Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול להיות בנוסף: בלמים תפוסים (אפילו קצת זה מספיק). יש דיפרנציאל ננעל? אולי הוא יצא מכיוון? JUST MY 2 CENTS

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
המוסך בדק שאין חופשים בפרונט והגומיות בסדר?

 

הרימו את האוטו על הליפט והעיפו מבט, אמרו שהכל נראה תקין. לא יודע אם זה היה יסודי מספיק...

 

יכול להיות בנוסף: בלמים תפוסים (אפילו קצת זה מספיק). יש דיפרנציאל ננעל? אולי הוא יצא מכיוון? JUST MY 2 CENTS

 

בלמים - איך אוכל לדעת? אין דיפרנציאל ברכב... (לצערי)

פורסם

מציע לך לגשת בבוקר מוקדם, לתאם עם מוסך "טיג מוטורספורט (המוסך שאני מטפל את הרכבים שלי)

ולתת למכונאי לעשות סיבוב על הרכב שלך ולחוות את דעתו.

אם אין בעיה, לא מאמין שיגבו כסף (אבל אל תתפוס אותי במילה) כי הם אנשים "גדולים".

אם אתה גר באיזור המרכז כמובן.

פורסם
מציע לך לגשת בבוקר מוקדם, לתאם עם מוסך "טיג מוטורספורט (המוסך שאני מטפל את הרכבים שלי)

ולתת למכונאי לעשות סיבוב על הרכב שלך ולחוות את דעתו.

אם אין בעיה, לא מאמין שיגבו כסף (אבל אל תתפוס אותי במילה) כי הם אנשים "גדולים".

אם אתה גר באיזור המרכז כמובן.

 

תודה, אבדוק איתם

פורסם
מציע לך לגשת בבוקר מוקדם, לתאם עם מוסך "טיג מוטורספורט (המוסך שאני מטפל את הרכבים שלי)

ולתת למכונאי לעשות סיבוב על הרכב שלך ולחוות את דעתו.

אם אין בעיה, לא מאמין שיגבו כסף (אבל אל תתפוס אותי במילה) כי הם אנשים "גדולים".

אם אתה גר באיזור המרכז כמובן.

 

ניסיתי כמה פעמים להתקשר, לא ענו...

פורסם
ניסיתי כמה פעמים להתקשר, לא ענו...

ניתאי לך לבחור ששלחתי לך את הפרטים.

ראית בסירטון ששלחתי לך אין שום סטייה בהאצה וההגה לא זז אפילו שלא מחזיקים אותו.

קובי

:-)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ביקרתי גם במוסך המרכזי בראשון לציון. טופל (בתשלום) סרן אחורי. לטענתם סטייה שכזאת היא תקינה ברכב כזה. לי זה עדיין נשמע מאוד תמוה ואמשיך לנסות למצוא סיבה מתאימה...

פורסם

מנסיון עם רכבים אחרים תופעה דומה יכולה גם לנבוע מתושבת מנוע קרועה או עייפה, או משולשים.

האם בזמן בלימה חזקה האוטו מושך לצד הנגדי מעט?


×
×
  • תוכן חדש...