספורטיביים, לנסיעה יומיומית זריזה, ולא יקרים. - אני לא מחפש צמיגי מסלול שנאכלים אחרי 15,000 ק"מ. הצמיגים המקוריים שבאו עם הרכב (Bridgestone Potenza) עשו עבודה מעולה לצורך העניין.
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- 13 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שאלה למביני עניין. האם לדעתכם יש יתרון למותג אחד על פני האחר, הכוונה לחישוקים של OZ Racing לעומת חישוקים של MOMO? ברור שבראש ובראשונה השיקול הוא לרכוש חישוקים שאתה אוהב מבחינת המראה לרכב למרות שללא ספק יש פקטורים נוספים כגון משקל. השאלה שלי האם אתם חושבים שיצרן אחד איכותי יותר מהאחר? האם הייתם מוכנים לשלם יותר על מותג זה או אחר? אשמח לשמוע מבעלי חישוקי MOMO על הניסיון שלהם עם המותג, האם הוא לשביעות רצונם, כיצד הוא עומד במבחן הזמן מבחינת הגימור שלו וכדומה. אני באופן ספציפי מתייחס לחישוקים בקוטר 18 עם קדח 5X112 אבל כמובן שהשאלה היא כללית ולא בהכרח רק לחישוקים במידות אלו. המלצות על היכן ניתן לרכוש את החישוקים הללו במחיר הוגן יתקבלו גם בברכה. …
הודעה אחרונה מאת Eddard, -
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי את הרכב הנ“ל,מישהו יודע מה הדגם של הטורבו?אני לא מצליח למצוא,רוצה לדעת עד כמה כוח סוס הוא יכול להחזיק
הודעה אחרונה מאת amir74, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני לפניי החלפת סט צמיגים 215/45/17 שתי שאלות: 1) הבנתי שלא מביאים יותר את ה-toyo r1r במידה הזו, עוד מישהו שמע על זה? 2) יש המלצה למשהו דומה ל-R1R שגם דומה לו במחיר? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת TIRE CLUB, -
צמיגי קנדה
מאת כוכב השחר- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים, צריך להחליף 2\4 צמיגים ברכב החדש. חבר של המשפחה מייבא צמיגי קנדה לארץ. התחייב לי שהצמיגים טובים ושבמידה ומכל סיבה שהיא לא אהיה מרוצה - אני חוזר והוא שם לי איזה צמיגים אחרים שאני בוחר. המידה היא 215/45/17, הוא הציע לי (צמיגים חדשים שמגיעים במכולה עוד שבוע): kr-20 ב 300 שקל לצמיג הכל כלול. הביקורות שלהם ברשת לא מדהימות ולא גרועות - אבל המחיר משמעותית נמוך משאר המותגים..
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
בנינו, המעבר מרכב ספורטיבי קליל וזריז למפלץ ששוקל כמעט 2 טון משול למעבר מלהיות ראש ארגון פשע למפכ"ל משטרת ישראל. זה פשוט לא הולך ביחד. מהיום שקניתי את הטנדר הרגשתי שיש בו פוטנציאל לא ממומש. משהו שם הרגיש שלא שעובד כמו שצריך, זאת על אף שהמצב המכני טוב ולא נמצאה כל תקלה שאמורה לגרוע מביצועי הרכב. אחרי הרבה שעות נבירה ולמידה ברשת קיבלתי מושג כללי על מה זה שיפור תוכנה, מה תכל'ס קורה מאחורי הקלעים והחלטתי שרע לא יכול לצאת מזה. מפה לשם ואחרי עוד קצת חפירות ולא מעט גוגל טרנסלייט הגעתי לבחור שיושב בסנט פטרסבורג ברוסיה ומתמחה בשיפורים רק לרכבי סאנגיאנג. כן, מסתבר שהרכב הזה פופולרי למדי במזרח אירופה, ועדת המעריצים הכי גדולה בעולם כנראה נמצאת שם. אחרי כמה התכתבויות החל…
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים מדובר על מידה 215/45/17 הרכב שקניתי הגיע עם צמיגים אחוריים גמורים (נלקח בחשבון כמובן מול המוכר), מקדימה הרכב נועל Infinity Ecomax במצב סבבה. אני מעוניין להחליף את האחוריים הגמורים וחשבתי על Goodyear EAGLE F1 שראיתי ב tires שנמכרים בערך ב 500₪ לצמיג. אני באמת לא מבין דבר וחצי דבר בצמיגים וזו הפעם הראשונה שאלך להחלפה של צמיגים אז אשמח לדעת במה להתמקד. כמו כן אני לא יודע כלום על ה Infinity Ecomax וגם חיפוש בפורום לא הניב הרבה תוצאות, הייתי שמח לשמוע איך הם (אולי צריך להחליף גם אותם?). אני רואה הרבה מדובר על שבוע הייצור של הצמיג, מובן לי שצמיג חדש יותר = טוב יותר, השאלה כמה הדבר עד כדי כך משמעותי, החל מכמה "ישן" לסרב לקחת את הצמיג ולבקש אחר?
