Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככה,אני משתעשע ברעיון של רכישת פיג'ו 106/205 ישנה,מנוע 1400/1500.

חשבתי על התקנת מדחס אוויר (יותר משאבת אוויר,אבל בסדר) שעובד על 12 וולט.

יש כזה מחיפוש קצר בזאפ - 600 ליטר אוויר לדקה...

מה אומרים על רעיון של התקנת המדחס על הרכב?

השקעה של כ3000 על הרכב, ועוד 200 על המשאבה - רק בתור שעשוע, לא כרכב יומיומי וכו'

Jdi said:מומנט מזיז משקלים, כ"ס מוכר רכבים.

8)

פורסם

אם אני לא טועה אם תתקין את המדחס יהיה לך יותר אוויר מדלק במערכת ותקטין את ההספק במקום להגדילו

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם

אני אומר שעלית פה על רעיון אדיר, במקומך הייתי מוכר אותו לאחת מחברות הרכב ועושה מיליונים

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חפש ביוטיוב על טורבו חשמלי ותבין למה זה לא ישפיע בכלום על הביצועים של הרכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עזוב לרגע יוטיוב, ומכירת הרעיון לחברות ענק.

שב ותעשה חישוב פשוט של כמה אויר המנוע הזה יונק בדקת עבודה, בסלד כלשהו, נגיד 1000 סיבובים לדקה.

אחרי שתראה כמה אויר הוא יונק, תבין שאין אפקטיביות למערכת שאתה מתכנן.

רק היום יצרניות רכב מתחילות להכניס משהו דומה, ורק בדגמים מסויימים, עם טווח פעולה מאוד מצומצם ומוגדר, וכמובן בתור אקסטרה למנגנון גדישה סטנדרטי (ראה אאודי Q7 החדשה).

פורסם

*** SQ7

 

המנגנון העתידי של הרכבים, בדמות גדישת טורבו חשמלית היא מעולה וטובה ולמעשה? יעילה הרבה יותר מטורבו רגיל אבל מה? הוא מגיע כתוסף לטורבו הראשי או לזוג הטורבויים המותקנים ברכב, כתגבורת התחלתית בלבד.

 

זה דורש מערכת חשמל יקרה של 48V וכמובן, טורבו בהתאם, בהצלחה בהתקנת מערכת שכזו.

 

ברכב החדש של אאודי SQ7, מערכת הטורבו החשמלית (הראשונה בייצור סדרתי אגב) מצליחה לספק תגובה וגדישה בזמן של 250 מילישניות! והטורבו מגיע לכ 70,000 סל"ד באפס זמן.

המערכת הזו מגיע לכ 7KW! של הספק.

לאחר מכן, זוג המגדשים האחרים נכנסים לפעולה אבל כל הייעוד של המערכת הזו, היא לספק את הגדישה מסל"ד אפס למעשה עד לגבול מסויים.

לאחר מכן, שאר המכלולים נכנסים לעבוד מעבר לסל"ד מסויים.

 

למעשה, לאאודי SQ7 החדשה, יש 3 מגדשים.

פורסם
*** SQ7

 

המנגנון העתידי של הרכבים, בדמות גדישת טורבו חשמלית היא מעולה וטובה ולמעשה? יעילה הרבה יותר מטורבו רגיל אבל מה? הוא מגיע כתוסף לטורבו הראשי או לזוג הטורבויים המותקנים ברכב, כתגבורת התחלתית בלבד.

 

זה דורש מערכת חשמל יקרה של 48V וכמובן, טורבו בהתאם, בהצלחה בהתקנת מערכת שכזו.

 

ברכב החדש של אאודי SQ7, מערכת הטורבו החשמלית (הראשונה בייצור סדרתי אגב) מצליחה לספק תגובה וגדישה בזמן של 250 מילישניות! והטורבו מגיע לכ 70,000 סל"ד באפס זמן.

המערכת הזו מגיע לכ 7KW! של הספק.

לאחר מכן, זוג המגדשים האחרים נכנסים לפעולה אבל כל הייעוד של המערכת הזו, היא לספק את הגדישה מסל"ד אפס למעשה עד לגבול מסויים.

לאחר מכן, שאר המכלולים נכנסים לעבוד מעבר לסל"ד מסויים.

 

למעשה, לאאודי SQ7 החדשה, יש 3 מגדשים.

 

 

כלומר המטרה של הגדישה הזו (ממה שאני מבין) זה לבטל את השהיית הטורבו ולתת תגובה חדה ונמרצת יותר?

פורסם

יש למערכת הזו מספר דברים נוספים שהיא עושה, מלבד לטפל בהשהיית טורבו עד לכ 1,500 סל"ד.

הינה הסרטון שיסביר מה המערכת עושה בכללי, היא משמשת בנוסף גם כעזר וכתגבור עבור הטורבו ה 1.

למען הסר הספק, טורבו מספר 1 עובד תמיד כך או כך.

 

מערכת די חכמה להפעלת הטורבו השני וכו', אחלה סרטון.

 

החל מ 1:15 דקות.

×
×
  • תוכן חדש...