Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלקתי עם הטויוטה והפעם לשם שינוי גם נלחצתי.


שימו לב! השרשור הזה בן 2711 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מזל שלא היית בסביבה בעידן המיני מיינור....

 

אנשים נוהגים גם בשלג ולא מחליקים. תאמין לי שאפשר לנהוג גם בטויוטה שלך בלי להחליק.

 

לחשוב שאתה נוהג מצוין זה יומרני. יש כאן אנשים שלא ישפרו רכב בימי חייהם, כי הם כל הזמן עסוקים בלשפר את עצמם כנהגים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אושריקו,

 

על אותו משקל של הדברים שאמרת אפשר לומר שגם חבריך שהינם נהגים חדשים למעשה נוהגים מעולה ביחס לכאלה שמעולם לא עלו על ההגה.

 

חבר, יש לך בטחון עצמי מופרז וזה ניכר כמעט בכל אחת מההודעות האחרונות שלך.

 

קיבלת רמיזה ברורה לכך באותם איבודי אחיזה.

מתן את צורת הנהיגה שלך כי לא בטוח שהרמז הבא שתקבל יהיה שיעור חינם כמו אלה שקיבלת עד כה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היה לי ביטחון עצמי מופרז כנראה שזאת מהסופר הייתה כבר שלי... אה, לא משנה.

 

עידן, תודה רבה, אבל אתה עדיין טוען שאני נוסע באגרסיביות לפעמים, והאמת? אתה צודק, אבל! אני לא אכניס את עצמי לסיבוב במהירות מטורפת כדי לקבל החלקה סתם כדי להינות או כדי לבדוק את כושר היכולות שלי במצבים כאלו, בטח לא עם הרכב שלי שהוא יקר ללבי.

 

להחליק עם הרכב בסיבובים נמוכים מתחת ל40 קמ"ש ולהרגיש את זה , לא אומר שאני האשם או האשם היחיד.

 

מצד שני, זה קורה לי גם במיצובישי לכן אני לא אומר שאין לי אשמה בזה, אבל לא רק ולא העיקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אסביר את זה בצורה שונה:

 

את הסיבוב שאתה לוקח בארבעים ומחליק אפשר (באותה מהירות, מכונית ותנאי דרך) לעבור בלי להתקרב להחלקה. אני מתערב שאפשר לא להחליק בו אפילו במהירות גבוהה יותר.

 

ההבדל הוא בצורת הנהיגה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם אתה מחליק בסיבובים של 40 קמ"ש, זה בטוח בגלל צמיגים.

תחליף את כל הצמיגים ויהיה בסדר.

הסיכוי שאתה נהג כזה גרוע שמצליח להחליק עם רכב תקין ב40 קמ"ש בפניה נמוך מאד אחרת היית בר מינן מזמן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז עכשיו חזרית מסיבוב עם הרכב, הגעתי למהירות 120 ופתאום ההגה התחיל לרטוט לי רצח :\.

 

בעבר כיוון פרונט פתר לי את זה אבל בגלל שעשתי כבר כיוון לפני יותר משבוע אז אני שולל את זה, הפרונט יצא טוב והכל ירוק.

 

בכל מקרה, ייתכן שהגלגלים לא מאוזנים... ניאלץ לבדוק את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2711 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...