Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מינימיינוריטיס אובססיביס קומפולסיטיס


שימו לב! השרשור הזה בן 2709 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחד!



 

אם אתה אחד? האם זה אומר שאני יכול להיות שניים? ואם אני שניים? האם אנחנו סכיזופרן?

 

לא יודע!

שתוק!

מה?!

לא משנה, ממשיכים הלאה

 

:shock:

 

סגנון כתיבה מטמטם הרשה לי לאמר - ואם לא, אז לא.

 

אני רק שאלה.

 

האם להשתמש בשירותים (לא, אני לא מתכוון לאסלה) של חברות כמו BUY2 ולשלוח את כל המוצרים שלך למחסן ולתת להם לעשות את כל הכאב ראש עבורך כולל הכאב ראש עם המכס היא איננה אפשרות עדיפה עבורך? מעניין גם אם יש שירות שכזה לרכישה מאירופה היות ומדובר במיני - אני לא בטוח עד כמה בעצם ניתן בכלל למצוא לה חלקים בארה"ב?

 

אני מקווה שלנושא הזה אתה אחד שיודע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אקוו.

או, שלום שכתוב מבלי שהסתכלת אם אתה על עברית או אנגלית.

 

כתבתי לכם עם תגובה לכל אחד והסברים מפורטים אבל משהו קרה והיא נעלמה. אז לכל המתלהבים עם ה-streching, המשיכו להרוס את המכוניות שלכם כאוות נפשכם, אותי זה לא כל כך מעניין.

פה מדברים עלי עלי עלי עלי עלי :)

אה ועל המיני שלי שלי שלי.

שהיא כבר לא כל כך מהירה כי קרו כמה דברים.

 

ובכן. החלטתי להתקין את תיבת ההילוכים והקאמשאפט שהבאתי במכונית. הבעיה היא שזה אומר מנוע החוצה, כי במיני תיבת ההילוכים היא גם עוקת השמן של המנוע. אז יצא המנוע, הורד הראש (כי כדי להחליף קאמשאפט צריך להוריד ראש), וחזיז ורעם יש מדרגה כמעט בכל צילינדר!

אז מה שהוחלט זה לעשות אוברהול, כי די ברור שמנוע מצ'וקמק לא יחזיק אם אגדיש אותו. אז חיכיתי שוב לחלקים. ואוננתי על החלקים מספר חודשים עת שהגיעו. והתעצלתי. ועתה אני כאן.

פה רק מפרקים, חברים. לא מרכיבים.

 

אז זוכרים שדיברתי בגנות לבזבז מלא כסף על מנוע מטורף וכו'? אז זהו שלפעמים מחליטים בשבילך :?

1. בגלל שיש מדרגה, צריך לחרוט. המידה הבאה הלאה היא 20+, והיא נותנת 1,293 סמ"ק. היא גם נותנת לי אפשרות לקנות בוכנות מטורפות לחלוטין מספק F1 שמתאימות לאפליקציות מוגדשות ובכך לחסוך התקנת ספייסר בין הראש לבלוק לצורך הורדת יחס הדחיסה. 5,500 ש"ח. זיל הזול.

2. עכשיו המנוע נהיה יקר יותר, צריך ציוד ARP ומיסבים תואמים בשביל להרכיב אותו. עוד לא-זוכר-כמה כסף.

3. לא כדאי לעשות את כל זה מבלי להזמין כבר את מגדש העל וכל מה שנלווה אליו, כי אז אם אוריד את הקומפרסיה עם הבוכנות, המנוע יהיה חלש להחריד. אז הזמנתי גם את זה.

4. ולא כדאי לעשות את כל מה שעשיתי ולסחוב איתי את גלגל התנופה המקורי הכבד. אז הזמנתי אחד ממש ממש ממש קל (2.4 קילו) ורכיבי מצמד שיעמדו בכח של המנוע המוגדש.

 

בקיצור הלכו איזה 20,000 ש"ח על דברים שבאמת, באמת, אפשר להסתדר בלעדיהם.

 

עכשיו חסרים לי:

1. קיט סופרצ'ארג'ר. זה עדיין לא הגיע.

2. סטרטר pre-engaged שמתאים לגלגל התנופה החדש והסקסי שלי שבטח אין להשיג בארץ.