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
צריך להחליף צמיגים אחוריים לפני החורף. ברכישת הרכב לפני 4 חודשים +- מליסינג הקדמיים הוחלפו לחדשים סיניים כלשהם והאחוריים נותרו ישנים יחסית, הם סבירים אבל משנת 2014 ומחברה סינית כלשהי, כנראה שאני אחליף אותם לפני החורף. מחפש משהו בעיקר שקט ובעל ביצועים טובים. כנראה אעביר את הקדמיים אחורה ומקדימה ארכיב חדשים. מה מומלץ? סביב ה 300 ש"ח לצמיג. הרכב בחתימה, מגאן סטיישן דיזל 2013. Sent from my C6603 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת system_x, -
ש"ע, נ'. נוירוזה המאופיינת במחשבה אובססיבית על חלקים למיני מיינור ומביאה לביצוע פעולה טקסית שחוזרת על עצמה כגון חיפוש כפייתי ברשת האינטרנט אודות חלקים אלה. בחלק מהמקרים, החלקים משמשים לביצוע טקסי אוננות ו/או שינה בסמוך לחלקים, כאשר הם לבושים בנייר פצפצים בלבד. שלום. יש לי מיני. יש לי כמה מיני למעשה, אבל על האחרות לא אדבר. אדבר על זו שבתמונה. כן זה לא משהו והמגבים תקועים באמצע. אני יודע. סעמק צריך לסדר את זה. העפתי את המנוע שהיה, הכנסתי מנוע 1,275 סמ"ק שהיה לי. המנוע ירד ממטרו. התקנתי מה שנקרא Stage1 מלא, כלומר סעפת LCB, אגזוז RC40 מקורי, סעפת יניקה נפרדת של minispares, ומחט מתאימה לקרבורטור HIF44 שהיה על המנוע הזה. על הדרך החלפתי אטם ראש, משאבת מים, רדיאטור של…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 13 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעונין להפוך את היוצרות- התחדשי באיביזה 2007 1.4 שהגיעה עם ג'אטים מגנזים 16", אך אני מעוניין להחליף לג'אנטים פלדה 15" בגל ניסיון רע שהיה לי עם מגנזיום ברכב הקודם- ג'אנט שהתעוות לקח איתו מיסב לעזאזל. למי יש המלצה היכן לחפש באזור חיפה? תודה!
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
המלצה לצמיגים, הרכב 4x4 ומתעתד ל250 סוס. כרגע עם טויו פרוקסס. מה מומלץ היום?
הודעה אחרונה מאת TIRE CLUB, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
ניסיתי כבר R888 ושוקל לרכוש R888R, הרכב הוא סיאט איביזה קופרה 6L, מידה 205/40/17 אבל הנושא רלבנטי כנראה לכל המידות. היתרון של R888R הוא בכתף המחוזקת אבל לאחר קצת התעמקות בדגמים מתברר: 1. קוד המהירות השתנה מ-84W ב-R888 (כמו רוב הצמיגים במידה זו וכמו ברישיון הרכב) ל-80W ב-R888R. 2. תווית התקן האירופי של הצמיג הייתה F/B/70 ב-R888 והפכה להיות F/E/70 ב-R888R, כלומר אחיזה ברטוב ירדה מדרגה B ל-E והיא משמעותית יותר גרועה. לפי סעיף 1 ה-R888R לא חוקיים במידה זו ואפשריים לשימוש רק בימי מסלול/ג'ימקאנות וכו' ואם נוסעים בהם לאט. לפי סעיף 2 ה-R888R משמעותית פחות טובים על רטוב (ברור שעל יבש הם יותר טובים). אמנם בקושי ירד גשם השנה אבל האם מישהו התנסה כבר ויכול לאשר בע…
הודעה אחרונה מאת Ray71, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
האוטו נוסע כ200 ק"מ בחודש (רק בסופי שבוע) האוטו עם מראה ספורטיבי לאותה תקופה(1987) המחיר של כל סט 800 שח תוצרת סין כדי להוסיף קצת ולקחת משהו אחר? אני רוצה שהאוטו יקבל מראה קרבי יותר ולא חשוב לי רמת האחיזה כי אני לא משתולל עם האוטו
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם קיים מקום מקצועי בתחום באזור חיפה הפרויקט המדובר הינו פיג'ו 206 1.6 16V (נא חסכו מעצמכם ומכולנו תגובות של לא כדאי וסתם בזבוז כסף, הפרויקט מתוכנן מראש) מחפש סדנאות לשיפור כח, אחיזה ומה שבינהם. הקוסמטי כרגע פחות מעניין תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Menashe123, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, יש לי התלבטות לגבי שני הצמיגים האלה בעיקר. אשמח לשמוע מה דעתכם בנושא,הטויו שמעתי זה דגם חדש ככה שלא יודע עד כמה יהיו ביקורות עליו אך בכל זאת אשמח לשמוע את דעתכם. אני מחפש צמיג צמיג שישב על כביש טוב ושלא יפגעו שאר הדברים והנתונים. המידה היא 205/50/16 לפי מה שהבנתי אין בכלל הרבה מבחר במידה הזאת לכן זה בעיקר שני הצמיגים שהעלו.
