Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני להרכיב קולר שמן חיצוני לגיר ולבטל את הקולר המקורי ברדיאטור,וזאת בכדי להחליף לרדיאטור גדול יותר שמגיע ללא קרור לשמן גיר.

אני רוצה לחבר מאוורר לקולר החיצוני שייתן קירור גם בזמן שאני מזדחל בפקק ואין קירור מהאוויר שבא בנסיעה.

רציתי לשאול אם אני אחבר את המאוור למאווררים של הרדיאטור דרך ממסר זה יהיה תקין,לא ייצור עומס על המערכת חשמל ואם לא למישהו יש הצעה איך לחבר את המאוורר שיתחיל לעבוד בצורה אוטומטית בחום מסויים?

תודה.

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

פורסם

לי היה בזמנו מורכב אחד עם תרמוסוויץ' + פיקוד ידני על ידי מתג .

 

נמכרים כאלו באמזון במחירים סבירים, שים לב לא להתבלבל בין צינור כניסה ויציאה של הקולר המקורי.

פורסם (נערך)

החיבור אפשרי.. דרך רליי ממסר ממתג - לא ישירות למאוורר הנוסף.

הפקודה להפעלה תגיע לרליי / הממסר, והוא ימתג חיבור חשמל נפרד למאוורר.

 

שם-לב , להוסיף מאוורר עם צריכת זרם קטנה, כדי לא להגיע למצב צריכת חשמל גדולה

מהרבה צרכנים, בסיבובי מנוע נמוכים או בעמידה בפקקים.

 

כדאי להיתייעץ עם מוסך רון , הוא אומנם יותר VAG, אבל בזמנו בצע את ההפרדות מהרדיאטור.

והתקין רדיאטורים קטנים בצד של נוזל גיר / ממסרה - כנ"ל אורן ממוסך אורן.

הוספה - גם ספי, המתמחה בממסרות אוטומטיות בעל ידע ומבצע את ההתקנות.

 

יש גם את - http://www.aviparts.co.il/autoparts26

- הם טובים ובעלי ידע.

יש להם / היו להם בעבר, אולי גם היום קיטים להתקנה - ובטוח יש להם ידע בהתקנה.

ראה דיון ישן - התקנת קולר חיצוני - גולף 1800cl אוטומט, מודל 1995

 

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
מה לגבי ציון דגם הרכב?!

 

מה הסיבה להתקנת רדיאטור גדול יותר?

דגם הרכב זה פורסטר טורבו 2008,סיבת ההתקנה היא שאני חפץ בקירור נוסף למנוע ובביצוע של זה אני עושה שני דברים אחד מפריד את השמן גיר מהמי קירור ובכך לא מעלה את הטמפ' שלהם, והשני רדיאטור יותר גדול תוספת של 30-50% קירור למנוע עשוי אלומיניום ללא חלקי פלסטיק אמין ביותר,אני גר באזור הררי והמנועים "סובלים" בקיץ.

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

פורסם
החיבור אפשרי.. דרך רליי ממסר ממתג - לא ישירות למאוורר הנוסף.

הפקודה להפעלה תגיע לרליי / הממסר, והוא ימתג חיבור חשמל נפרד למאוורר.

 

שם-לב , להוסיף מאוורר עם צריכת זרם קטנה, כדי לא להגיע למצב צריכת חשמל גדולה

מהרבה צרכנים, בסיבובי מנוע נמוכים או בעמידה בפקקים.

 

כדאי להיתייעץ עם מוסך רון , הוא אומנם יותר VAG, אבל בזמנו בצע את ההפרדות מהרדיאטור.

והתקין רדיאטורים קטנים בצד של נוזל גיר / ממסרה - כנ"ל אורן ממוסך אורן.

הוספה - גם ספי, המתמחה בממסרות אוטומטיות בעל ידע ומבצע את ההתקנות.

 

יש גם את - http://www.aviparts.co.il/autoparts26

- הם טובים ובעלי ידע.

יש להם / היו להם בעבר, אולי גם היום קיטים להתקנה - ובטוח יש להם ידע בהתקנה.

ראה דיון ישן - התקנת קולר חיצוני - גולף 1800cl אוטומט, מודל 1995

 

 

 

 

אייל.

חשבתי לחבר דרך רליי ולקחת את הזרם ישירות מהמצבר השאלה איך אני יודע בקיטים שמגיעים כמה זרם צורך המאוורר לא שמתי לב לציון של זה בפירוט של המוצר.

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

פורסם

שלחתי לך הודעה פרטית בנושא. (אצלי 7 אמפר).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...