Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קח בחשבון שאם תחליף עכשיו רק רפידות אם תרצה להחליף דיסקים לפני שהרפידות נגמרו אתה תצטרך להחליף סט קומפלט אז תכניס את זה לשיקולים שלך.

 

אם הדיסקים במצב טוב ויחזיקו רפידות "משופרות" אז אין בעיה, אבל אם הדיסקים יגמרו לפני הרפידות החדשות אז אתה תצטרך להיפרד מהרפידות האלה ברגע שתחליף דיסקים.

 

תן פרטים על הרכב שנוכל לבדוק ולייעץ, שנה\נפח מנוע\קוד מנוע ועדיפות גם למספר שלדה.

פורסם
לפי דעתי הבעייתיות העיקרית בבלימה שלי היא מערכת abs מפגרת למדי, אם הכביש טיפה משובש ולוחצים ברקס חזק, הabs נכנס לעבודה ב"כל הכח" ובגלל זה אני חש בלימה ירודה, הוא משחרר את נעילת הגלגלים יותר מידי והאוטו ממשיך לרוץ קדימה קצת.

בלי קשר, בנהיגה ספורטיבית, אני חש דעיכה קטנה בבלימה וקצת ריח של ברקסים, לכן רוצה לשפר. אולי השיפור יתרום לבלימה טובה יותר גם בחירום.

חשוב לי לציין שאני לא מתכוון להכנס להרפתקאות ולא רוצה להתחיל להתעסק עם צינורות וכד'.

 

לגבי קיט בלימה של RS - אצטרך להחליף את הקליפר ואולי דברים נוספים לזה...

מעדיף להשאיר את המצב as is לחפש רפידות טובות יותר מהמקור ואולי אולי צלחות טובות יותר אך כנראה בשלב מאוחר יותר אתעסק עם זה כי יש לצלחות אצלי עוד בשר.

באם המידה אצלי מקדימה היא 296mm (בטוחים? הצלחות נראות קטנות) - מה מומלץ עבורי?

 

תפחש צלחות מחורצות(לדעתי יש של צימרמן במחיר טוב) תחליף נזל ברקסים לאחד טוב יותר(בדומה למוטול 600) ורפידות יותר נושכות

פורסם
תפחש צלחות מחורצות(לדעתי יש של צימרמן במחיר טוב) תחליף נזל ברקסים לאחד טוב יותר(בדומה למוטול 600) ורפידות יותר נושכות

תודה אחי, מחורצות זה עם הפסים נכון? לא עם החורים?

יש לך המלצה ספציפית לרפידות וצלחות (שילוב טוב)?

עומר :-)

פורסם

אני עם רפידה קרמתי וצלחת מחוררת(טעות חיי, הרפידה גמרה לי צלחת של 900 שקל בחצי שנה, מה שכן רמת הבלימה השתפרה פי כמה וכמה)

יש פה חברה שמדברים על yellow/red staf שהן דיי נושכות אבל מטנפות את הג'אנט(אם לא אכפת לך) תחכה שחברה יבואו עם המלצות נוספות

×
×
  • תוכן חדש...