Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

KW V1 (קוילאובר) חוות דעת


ch2856
שימו לב! השרשור הזה בן 1345 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבר רוצה להתקין KW V1 (או ST כי תכלס זה אותו דבר למעט החומרים) עם הנמכה מינימלית שהסט מאפשר (כ-25 מ"מ) אם למישהו יש נסיון עם הסט הזה (או עם KW SC שגם נמצא בסל השיקולים) ויכול להשוות לדגם סטוק קיים מבחינת נוחות ליום יום, אשמח לשמוע. לי יש סט של חברה אחרת כך שאני לא ממש יכול לעזור לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ציינת איזה רכב..

 

יש לי את הST על סיאט לאון 1.8 MK2.

מאוד נחמדים ולא מענישים.

שדרגתי מסטאפ של בולם מקורי וקפיצי הנמכה אז לא יכול להשוות לסטוק, אבל יחסית לקפיצי הנמכה זה שמיים וארץ מבחינת נוחות.

הסטאפ עם הקפיצי הנמכה מאוד מתרסק ומעניש, לא נעים בכלל.

הST לא סופגים באמפרים למשל ברכות של רכב רגיל, אבל אין תחושה של התרסקות.

הקוילאוברים עוזרים מאוד מבחינת התנהגות ואחיזה, מצמצמים זויות גלגול והכל, אבל עדיין רכים ביחס לסט אגרסיבי יותר לדעתי.

 

אם עיקר השימוש הוא יומיומי אז הם לגמרי עושים את העבודה, אם יש כוונה לעשות הרבה מסלולים\טיולים אז לדעתי צריך פה סט הרבה יותר קשיח.

 

 

מהחיפוש שעשיתי לפני הקניה נראה שההבדל בין הST לKW זה רק החומר ממנו עשוי הבולם, הKW יותר עמיד למלח ודברים כאלו.

בארץ אין את זה אז לא ראיתי סיבה להוסיף כסף ולכן בחרתי בST.

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הKW V1 זה סט מאוד פרווה על רוב הרכבים.

נהגתי עליהם במיאטה ובSTI - בשני המקרים הסטים נמכרו הלאה ושודרגו.

אולי ברכב לא ספורטיבי או שכל המטרה היא להשיג גובה מסוים זה אחלה - אבל למטרות ספורטיביות - זה לא סט מרשים במיוחד.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסט מיועד לגולף GTI דור 7, טרום מתיחת פנים. הבעלים של הרכב (שהיה לפני בעלים של S3 מהדור האחרון) לא אוהב את חוסר הנוחות של הדגם, קשיח מידי לטעמו בנהיגה יום יומית, ה-S3 בהחלט הייתה יותר נוחה. הוא רוצה הנמכה מינימלית ולשפר קצת את הנוחות אבל מבלי לאבד יותר מידי משהו בתחום הדינמי. זה לא מיועד למסלול או משהו כזה זה רכב יום יומי לחלוטין (לפני הקורונה הבחור נסע 40,000 ק"מ בשנה). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב בכיוון הזה אני לגמרי לא מבין :)

אני נסעתי יוםיום עם סטאפ שהוא דיי הארדקור למסלול , כולל להביא ולהחזיר ילדים מהגן ברכב 2 דלתות.

זה אגב לא נגמר בבולמים.

זה גם הצמיגים , מוטות פיתול וכו. וגם הגולף הזו לא באמת כזו קיצונית.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הGTI יותר קשיחה מS3? מוזר.

 

אם הוא רוצה בעיקר נוחות אז זה קצת משנה את התמונה, כי בדרך כלל מה שיש בשוק מיועד לשיפור התנהגות וזה נעשה על ידי הקשחה של המתלים.

אולי צריך לבדוק אופציות כמו OHLINS, אבל אז מדובר כבר בסכומים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתלים קשיחים לא תמיד אומר חוסר נוחות אם יש איזון טוב בין הקפיץ לבולם, סתם לדוגמה, סטוק של BRZ נוח יחסית, כך גם פיג'ו 208 GTI או 308 GTI. פולו GTI לעומת זאת (דור קודם) קשיחה באופן מוגזם וסתמי. כן, ה- S3 נוחה יותר מה-GTI ולטעמי מכונית נוחה מאוד, היא לא באמת קיצונית או משהו כזה הרי, מכונית שאפשר לנהוג בה מהר אבל לא יותר מזה. 

 

לגבי KW, למיטב הבנתי בעצם כל הדגמים SC ו- V1 עד V3 הם בעצם דגמים המיועדים בעיקר לכביש עם פה ושם מסלול אבל הם לא כמו דגם V4 וודאי שלא כמו דגמי Clubsport שמיועד למסלול בעיקר ועם בולמי מונו-טיוב לעומת טווין בדגמי הבסיס. 

 

OHLINS זה מה שלי יש אבל הם מעבר למה שהוא רוצה להשקיע, זה בערך פי 2 מדגמי KW V1 או V2. 

לפני 22 שעות, Liviur כתב:

טוב בכיוון הזה אני לגמרי לא מבין :)

אני נסעתי יוםיום עם סטאפ שהוא דיי הארדקור למסלול , כולל להביא ולהחזיר ילדים מהגן ברכב 2 דלתות.

זה אגב לא נגמר בבולמים.

זה גם הצמיגים , מוטות פיתול וכו. וגם הגולף הזו לא באמת כזו קיצונית.

 

אני לא יודע בן כמה אתה, אבל בגילאי 40+ זה כבר לא חגיגה לנהוג יום יום בדברים כמו אבארט, לדוגמה 😃

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

38

אם הזכרת clubsport אז בbrz היו לי rce tarmac 2

שהם clubsport 2 way רק עם valving אגרסיבי יותר וקפיצים יוצר קשיחים בתור הסט היומיומי 😂

עריכה אחרונה על ידי Liviur
  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה הוא אומר על הOHLINS שלך? הם היו נוחים לו?

 

אולי אין לו הרבה ברירה אלא להשקיע כמו שצריך בסט איכותי.

אם הוא חושב שהמתלים המקוריים נוקשים מדי עד לרמה של להחליף אותם אני חושב שהוא מאוד יתאכזב אם יקנה דגם פשוט כמו ST או דגמי כניסה של KW.

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה קשיח סט אפ של b12 bilstein לעןמת מקור? התקנה רק כדי לקבל הנמכה קטנה , שאלה עד כמה זה פוגע בנוחות לעומת מקור?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-OHLINS נוחים עבורי, אבל הם בהחלט על הצד הקשיח ויותר track מאשר Road. זה סט איכותי ואף פעם לא מתרסק אבל בתנועה איטית בעיר על שיבושים אתה משלם את המחיר על קבוע קפיץ קבוע ולא משתנה כמו ברכב כביש. לחבר הם לא מתאימים וגם סתם יקרים מידי, הוא כנראה ילך על KW SC שממה שיצא לי לקרוא מספקים יופי של נוחות לצד שמירה על מרכב מאוזן במידה סבירה.

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, 98civic כתב:

כמה קשיח סט אפ של b12 bilstein לעןמת מקור? התקנה רק כדי לקבל הנמכה קטנה , שאלה עד כמה זה פוגע בנוחות לעומת מקור?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

 אני עם בילשטיין b12 וקפיצים אייבך. הרכב קשיח מאד אבל מתגמל מאד בנס הרים. בתוך העיר מתרסק על מכסי ביוב בולטים או שברי כביש אם לא מתחמקים. אגב, אני גם עם בושינגים סופר פרו קדימה, שהוסיפו עוד יותר על הקשיחות. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1345 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...