Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מדובר בחברה בחו"ל

איפה ואיך התקנת את זה בארץ?

 

אני מבין שהמחירים שם ממש יקרים, לא להגיד יקרים מידי.

 

עולה 300 יורו/פאונד כבר לא זוכר באתר שלהם והמשלוח חינם, זה ממש לא יקר וזה גם לא מעלה את הקאונטר שסופר כמה פעמים נעשה FLASH.

 

אני הזמנתי סוף סוף מוצר כזה (שלשום), יש לי תיבה כפולת מצמדים רטובה כך שאולי בשבועיים הקרובים כאשר זה יגיע, אפתח שרשור בנושא ואספר מהצד שלי ועל החוויה.

פורסם

ב- cx5 משנה מסויימת הוסיפו מצב ספורט, לפני כן הגיר מכוייל זוועה כמו שפותח השרשור ציין.

 

אני בעליו של cx5 נוסע הרבה במצב ידני עקב כך.

 

אני חושב שתוכנה כזאת פשוט הכרחית לרכב הזה פשוט כדי שייסע נורמלי בלי תפעול ידני.

 

חבל שלא ידעתי על כך לפני כן, עכשיו אני כבר מתכנן להחליף את הרכב, אבל אולי זה יתעכב.

 

איך מתקינים את זה?

 

ראיתי באתר שיש מערכת כזאת למנוע (כיוון עם הטלפון או ידני) מערכת לגיר ומערכת לפדל (?), האם יש צורך בשאר הרכיבים חוץ מהגיר?

איזו חברות מבצעות את זה בישראל?

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אצלי בספורטאז 2010 מנוע 2700 6 ציל התיבה הכי מסרסת בעולם וישר מעלה הילוכים,

יש מצב ידני אך גם דורש פעולה ידנית, הגיר כמו מסטיק ובנוסף מיושן ו4 הילוכים קדמים.

אחרי הוספת הרכיב המסופק (1800שח) מתחבר לOBD2 כמו שבמוסך מתחברים...

ואחרי דקה וחצי המתנה הוא מהבהב כשמסיים...סוגרים את הרכב ומוציאים את הרכיב

ומניעים שוב.

השינוי אצלי היה רצוי ומורגש והגיר עבד ועובד הרבה יותר יעיל, מרגיש חזק בהעברת ההילוך

ומהיר יותר מהרגיל.

מעביר הילוכים כרצונך ובהתאם ללחץ בדוושה, אני אהבתי ואוהב את השינוי, הרכב כבר לא

שלי ,אך נמכר לחבר מאוד מאוד קרוב ואני נוסע עליו מדי שבוע לפחות.

אני קניתי את המוצר מתוך סקרנות בלבד, לא חשבתי שיהיה שינו והייתי סקפטי מאוד.

השינוי קיים לשמחתי.

פורסם

רכשתי גם כן כפי שכתבתי למעלה, אמור להגיע בשבוע הקרוב בטח.

אעדכן מה זה עשה אצלי בתיבה הכפולת מצמדים רטובים, אמור להיות שינוי מהותי לפי הרשת והנתונים ותיבה זו, כן יודעת לבצע שינויים כאלו ואחרים כך שאני מאוד רגוע ושמח לנסות.

המחיר שווה מאוד, אפשר להגיד שום דבר באמת כאשר זה משפר לך את איכות החיים של היום יום.

 

ממליץ להכנס לאתר, לראות האם יש התקן ואם יש, לשלוח להם מייל לבקשת מידע נוסף בסה"כ.

תמיד יש את האפשרות לחפש בגוגל אם יש אנשים שעשו.

פורסם (נערך)

 

איך מתקינים את זה?

 

 

קח בחשבון כי יש לדגם 2015 למשל. בשנת 2016 אין מאזדה בבחינה וב 2017 יש רק מאזדה 6 ו MX5 ומאזדה 3 שם, לפי מה שראיתי. זה עולה 300 פאונד והמשלוח חינם גלובלית.

 

https://www.tmcmotorsport.com/Uploads/files/Autoflash-TMC-2016-V2.pdf

 

זה התהליך:

 

 

The follow guide sets out the 7 step procedure for installation of the OBD flash tool & theprocedure to return to stock/standard settings.

 

Step 1. Switch 'ON' ignition, but do not start engine. Ensure dashboard/ignition lights are illuminated.

 

Step 2. Locate OBD port (on board diagnostic plug) usually located in the drivers foot well.

 

Step 3. With the ignition still in the 'ON' position (engine NOT started) insert the flash toolinto the socket. You should hear an audible beep and the LED will illuminate. The tool is nowactive and begun to program.

 

Step 4. Once the upgrade is complete the unit will begin to beep constantly confirming the process*has completed successfully and the LED will switch OFF.

 

Step 5. Remove the flash tool from the OBD port and switch ignition into the 'OFF' position.

 

Step 6.IMPORTANT - Start the engine by turning the key only. DO NOT PRESS GAS/Throttle/Accelerator Pedal and allow to idle for 5 mins.On some vehicles you may hear the engine hunt/rev in this time, then eventually settle.DO NOT TOUCH ACCELERATOR PEDAL; DO NOT REV the vehicle or attempt to drive at thispoint. The vehicle is in its learning phase and must idle.(if the accelerator is

pressed remove the battery terminal for 15 mins and restart the procedureagain from step 1)

 

Step 7. After 5 mins of idle you can now drive the vehicle using the full rev range and in all gears and modes, in bothsport and manual. The vehicle will now begin the adaption phase and adjust to the new upgrade.

 

This phase can take anything form 10 - 100+ miles depending on vehicle. Once complete the vehicle will feelsharper and more responsive.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם

המוצר שלי הגיע היום, בקרוב אעלה פוסט בנושא. נראה מהן שיטות הבדיקה שבהן אבחר כדי לתעד או לפחות, לספר מי נגד מי.

החברה לא מוסרת נתונים או פרטים טכניים או טבלאות מכל סוג שהוא "סוד מסחרי". טוענים כי כן העלו את המגבלות הקיימות של הגביל מומנט ואופי התיבה ישונה בהתאם ואני ארגיש זאת בוודאות בנסיעה.

 

טוב, נשאר לחשוב על סוג המבחן.

פורסם

לדעתי כדי לעשות את ההתקנה אחרי נסיעה עם הרכב כשהמנוע עדיין חם ואז לכבות את המנוע ולבצע את ההתקנה. אחרת כשממניעים את הרכב אחרי ההתקנה המנוע יגיב אחרת כשהוא קר והרכב ״ילמד״ לא נכון את התוכנה (בייחוד ב- cx5 הנעה קרה מרימה את הסל״ד לזמן ממושך כמו מנוע עם צ׳וק ידני, כאשר לאחר מכן המנוע מתנהג אחרת).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...