Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב,

 

לאחרונה שמתי לב שכאשר אני מאיץ חזק ללא נגיעה בהגה האוטו סוטה ימינה. יש לציין כי מדובר רק בזמן האצה חזקה ולא בנסיעה - הרכב נוסע ישר ולא סוטה.

 

לאחר שניגשתי לבדוק את הנושא במוסך מורשה ושילמתי על יישור פרונט, והבעיה לא נפתרה, הם רוצים להזיז את הגלגל הימני עוד קדימה (במסגרת המותר).

 

דעתכם? לא יכול שיש תקלה טכנית יותר עמוקה שיכולה לגרום לכך?

מצ"ב תוצאות כיוון פרונט.

 

IMG-20171204-WA0005.jpg

עריכה אחרונה על ידי BNitay
  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דווקא אהבתי את העניין, מעורר אותי קצת אם אני עייף והחלטתי סתם ללחוץ בקטנה.

מה שכן לא עושה זאת אף פעם על כביש רטוב.

 

פות"ש - לדעתי לא הייתי מתעסק עם זה יותר מדי. שלא יגעו לך בפרונט עוד במוסך ובסוף יעשו משהו לא טוב בנוגע לכיוונים

Opel Adam S 2017

פורסם

תקין, רכב חזק עם הרבה מומנט, הגלגלים משתוללים לך קצת בהאצה חזקה, אתה יכול לנסות להרכיב דיפרנציאל מוגבל החלקה, אולי זה יעזור :lol:

עברתי לסקייטבורד

פורסם

תודה לכל המגיבים.

 

האם לאלו שזה באמת סוטה, ההגה עצמו גם זז או שהוא נשאר במרכז אך הרכב סוטה? אצלי ההגה נשאר קבוע...

פורסם (נערך)

א, זה קל: חסכו על הרכב שלך ולא היה מעניין להם להתקין מנגנון שמפחית את זה, זו האמת המרה.

זה תלוי בתכנון הרכב לחלוטין. הונדה TYPE R למשל, התקינה מנגנון אשר מבטל לחלוטין (כמעט) את המצב וניתן להאיץ בפראות ללא נגיעה בהגה (מופיע בסרטון והוא מדגים גם).

בסופו של יום, ייתכן ופשוט לא שווה לפתח או להשקיע מאות אלפי דולרים על פיתוח המנגנון או לרכוש אותו ולהתאים לרכב, מסתבר שפשוט משליכים את זה על המשתמש שיתמודד.

 

*** עריכה: כן ניתן לבצע תיקונים כאלו ואחרים להפחית את התופעה, מוסבר בסרטון גם כן.

 

הינה סרטון מלומד בנושא:

[video=youtube;Gw5-lVlzNoY]

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם

כמה נקודות (מוקדם בבוקר, לא שתיתי קפה, עדיין לא מאופס ):

 

1. הסרטון שהביאו מעלי מדייק, אך חד מימדי. ל scrub radius השפעה חשובה על תחושת ההיגוי. דווקא איפוס של ערך זה עלול להביא להגה חסר תחושה. העסק עצמו מורכב הרבה יותר.

 

2. פות"ש - אם ההגה ישר ולא "נלחם" לך בידיים והאוטו מושך ימינה, הייתי בודק גם כיוונים אחרים מלבד טורק סטיר. התופעה חדשה? החלפת משהו ברכב? האם יש תופעה זהה בכלי רכב זהים לשלך? מה מצב הצמיגים ימין-שמאל? לחץ אויר ימין-שמאל? האם הכביש ישר או עם נטיה ימינה לניקוז מים?

106GTI - Deus ex machina

פורסם

ניתאי, לא אמורה להופיע הבעייה הזו.

אצלי אין אותה ובדקתי עם עוד חבר וגם אצלו לא מופיעה המשיכה לצד (מודל 15)

אשלח לך הודעה בווצאפ ונלך יחד למקום לבדוק

קובי

:-)

פורסם (נערך)
כמה נקודות (מוקדם בבוקר, לא שתיתי קפה, עדיין לא מאופס ):

 

1. הסרטון שהביאו מעלי מדייק, אך חד מימדי. ל scrub radius השפעה חשובה על תחושת ההיגוי. דווקא איפוס של ערך זה עלול להביא להגה חסר תחושה. העסק עצמו מורכב הרבה יותר.

 

2. פות"ש - אם ההגה ישר ולא "נלחם" לך בידיים והאוטו מושך ימינה, הייתי בודק גם כיוונים אחרים מלבד טורק סטיר. התופעה חדשה? החלפת משהו ברכב? האם יש תופעה זהה בכלי רכב זהים לשלך? מה מצב הצמיגים ימין-שמאל? לחץ אויר ימין-שמאל? האם הכביש ישר או עם נטיה ימינה לניקוז מים?

 

איזה כיוונים אחרים? הרכב בן שנה ועכשיו שמתי לב, צמיגים זהים בשני הצצדים, לחץ תקין ואפילו העברנו אחורה-קדימה. מדובר בכבישים ישרים, ללא סטייה. לצורך העניין הרכב עובר ממסלול שמאלי לימני בהאצה חזקה...

עריכה אחרונה על ידי BNitay
פורסם
א, זה קל: חסכו על הרכב שלך ולא היה מעניין להם להתקין מנגנון שמפחית את זה, זו האמת המרה.

זה תלוי בתכנון הרכב לחלוטין. הונדה TYPE R למשל, התקינה מנגנון אשר מבטל לחלוטין (כמעט) את המצב וניתן להאיץ בפראות ללא נגיעה בהגה (מופיע בסרטון והוא מדגים גם).

בסופו של יום, ייתכן ופשוט לא שווה לפתח או להשקיע מאות אלפי דולרים על פיתוח המנגנון או לרכוש אותו ולהתאים לרכב, מסתבר שפשוט משליכים את זה על המשתמש שיתמודד.

 

*** עריכה: כן ניתן לבצע תיקונים כאלו ואחרים להפחית את התופעה, מוסבר בסרטון גם כן.

 

הינה סרטון מלומד בנושא:

[video=youtube;Gw5-lVlzNoY]

 

תודה. שים לב שגם בסרט הרכב שלו מושך ימינה, אולי כביש לא מפולס.

פורסם
ניתאי, לא אמורה להופיע הבעייה הזו.

אצלי אין אותה ובדקתי עם עוד חבר וגם אצלו לא מופיעה המשיכה לצד (מודל 15)

אשלח לך הודעה בווצאפ ונלך יחד למקום לבדוק

מצויין, תודה.


×
×
  • תוכן חדש...