Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מחפש המלצה רביעיית צמיגים טובים, לא סיניים, אבל כאלה שלא קורעים את הכיס. משהו במקום טוב באמצע+.

עדיפות לצמיגים שקטים.

R15 195/55 85H

 

אני רואה ב Tires4u -

GoodYear eagle sport TL ב 290 ש"ח ליחידה, או לפחות ככה כתוב באתר. איך הם?

 

נמצא באיזור המרכז, יכול להגיע לכל מקום בגוש דן.

פורסם

שלום רב,

באתר טייר-קלאב תוכל למצוא את הפאלקן ZE914 בעלות של 337 ש"ח לצמיג.

ברכישת רביעייה אתה זכאי ל-5% הנחה כך שמחיר לצמיג בודד יוצא 320 ש"ח כולל הכל - מע"מ, איזון והתקנה.

בנוסף, תקבל מאיתנו ידית כוח בשווי 59 ש"ח במתנה.

לכל שאלה נוספות, אשמח לעזור.

פורסם

אתה צודק, פאלקן הינו מותג יפני מבית Sumitomo שהם גם חברת האם של צמיגי דאנלופ.

רוב הפאלקנים בארץ מיוצרים במפעל החברה בתאילנד.

פורסם

אהלן.

 

לי בפאביה המידה אומנם גדולה משלך בגלל שהיא "ספורט" (55\205 R16 אאל"ט,אולי 45)

 

והיו לי יוקוהמה S-DRIVE שהיו מצוינים.

 

יתכן שהדגם השני שלהם (A-DRIVE) גם יתאים לך,שווה בדיקה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

גם ה A-DRIVE יתאים מאד

S-DRIVE הוא ספורטיבי ואין לו צורך בו

יש לך גודייר EFFICIENTGRIP ב 331 שקל

יש לך מישלין אנרגי ב 380 שקלים

בריג'סטון MY01 ב 422 שקל

יוקוהומה A-DRIVE ב 422 שקל

קובי

:-)

פורסם

תודה על ההמלצות,

 

אני רואה ב tire4u שברוב הצמיגים המחיר הכי טוב הוא ב"טיפ טופ" ברמלה, האם יש למישהו נסיון איתם?

זה יחסית נוח לי - לא רחוק מהעבודה, ופתוחים 24 שעות, רק תוהה האם על המחיר הנמוך שהם מפרסמים ייקחו תוספת על הרכבה ועל ונטיל ועל איזון וכו', או שזה באמת המחיר.

ואיך השרות וכו'.

פורסם
תודה על ההמלצות,

 

אני רואה ב tire4u שברוב הצמיגים המחיר הכי טוב הוא ב"טיפ טופ" ברמלה, האם יש למישהו נסיון איתם?

זה יחסית נוח לי - לא רחוק מהעבודה, ופתוחים 24 שעות, רק תוהה האם על המחיר הנמוך שהם מפרסמים ייקחו תוספת על הרכבה ועל ונטיל ועל איזון וכו', או שזה באמת המחיר.

ואיך השרות וכו'.

זה המחיר בדרך כלל

קובי

:-)

פורסם
תודה על ההמלצות,

 

אני רואה ב tire4u שברוב הצמיגים המחיר הכי טוב הוא ב"טיפ טופ" ברמלה, האם יש למישהו נסיון איתם?

זה יחסית נוח לי - לא רחוק מהעבודה, ופתוחים 24 שעות, רק תוהה האם על המחיר הנמוך שהם מפרסמים ייקחו תוספת על הרכבה ועל ונטיל ועל איזון וכו', או שזה באמת המחיר.

ואיך השרות וכו'.

אהלן. לפני כשבוע הרכבתי אצלם רבעיית פירלי P1 במחיר טוב. המחיר היה סופי וכולל הכל (רק תוודא זאת שוב איתם לפני ההרכבה). הם לא מייחסים חשיבות לתאריך הייצור ודי התפלאו שביקשתי לבדוק לפני לכן. שים לב לכך. סך הכל הצמיגים הותקנו במהירות וללא בעיות מיוחדות.

×
×
  • תוכן חדש...