Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורק חיצוני- יתרונות חסרונות בבקשה


שימו לב! השרשור הזה בן 1368 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מעוניין להרחיב את הדעת בכל הקשור לפורק חיצוני ומה היתרון שלו לעומת הסטוק שמגיע עם האוטו.

האם מומלץ להחליף או שיגרם נזק/ בלאי מוגבר במהלך הזמן ?

כמה הוא מוסיף עם בכלל מלבד הרעש של הפריקה ?

אני נוהג על אסטרה k טורבו אבל זה למען ידע כללי וכרגע אין מחשבה על להרכיב ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור הזה מסביר לא רע:

 

  • מעניין 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור - אתה לא תקבל עוד כח.

הסרטון מדבר במשפט אחד - אבל נורא קריטי על עניין הMAF והספירה של האוויר - אם הMAF מקונפג גצורה מסוימת (האוויר משתחרר אחריו) - שימוש בBOV גם יוביל לכמות אוויר לא נכונה שמדווחת למנוע ולזה שהרכב יקבל כמות דלק לא נכונה במקרים האלו (ואז יש אפילו איבוד כח , רכב נכבה וכו).

 

כמו כן - יש BPV aftermarket  משופרים שאפשר לשנות את הקפיצים בהם ואת הקונפיגורציה ובזה להתאים אותם לרכבים עם טורבויים דיי גדולים (שבשלב הזה מתמודדים עם זה גם עם dump ישר מהwastegate אגב).

השסתומים האלו (שלא פתוחים) כבר גם יותר רועשים מהמקורי. זה + פילטר פתוח - יתן לך דיי הרבה רעש (מניסיון) ו0 איבוד כח.

אני אעשה בהזדמנות וידאו מהרכב שלי שעובד עם קונפיגורציה כזו.

 

ממליץ בחום לדלג על כל קישקושי הספייסרים. עדיף כבר לבדוק באמת שסתום שהוא חצי חצי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 ציינתי כבר שאין לי באמת כוונה להחליף אצלי באוטו, המטרה היתה להרחיב את הידע וללמוד לעומק יותר כיצד דברים פועלים כשכל נושא הטורבו יחסית חדש אצלי וזה הרכב המוגדש הראשון שלי (להוציא טורבו דיזל)

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1368 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...