 

וזהו. החיים בזבל. המיני בנתיים מפורקת.

lanosforce:

אפשר ליבא חלקים מארה"ב אבל זה הרבה יותר יקר. החלקים מיובאים מבריטניה. למיטב ידיעתי אין שירות כזה מאירופה.

 

עוד עדכונים בהמשך.

אחד.

IMG_20140520_200049.jpg

IMG_20140520_195920.jpg

IMG_20140520_200453.jpg

IMG_20140520_200512.jpg

IMG_20140520_200207.jpg

img_20140520_2007191.jpg

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מי יהיה הראשון להרים את הכפפה וליצור חברת שילוח שעובדת מול אירופה.

 

כל הכבוד על ההשקעה היחידנית שלך וגם על זה שהעגלה הירוקה שלך עם תחתית שנראית כאילו שעברה ניקוי חול - אבל דבר אחד אני חייב לאמר - הכף רגל שלך מזעזעת! אכן תמונה קשה!

 

ימשיך כבודו אני מרותק לכסא בכל פעם שיש עדכון בשרשור הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אקוו.

 

כרגיל, לא כתבתי הרבה זמן. הפרויקט מתקדם לאט מאוד כי אני תלוי בדברים שלא תלויים בי. איזה תירוץ מעולה הא?

אתחיל בתשובות לשאלות שנשאלו כאן.

זו לא כף הרגל שלי, השם ישמור. זו כף הרגל של בני ל. וכן הוא נראה בדיוק כמו שאתה מדמיין אותו. קצת כמו הטרולים בטוב-טוב הגמד.

ואין לי מיני למכירה.

פה לא מוכרים דברים. פה לא מפנים מחסנים. רק אוגרים ושוברים ומפרקים. הסברתי לכם את העיקרון המנחה הזה.

 

עכשיו למפרט המנוע שבנינו, למי מכם שרוצה לעשות משהו דומה או שאוהב לאונן:

Block cleaned, bored, honed to 1293CC, gallery and core plugs replaced



Head cleaned, skimmed, rebuilt, converted to unleaded, combustion chamber volume 20CC

Pistons: Omega Forged +18cc 020 central dish

Conrods: A+

Crankshaft: A+ 81.33mm

Big end bearings: Mahle 1.75" 010

Mains: Mahle 010 A+

Camshaft: Swiftune SW5-08

Timing gear: Swiftune duplex lightweight

Studs and conrod bolts: ARP

Head gasket: BK450

Supercharger: Vmaxscart modified Eaton M45 with manifold water cooling

Front pully: Vmaxscart

Radiator: Minispares 2 core

Carburetor: HIF44

Air filter: Pipercross cone

Oil filter: Turbo high capacity

Clutch diaphragm: Pre-verto 19lb grey type

Clutch plate: AP Racing "fast road"

Flywheel and backplate: A&R Precision Ultralight

Gearbox: Guessworks A+ 4 speed, central oil pickup

Final drive: MPI 2.76:1

Drop gears: 0.9333:1 eco primary and input

Worm and pinion: 7/16

Differential: Minispares X-pin

Exhaust manifod: LCB

Exhaust: RC40

 

אם שכחתי משהו זה בגלל שזה בעצם חלק מעפן ואני לא רוצה שידעו שאני משתמש בו.

או שלא.

 

היום גם קיבלתי קוויקשיפט נחמד של KAD (בנוסף לאלה שכבר יש לי, ואיבדתי אותם במחסן). אני מאמין שאתקין אותו כשהמנוע יושלם.

ולמה אנחנו מרכיבים את המנוע מחוץ למכונית? כי קודם רוצים לראות שהכל כשורה, ואז מפרקים ומכניסים לתא המנוע. כשהמגדש מורכב הוא לא נכנס לשם. לשאלות אני כאן. אבל רוצה להיות שם.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה קטנה וחסרת משמעות,

למה נראה כאילו כל אחת המכנפיים של המאוורר שבורות בקצה במידה שווה?

 

חוץ מזה, כרגיל, עבודה יפה וכתיבה פוגענית, חסרת פשרות ומהנה.

 

ואם אפשר עוד דבר קטן, מה בנוגע לעניין חוקיות? יוצאים מנק' הנחה שהבוחן המצוי לא יודע מזה סופרצ'רג'ר?

