Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקיי, לא הייתי סגור על חוקי הפורום פשוט ולא רציתי לעשות בעיות חשבתי שאסור לפרסם.

 

בכל מקרה עשיתי במוסך אנרג'י בחיפה.

מחיר מקורי זה 2000 שח אבל בגלל שעשיתי גם טיפול 15k הוא עשה לי הנחה ושילמתי 1600 שח על התכנה.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

כל עוד לא מדובר בלשון הרע, השמצה או הפצת תוכן שקרי או תוכן אשר פוגע באדם או מוסך כלשהו ללא עובדות מוצקות וכו', כן זה אסור כמובן או שחלילה אתה חתום על הסכם סודיות.

בסה"כ קיבלת שירות כלקוח מן המניין והמחירים הם זמינים לקהל הרחב, גם אם עשו לך הנחה כמובן, זה לא משהו שלא היו עושים לאחרים.

מותר ומולץ לשתף מידע שכזה עם כולם כי אחרים שיחפשו שרשורים דומים בזכות הכותרת, יידעו מה הכיוון.

 

 

כמובן ש 1600 זה סופר סופר סופר זול, תוכנה לבדה מ SUPERCHIPS של BLUEFIN עולה כ 350יורו ! בתקווה ואתה לא נתפס במכס ותלוי איך הם שולחים, כידוע לי שולחים עם חברה ולכן יש מיסים בנוסף.

 

מי שהיה מתעניין להזמין תוכנה מ BR PERFORMANCE למשל, היה משלם כ 750יורו מהאתר שלהם כך שהמחיר ברצפה למען האמת, ברמה הכללית כן, תלוי לאיזה רכב.

×
×
  • תוכן חדש...