Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מידה : 195/55/15

 

מה שחשוב זה נוחות בטיחות אחיזה ושחיקה תקציב 400+- לצמיג אפשר יותר אם צריך אבל לא להתפרע, אזור השרון עדיף אבל גם לנסוע למרכז בא בחשבון.

 

קבלתי הצעה מבחור פה בפורום על אחד מאלה :

Dunlop

bluresponce:

http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=5226&cs=1&diameter=5&aspectRatio=13&width=17&type=1

 

Continental conti premium contact5



לא מצאתי במידה שלי אבל יש אותו דגם רק מספר 2.

 

Goodyear efficient grip perfomance (לא תורכי):

http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=461&cs=1&diameter=5&aspectRatio=13&width=17&type=1



 

מה בנוגע לפאלקן ZE914?

PEUGEOT 206XS

פורסם

לא כל כך הבנתי מה זה אומר "חשוב אחיזה ושחיקה".

אלו שני פרמטרים הפוכים ומנוגדים - ככל שהצמיג אוחז יותר כך הוא יישחק מהר יותר.

אתה מחפש צמיג ספורטיבי או צמיג טורינג?

פורסם

הי אני לא מבין בזה כל כך, אני מעדיף שיאחוז יותר טוב מאשר השחיקה ככה שהוא יהיה יותר בטיחותי, גם ברטוב. וגם שישפר את הנוחות

PEUGEOT 206XS

פורסם

יש הרבה צמיגים טובים למידה שלך ובמחירים שבתחום שקבעת,

כל המותגים הגדולים יתנו לך אחיזה טובה ברטוב וכמובן ביבש (אלה לא צמיגי ספורט לאחיזה מטורפת שיעלו לך הרבה)

למשל אלה

 

Untitle1d.jpg

קובי

:-)

פורסם
יש הרבה צמיגים טובים למידה שלך ובמחירים שבתחום שקבעת,

כל המותגים הגדולים יתנו לך אחיזה טובה ברטוב וכמובן ביבש (אלה לא צמיגי ספורט לאחיזה מטורפת שיעלו לך הרבה)

למשל אלה

 

[ATTACH=CONFIG]487394[/ATTACH]

עוד פעם אני לא מבין בזה וזה נורא מבלבל, אני צריך צמיג בסיסי שיתן אחיזה ונוחות.

אין איזה משהו מומלץ מאוד שנותן את התמורה הטובה לכסף? חייב עזרה בזה

PEUGEOT 206XS

פורסם

שלום רב,

תרשה לי להציע לך את הפאלקן ZE914 הנותן תמורה מעולה יחסית למחירו.

תוכל לראות אותו כאן באתר טייר קלאב.

מחיר לצמיג באתר הינו 333 ש"ח אך ברכישת רביעייה וכחבר פורום אתה זכאי להנחות.

פנה בהודעה פרטית לצורך קבלת קוד קופון להנחת 2% נוספים מעבר להנחות הנקובות באתר.

לכל שאלה נוספת, אשמח לעזור.

פורסם
שלום רב,

תרשה לי להציע לך את הפאלקן ZE914 הנותן תמורה מעולה יחסית למחירו.

תוכל לראות אותו כאן באתר טייר קלאב.

מחיר לצמיג באתר הינו 333 ש"ח אך ברכישת רביעייה וכחבר פורום אתה זכאי להנחות.

פנה בהודעה פרטית לצורך קבלת קוד קופון להנחת 2% נוספים מעבר להנחות הנקובות באתר.

לכל שאלה נוספת, אשמח לעזור.

זה היה התכנון בעיקרון אבל אמרו באחד הנושאים שפתחתי שיש צמיגים במחיר הזה שנשחקים פחות עם אחיזה ונוחות טובים יותר.

PEUGEOT 206XS

פורסם

לא באותו המחיר, קצת יותר יקר.

קשה להתחרות במחירים של פאלקן.

אבל הדגמים שרשמת. בהודעת הפתיחה בהחלט מעולים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לא באותו המחיר, קצת יותר יקר.

קשה להתחרות במחירים של פאלקן.

אבל הדגמים שרשמת. בהודעת הפתיחה בהחלט מעולים.

לפי דעתך איזה צמיג היית בוחר אם היית בסיטואציה, אין לי בעיה להשקיע עוד 100 שקל אם זה ישתלם לי בנוחות אחיזה ושחיקה, איך המישלין במחיר של 450?

מתלבט בין הגוד איר לקונטי 2 מה עדיף מבחינת כל הפרמטרים החשובים לי? או משמע הדנלופ טוב יותר?

PEUGEOT 206XS

פורסם

מישלין אנרג'י לדעתי לא שווים את המחיר. יש לחברה הזאת דגמים יותר טובים - primacy, למשל.

 

לשאלך - שלושת הדגמים האחרים באותה הרמה - עניין של העדפה אישית. אני הייתי קונה קונטיננטל או דנלופ bluresponce, מה שיותר טרי מבחינת תאריכי הייצור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה שרשמתי למעלה אין למידה שלי יש רק את הקונטי 2 ולא ה5 , דווקא חשבתי ללכת על הגודייר

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

PEUGEOT 206XS

פורסם

זה רק בתנאי שהם לא תוצרת תורכיה אלא אחת המדינות באירופה ( גם מזרח אירופה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הי בסוף החלטתי ללכת על הדנלופ משום שהגודייר תורכי והקונטי עולה 400 לצמיג, כנראה שאקנה אותם ב1700 שקל לרבעיה כולל הכל מה אתה אומר?

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

PEUGEOT 206XS

פורסם

רק שלא יצליחו לדחוף לך דגם אחר של דנלופ ( למשל, FM800 ), רק בלורספונס.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
רק שלא יצליחו לדחוף לך דגם אחר של דנלופ ( למשל, FM800 ), רק בלורספונס.

אין בעיה אחי אני אעדכן ואביא תמונות, לא לקנות אם זה מיוצר לפני יותר מחצי שנה?

PEUGEOT 206XS

×
×
  • תוכן חדש...