אתה מהמעטים,שמצליחים להפוך חרא לקצפת,כל הכבוד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי החשבון שלי הגעת ל 1380 סמ"ק?

 

שקלת לעבור לטיימינג ברצועה? אם כן, למה נבחר בסוף הקיט שהותקן?

 

עובד עם טרמוסטט או בלנקינג סליב?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אומרים לבוחן שזה מדחס למזגן אבל הוא לא עובד והכל בסדר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני ל. יפיוף, אני מבקש ממך בנימוס! :-P

 

מעניין כמה פעמים אפשר לספור את המיני שלך כשהיא עוברת ליד הרולס שלו :shock:

 

כל מה שיש לי לאמר זה - אדום! יפה!

גלגלי שיניים!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה קטנה וחסרת משמעות,

למה נראה כאילו כל אחת המכנפיים של המאוורר שבורות בקצה במידה שווה?

כי הוא כיסח משהו תוך כדי שהסתובב וככה כל הלהבים נפגעו באותה מידה.

 

לפי החשבון שלי הגעת ל 1380 סמ"ק?

 

שקלת לעבור לטיימינג ברצועה? אם כן, למה נבחר בסוף הקיט שהותקן?

 

עובד עם טרמוסטט או בלנקינג סליב?

לא... זה 1293 סמ"ק. זה כתוב למעלה. כמה פעמים.

טיימינג ברצועה יש רק ל-minispares והוא יקר מאוד ולא זמין לרכישה כבר הרבה שנים. הטיימינג שהרכבנו הוא של Swiftune ומגיע עם הגל זיזים שלהם.

blanking sleeve זה פתרון למי שמתכוון להריץ משאבה חשמלית וצריך לתקן את הזרימה בתוך הראש על מנת שמספר 3 ו-4 לא יתחממו על חשבון האחרים. בכל מצב אחר זה מיותר.

 

תודה לעונים בבקשה למשיבים סליחה מהמגיבים וכיו"ב.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ראיתי פרטים לגבי מובילים ושסתומים, סוג, עבודת ראש להתאמה וכו' .

 

בלנקינג סליב משמש בכל מקרה של מנוע A שמיועד לעבוד בסל"ד גבוהה.

 

אחלה פרויקט!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אקוו.

 

היום לא עשיתי כלום (מפתיע).

מה שכן עשיתי זה צדתי חלקים פורנוגרפיים באינטרנט. טוב לא ממש. כאילו, הכי פורנוגרפי היה נשם שמן למנוע שמתאים למערכת בלמים שהורכבה באוטו. עבורכם זה בטח מאוד סקסי. המילה הזו. נשם. ובכן עבורי זה מרטיט. זה כמו "הגה מתקשר" עבור עיתונאי רכב ישראלי.

טוב אני מפסיק, הנה, אני מתנהג יפה.

 

בגירה, רב תודות. אבל אין שום קשר בין blanking sleeve לבין סל"ד גבוה. גם אין שום קשר בין סל"ד גבוה למנוע שבניתי, אבל זה נושא אחר. מי שבונה מנוע סדרה A לסל"ד גבוה כדאי לו מאוד לעבוד עם טרמוסטט, משום שאחרת המנוע יתבלה מאוד כשהוא קר (גם נשאר קר, וגם מסתובב מהר, שילוב מחורבן). יותר טוב מזה זה לעבור למשאבת מים חשמלית, שעובדת גם היא עם טרמוסטט משלה. וכך אפשר לעצור את הסירקולציה לגמרי מתחת לטמפרטורת עבודה, מה שמביא לפחות זמן מחוץ לה. יש הרבה בלבולי מוח ברשת על הדברים האלה.

בקשר לראש מנוע שלי, הוא מקורי. והסיבה היא שאני לא סומך על אף אחד (כולל על עצמי) שידע לעשות את הדברים האלה בארץ. כשאתאושש מהחרא הנוכחי שאני עובר, ארכוש ראש מנוע אחר.

 

אה, נכון. מיני מיינור.

אז המנוע בפנים. והכל מותקן. וצמת החשמל היתה שרופה לגמרי תודות לבעלים קודמים שעשה שם כל מיני אילתורים.