הודעה אחרונה מאת TIRE CLUB, -
- 18 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אהלן. אשמח לעצה מקצועית בנושא. בגדול - ממש לא חסר לי כח מהרכב ולא הייתי רוצה לפגוע בהתנהלות המנוע, בייחוד בתקופת האחריות. השאלה שלי - האם יש מישהו שמייעץ אחרת עם הרכב הנ"ל (אני חושב שזה היחיד שיש לו כבר את המנוע ליטר החדש) הבעיה היחידה שלי בגדול זה התגובה של הגיר ממצב עמידה. יש דיליי (שאני מניח שמגיע מהתרוממות הקלאץ'). השאלה אם שדרוג תוכנה בכלל מטפל בזה, או רק במנוע והאם זה יכול לפגוע בגיר. וכו'. אשמח לעצתכם.
הודעה אחרונה מאת AUTOTECH, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
כרגע עם צמיגי ההנקוק OEM שהם סבירים ביכולתם וגמעו מעל 50K, כאמור נסועה שנתית מעט מעל 20K. בנסיעה בגשם שבוע שעבר היה אובדן אחיזה משמעותי, מה שהוביל להחלטה להחליפם. אופי הנסיעות הן משפחתיות מנהלתיות ולכן חיפוש הצמיג מתמקד בבלימה ואחיזה ביבש ורטוב, חיסכון בדלק. התקציב לעניין הינו עד 1400 ש"ח. מהמלצות שאספתי מהפורום ישנה רשימה שחוזרת על עצמה במידות ובתקציב המדובר: Dunlop sport blue-response Goodyear efficientgrip performance Continental Eco Contact 5 Falken ZE914 Toyo CF2 Hankook k415\k425 Pirelli P1 ה-2 הראשונים משמעותית יותר טובים משאר הצמיגים ברשימה ויקרים יותר מחלקם (ZE914 לדוגמא), האם בשביל הצרכים ואופי הנסיעה מדובר ב-overkill ו…
הודעה אחרונה מאת Omer Peugeot 205, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי רציתי לשדרג רכב שקיבלתי עם רדיו דיסק בלבד. מצאתי פנל שלם לדגם 2015-2014. יש לי דגם 2013 ופנל נראה אוטו דבר. מישהו יודה העם פנל קדמי השתנה בין 2013 ל 2015 , או לחלופין מישהו התקין מולטימדיה דומה ? https://www.aliexpress.com/item/Quad-Core-8-1024-600-Android-5-1-1-Car-DVD-Player-Radio-Stereo-Screen-FM/32730709115.html?spm=2114.13010208.99999999.264.aH2iI3 תודה
הודעה אחרונה מאת saharmen, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, האם יש חסרונות בשימוש בברגים צפים כדי להרכיב ג'אנט 4x100 על אוטו שדורש 4x98? ככל הנראה יהיה צורך גם בטבעת ממרכזת. זה ייצור בלאגן כמו שספייסרים מייצרים? יצאו מאיזון?
הודעה אחרונה מאת Eddard, -
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום. נוהג על איביזה fr 2008 1.8t 20 vt כרגע חוץ מתוכנת ניהול מנוע "אבסולוט" ופורק חיצוני הרכב סטוק. הייתי מאד רוצה לשפר סאונד,זרימת אוויר ואולי להוסיף עוד כמה סוסים. 1. היכן יש אנשים מומחים בתחום להתיעצות. 2. מהן אופציות השיפור בצורה הדרגתית וכמה ובמה זה תורם. 3. עלויות בהערכה גסה. אשמח לתגובות ותשובות תודה ויום טוב.
הודעה אחרונה מאת quiksilver,
-
מי מחובר 73 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 301 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פיזיקאי שימושי
- ofralon
- bigmik
- om2
- Maviv
- gpm11
- borsood
- yor2
- 2006Marko
- shilo_v
- לירון .ה.
- viper83
- דניאל1983
- מיץ פטל
- tohanov
- Avia
- yahaga
- makatuvkan
- mcshmupi
- פינדר
- asmily
- Shay Shd Dave
- Derish
- שלמה.נ.
- biggie
- omerkot
- farkash7
- NickName1
- Ohad91
- DubelBoom
- matan_mil
- Una Macchina
- NEW10
- VromVrom
- ELI001
- hgilad123
- IsraelR
- אלעדית
- דובצע
- TZR84
- ברונקו
- עוזי ל
- chezik
- דוב המערות
- Igalz
- fatboy1340
- אהרן ג
- Itzik-b
- `Infinity
- yohai71
- yuvk
- גולדן191
- ntd
- סולל הדרך
- Rongaflugen
- igor8s
- gadik6
- David32
- RK
- נעם101
- שחר 1
- tan tan
- Haim_gds
- danbr
- epiphone
- beresford
- Spongebob
- amosbmw
- mottis
- EliC25
- Matan1515
- Shay_u
- Liquidator
