Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכם, לפני שאשאל את השאלה המרכזית, אציין שהאוטו הקודם שלי היה הונדה אקורד אומנם 2000, אבל תגובה עצבנית וגיר זריז כמו שאתם מכירים.

 

רכשתי לא מזמן ג'יפ מאזדה CX5, והמעבר הזה מרגיש לי רע. הדוושת גז מרגישה חלקה מידי, לא מגיבה לכל שינוי קטן בלחיצה.

מרגיש כאילו מיועדת לאנשים זקנים. וכל המטרה זה לחסוך בדלק ולהחליף הילוכים.

אני לא אומר שהאוטו חלש, אבל העברת ההילוכים שלו לא משהו, מחליף הילוכים כאילו אין מחר, במהירות 60 האוטו בהילוך 6, אם אני רוצה טיפה כוח לוחץ טיפה על הדוושה, הרכב בכלל לא "מגיב" ללחיצה קטנה ברגל, צריך ממש ללחוץ רבע דוושה שהגיר "ירגיש" שאני רוצה משהו.

 

שמעתי על תוכנה שאפשר להתקין דרך חיבור הסורק תקלות ומשנה את התנהגות הגיר והמנוע והדוושה מתחילה להגיב מהר, והאוטו טיפה ימשוך יותר הילוכים וישאר עם מומנט זמין. ושלא נדבר על תוספת בכוחות סוס בצורה משמעותית.

מה שאומרים שזה גם חוסך בדלק.

 

יתכן? תוכנת קסמים? (לא אציין את השם על מנת לא לפגוע בחברה)

המחיר לא יקר כל כך - ומתחייבים שאפשר להחזיר לי את הגרסה המקורית בכל מקרה שמשהו לא נראה לי בסדר.

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

יש חברות שמוכרות מיפוי שונה לתיבות הילוכים ואת מה שציינת הם משפרות בצורה טובה.

הרכב מגיב טוב יותר ומהר יותר, וכתוצאה מעט יותר זריז ומרגיש מעט חזק מרגיל, כי הגיר

נהפך ליותר יעיל ולחיצת הרגל, היא הקובעת בעצם מתי יעבור ההילוך וכמה נמשוך אותו ולא

להעלות מיד. אני הזמנתי לעצמי מתוך סקרנות, מחברה ידועה בתחום לרכב שהיה ברשותי

והרכב שינה את אופיו לחלוטין בהעברת ההילוכים, הרבה יותר טוב וריאלי ויותר טוב ממה

שחשבתי שיהייה.

הרבה סוסים אין ולא יהיו לרכב אטמוספרי, כך שבעניין הזה הייתי מוותר. אבל הגיר שינה

את אופיו לחלוטין, אני מבסוט מאוד מהתוצאה.

ויש מנגד, חברות שתמורת חיישן אלקטרוני מסויים ומתחבר לדוושת התאוצה שגם מאפשרות מיפוי

יותר עצבני מהקיים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
יש חברות שמוכרות מיפוי שונה לתיבות הילוכים ואת מה שציינת הם משפרות בצורה טובה.

הרכב מגיב טוב יותר ומהר יותר, וכתוצאה מעט יותר זריז ומרגיש מעט חזק מרגיל, כי הגיר

נהפך ליותר יעיל ולחיצת הרגל, היא הקובעת בעצם מתי יעבור ההילוך וכמה נמשוך אותו ולא

להעלות מיד. אני הזמנתי לעצמי מתוך סקרנות, מחברה ידועה בתחום לרכב שהיה ברשותי

והרכב שינה את אופיו לחלוטין בהעברת ההילוכים, הרבה יותר טוב וריאלי ויותר טוב ממה

שחשבתי שיהייה.

הרבה סוסים אין ולא יהיו לרכב אטמוספרי, כך שבעניין הזה הייתי מוותר. אבל הגיר שינה

את אופיו לחלוטין, אני מבסוט מאוד מהתוצאה.

ויש מנגד, חברות שתמורת חיישן אלקטרוני מסויים ומתחבר לדוושת התאוצה שגם מאפשרות מיפוי

יותר עצבני מהקיים.

היי, אפשר שם של חברה ידועה שיודעת לעשות דברים כאלה?

פורסם

חסכון בדלק כנראה לא יקרה. כל העניין של העברת ההילוכים ההמהירה היא בכדי לעלות כמה שיותר מהר להילוך גבוה.