הבעיות:

1. סעפת היניקה נוגעת בסעפת הפליטה שיש לי באופן שמונע משתיהן להיות מחוברות למנוע בו זמנית. זה נשמע כמו משבר גדול מאוד... אבל זה לא. כי מה זה עוד גזיליון שקל על סעפת פליטה חדשה מאנגליה, שאין לי שום ערובה שתתאים? הרי כבר הוצאתי גוגל-מגהטרון על החרא הזה. ולא אני לא חזק במתמטיקה.

 

2. ברכב הותקנה מערכת בלימה של מיני משנתון חדש יותר, מה שנקרא MPI, עם בוסטר. עשיתי שמיניות באוויר כדי שזה יתאים, משום שהחלקים לדבר הזה לא קיימים באנגליה, שם נוהגים בצד "הנכון" של הכביש. המיני שלי היא עם הגה שמאלי כמו כל מכונית בישראל. ולכן צריך מערכת ממיני עם הגה שמאלי שתתאים. מצאתי ליצן בהולנד שישלח לי את החלקים בעלות מופרכת, אבל משאבת הבלם המרכזית היתה גמורה (כפי שאפשר לראות בתמונה). ולכן צריך משאבה אחרת. גם כזו השגתי. אז מה הבעיה בסעיף הזה? שזרוע היניקה של הסופרצ'ארג'ר נוגעת במשאבה המרכזית. בתמונות באינטרנט אפשר לראות את שתיהן חיות אחת לצד השניה בשלווה, אבל אצלי יש התנגשות של ממש. מצ"ב תמונות של איך שזה אמור לשבת במיני עם בוסטר. סטיוארט מאנגליה אומר שצריך לקחת צינור גדול, ולעקם (!!!) את התושבות של הבוסטר כך שיטה רחוק מהמנוע, ורחוק מצינור היניקה. קיצר הוא משוגע לגמרי. עוד רגע אני לוקח צינור גדול ומעקם את סטיוארט.

 

3. הנשם המחורבן. עכשיו שיש בוסטר, וסופרצ'ארג'ר, וזרוע תמיכה לקיר האש, ולא יודע מה, די עמוס בצד הזה של המנוע. והנשם הרגיל שיושב מעל לבית תמסורת ההעברה לגיר כבר לא מתאים. למזלי יש כזה למיני עם בוסטר, אז גם אותו קניתי והבעיה הזו תסתדר. למה אני כל כך מתעקש על הנשם המחורבן? כי הנשם בצד השני, של מכסה הטיימינג, מבוטל כליל לאור נוכחות החגורה של מגדש העל (אפשר לראות בתמונות הקודמות). והמנוע הזה צריך כמה שיותר נשמים שמחוברים ליניקה.

 

4. איןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ליייייייייייייייייי כסףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

 

5. אהם. סטיוארט הגאון מאנגליה שלח לי כבל גז קצר מדי שלא מגיע לקרבורטור, שעכשיו נמצא בקצה תא המנוע ליד הגריל. אז גם כבל גז ארוך אני צריך.

 

6. בנוסף לחוטים שנשרפו, נשרף גם מנוע הוישרים. אבל אל דאגה, קיבלתי אחד עובד מאיש נחמד וטוב לב (לא כמוני. אני מרושע ושמן).

 

וזהו בעצם. כלומר, הכל עובד, חוץ מכל מה שלא עובד, שזה הכל.

בתמונה הראשונה רואים צמת חשמל שבני תיקן ובוסטר ומשאבה מרכזית גמורה.

בתמונה השניה רואים איך כל העסק הזה יושב במיני עם בוסטר.

 

יום טוב סמיה לכולם.

אחד

rTEqYDit.jpg

456.jpg

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיני שלך הגה ימני? :shock:

 

בקשר לבלנקינג סליב, זה נושא מעמיק שאכנס אליו איתך בשמחה ואראה לך שלא הכל שחור ולבן כמו שאתה מציג, רק לצערי אין לי זמן כרגע, אשמח להרחיב אחה"צ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה מה נסגר? :wink:

סעיף 2 שלו:

המיני שלי היא עם הגה שמאלי כמו כל מכונית בישראל. ולכן צריך מערכת ממיני עם הגה שמאלי שתתאים.

 

 

לגבי ענין הסעפות - לא עדיף להשקיע את הגזיליון שקלים בסדנה מקומית שתייצר אותן בהתאמה אישית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2709 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...