Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אצלי בהאצה חזקה הרכב משתולל (מדובר ב-Audi A3 2.0), וזה היה ככה גם כשהרכב היה חדש לגמרי.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

top gear פעם בחנו 3 רכבים, אחד מהם היה GTI .. וקלארקסון בכבודו ובעצמו נתן הסבר אודות ה TORQUE STEER

 

מצ"ב לינק

 

פורסם

היה לי GTI מודל 12. לא זוכר מעבר נתיב תחת האצה, במיוחד ללא לחימת הגה.

למיטב הבנתי לא מדובר בטורק סטיר אלא בבעיה כלשהי.

אולי יש חופש במערכת ההיגוי. קשה לאבחן דרך הפורום.

106GTI - Deus ex machina

פורסם
תודה. שים לב שגם בסרט הרכב שלו מושך ימינה, אולי כביש לא מפולס.

 

שים לב בסרטון שוב פעם למה שהוא אומר כי הוא רק דואג שהרכב ימשיך ישר, הכביש כמובן לא מפולס אחרת המים לא יזלגו הצידה ;) .

טורק סטיר זה כאשר הגלגלים מסיטים ונלחמים בהגה, זה משהו ברוטאלי ומסובב את ההגה לגמריי, הוא רק שומר על כיוון הרכב.

 

הכל מוסבר שם, כדאי להסתכל שוב.:wink:

פורסם

ברור שהוא צריך לדאוג שהרכב יהיה ישר בהאצה חזקה, זו בדיוק הבעיה אצלי. בהאצה חזקה הרכב סוטה ימינה ללא לחימת ההגה בכלל.

פורסם

מצטער שאני נדחף לשרשור , אבל האם VCDS היא תוכנה חינמית ? ובנוסף מאיפה משיגים כבל לא יקר ?

 

אני רק מעוניין להפעיל את האופציה של הטורק סטיר. ׁ(שימוש חד פעמי)

פורסם

בדקתי היום באוטו שלי (GTI), בהאצה חזקה עד לסוף שני (בערך 100 קמש) ההגה זז ממש מעט, כך שמהתחלה במרכז הנתיב הוא מגיע לצד הימני של הנתיב אבל לא יצא ממנו (כשהגעתי למאה תיקנתי ונשארתי בנתיב).

פורסם
בדקתי היום באוטו שלי (GTI), בהאצה חזקה עד לסוף שני (בערך 100 קמש) ההגה זז ממש מעט, כך שמהתחלה במרכז הנתיב הוא מגיע לצד הימני של הנתיב אבל לא יצא ממנו (כשהגעתי למאה תיקנתי ונשארתי בנתיב).

 

תודה רבה. אצלי זה הרבה יותר חמור, וככה"נ לא לגמרי תקין. למרות שיש פה עוד פוסטים שהמצב דומה אצלהם... דרך אגב, ההגה עצמו זז בזמן ההאצה?

פורסם
תודה רבה. אצלי זה הרבה יותר חמור, וככה"נ לא לגמרי תקין. למרות שיש פה עוד פוסטים שהמצב דומה אצלהם... דרך אגב, ההגה עצמו זז בזמן ההאצה?

ההגה עצמו זז, האוטו נסע לפי הכיוון של ההגה.

כדי שהאוטו ייסע לכיוון אחר מההגה אני מניח שביטלת את בקרת המשיכה, כי רק ככה הגלגלים יאבדו אחיזה. כן?

אני לא ביטלתי כשבדקתי היום, אני מניח שבלי בקרה האוטו היה סוטה יותר.

פורסם
ההגה עצמו זז, האוטו נסע לפי הכיוון של ההגה.

כדי שהאוטו ייסע לכיוון אחר מההגה אני מניח שביטלת את בקרת המשיכה, כי רק ככה הגלגלים יאבדו אחיזה. כן?

אני לא ביטלתי כשבדקתי היום, אני מניח שבלי בקרה האוטו היה סוטה יותר.

 

בדיוק כדי להימנע מזה לא ביטלתי את הבקרת משיכה. לצורך העניין, גם ב-60קמש בהילוך שלישי יש פסיעה ימינה ברורה. בדקתי את זה היום כמה פעמים, ואני חושב שבהחלט יש קצת אלמנט של טורק סטיר (לא מ-60קמש...) כי ההגה כן מקפץ ימינה ממש מעט, אבל גם כשלא יש סטייה ברורה

פורסם

המוסך בדק שאין חופשים בפרונט והגומיות בסדר?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...