מה שאתה מתאר נשמע כמו מצב "ספורט" ברכבים שונים שבעצם "מושך" כל הילוך יותר זמן ובכך גם ייתן לך יותר "סחיבה".

כי מה שלך קורה זה שאתה מגיע להילוך הכי גבוה כבר במהירות נמוכה ואין לך בעצם לאן "למשוך".

אז אם יש תוכנה כזו, נשמע שדווקא היא יכולה לעשות לך את האפקט הרצוי - אבל זה ישפיע על צריכת הדלק לרעה... אלא אם כן יש איזו נוסחה שאני לא מכיר.

פורסם

YOAD FEKETE,

 

מוסבר היטב מה התוכנה עושה (באתר), רשום לך בפוסט אחד מעלייך.

פורסם

אברר את זה, מציעים לי את זה באזור ה 1500 שקלים, נשמע לי טוב אבל רוצה לדעת אם עוד אנשים התנסו בזה

כי באתר שלהם יש פידבקים מעולים, יותר מידי מעולים, שזה חשוד, כאילו נוסחת קסם.

 

אם היו פחות פידבקים עוד היתי מאמין, אבל מרוב שזה טוב, זה נראה חשוד :)

פורסם

האם הינך מכיר את הפעולות שהכפתורים הללו עושים בכל סוגי התיבות ? פלנטריות, רובוטיות, רציפות וכן הלאה?

כיוון שבחלקן זה רק "משיכת" הילוכים ובחלקן, כאשר יש פיקוד אמיתי יש שינוי במהירויות החלפת המצמדים (בעיקר ברובוטיות) ובלחץ ההידראולי וכו', תלוי בסוג התיבה.

פורסם

ייתכן מאוד ואפשרי כמובן, פשוט חייבים להפריד בין תיבה פלנטרית רגילה לרכב רגיל שלא תוכננה כך לבין תיבה פלנטרית "ספורטיבית" שהייעוד בהגברת הלחץ יחד עם כפתור ה "SPORT" וכו', תוכנן כך באמת.

ספק אם זה המצב ברכב משפחתי רגיל אבל... הכל אפשרי צריך לבדוק את זה פר תיבה והדגם כמובן.

 

חשוב לציין, זה גורם לבלאי גבוה הרבה יותר למכלולים ובעיקר, קלאצים כמובן, יש לקחת את זה בחשבון.

פורסם

לשאלתכם, אין לי במאזדה CX5 שום כפתור למצב ספורט

אבל בסרטונים של אנשים מחו"ל בדגמים ארופאים כנראה יש להם.

פה אין שום כפתור, אם היה היתי נוסע איתו תמיד - בוודאות

פורסם (נערך)

עדיין התכנה שאצלי עשתה רק טוב לרכב, קיה ספורטאז 2010 מנוע 2.7 ליטר.

אחרי התכנה,

החלפות הילוכים לא ממהרות להחליף ודי נתונות ללחץ של הנהג ממש תענוג, הגיר מעביר הילוך

בהחלטיות ראויה ומחזיק בו ולא מחליק או מעביר בצורה עדינה. הרבה יותר נחוש ומשמעותי

ממקודם בהעברת ההילוך עצמו.

עוד פעם חוזר ואומר שאני הזמנתי הייתי סופר סקפטי והופתעתי לטובה. להזכירכם תיבה ישנה ו4

הילוכים ארוכים ועד היום היא כבר למעלה מ40 אלף קמ עם התכנה.

הרכבה פשוטה מאוד בתהליך שלוקח דקה וחצי ומתאר לעצמי שברכבים אחרים עם תיבות הילוכים

חדשניות יותר, העסק יעבוד יותר עצבני. יש לציין שמידי כמה חודשים, הייתי שוב טוען את התכנה.

מנסיון עם מאזדה CX5 2.5 ליטר הדגם הבכיר, הגיר קצת מעביר הילוכים כמו מסטיק, אמנם חלק

מאוד, אך מעביר כמו מסטיק בצורה רפוייה משהו.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קונה באתר החברה, מתקין לבד, זו לא בעיה.

יקר, אבל עדיף מחברה מוערכת וותיקה שיש עליה דיווחים טובים

ומוכרים ממנה גם בסדנאות מוכרות בארץ, רק שאצלם יעלה קצת יותר.

×
×
  • תוכן חדש...