Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות

Recommended Posts

אהלן, ישלי סובארו בי3 מנוע 2 ליטר אטמוספרית 2008 נתחיל בזה.

 

אני יודע הרבה אומרים עגלה, רכב לא טוב ולא סוחב ולא כלום ,ומזגן שלו מוריד הרבה כוח(כן זה נכון). אבל היי יש בארץ אני מאמין הרבה חברס שהיו ממש רוצים לדעת איך ניתן להוסיף כוחות לרכב גם בצורה לא משמעותית גם אם זה 5 כוח סוס או ניהול מנוע שהרכב יעבוד כמו שצריך, או כל הדברים הקטנים האלו שבסוף מגיע ל30 כוח סוס נוספים שבסוף זה כן משמעותי.

הבעיה בארץ שכל אחד אומר שים טורבו תרחיב צנרת תחליף רכב קח רק טורבו ושטויות כאלה ואז נשארים עם הבעיה של חוסר תקווה ואין מה לעשות,ולחפש בדרכים יקרות והקשות.ומה אם הרבה מהחברה רוצים דווקא את הסובארו ואין תקציב של 90 אלף שקל לאיזה STI?

פה נכנסת הסובארו החמודה B3 עם השני ליטר. אני ישלי ידידה שקנתה במקרה כזו סובארו כמו שלי אחד לאחד אך מה? יש ברכב סטייג 1 או ניהול מנוע עדיין לא מובן והרכב חייב להגיד שונה לגמרי וכיף יותר נוסע כמו רכב נורמלי ללא בעיות של סחיבה יותר (מומנט גם) או משו כזה גם הדלק סבבה אין צריכה של דלק מטורפת הרכב פשוט חלומי פתאום יש הרבה כוח ועם האחיזה של ההנעה הכפולה זה בכלל משהו אחר.

הבעיה שאף אחד לא מוכן להתעסק עם הרכב הזה לא ציפ ולא ניהול מנוע לא ושם דבר נטו כי זה אטמוספרי ושלא שווה להתעסק אז זהו שבאלי להתעסק נסעתי על אחד שעבר כנראה ניהול מנוע וואלה שווה את זה. ושוב לא רוצה להחליף רכב או משהו כזה! רוצה ספציפי לשפר אטמוספרי ואוהב את הצורה של הרכב ואת הכל מהבחינה של הרכב הזה. בחו"ל לעומת זאת לוקחים את הרכב לשינוי מפה, טיונינג, מוסיפים לרכב הזה סוסים קצת פה וקצת שם והרכב בסוף אחר ממה שהיה.

אז המטרה שלי בפוסט זה עזרה מכולם כל מי שמבין ברכבים האלו ועשה להם שיפורים ולהגיע להישגים עם הרכב הזה כי אפשר להגיע. בבקשה אשמח גם בלי תגובות מיותרות של תחליף לרכב טורבו. אולי זה נשמע פוסט לא לעניין אבל אני יודע שיש הרבה אנשים שהיו חושבים שזה פוסט כן לעניין והיו רוצים לקבל גם תשובות איך ואיפה ומה אפשר לעשות. 

 

תודה מראש לכל מי שיעזור ויכול לתת עצות מה אפשר לעשות לגבי הרכב :))

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תשקול אם לא שווה לך להחליף לB4 מנוע 2500  

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

לאחר קריאת הפוסט שלך, נשאלת השאלה, להחליף רכב, אתה לא מעוניין, לשפר אותו כן, כמה כסף אתה מוכן להשקיע בכדי להגיע לכך?
הערכה שלי?, לפחות מעל 10k וגם זה, בכדי לראות תזוזה בגרף של הדיינו וגם כאן, לא תראה איזו קפיצה דרסטית.
אני הייתי מתחיל מבדיקה של המכלולים ברכב שלך שהכל תקין וכו', נראה לי שכאן נמצאת העז.
תחזור לעדכן..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור איזה סטייג 1 עשו לאימפרזה של ידידה שלך, סטייג עושים לרכבים שיש להם טורבו משנים את מפת ניהול המנוע., את יחס הגדישה וכו...

את היכול לשחק עם מערכת יניקת אוויר ומערכת פליטה אבל בסופו של דבר כן ידובר על סוסים בודדים שלא בטוח שתרגיש את ההבדל בהם מלבד רעש נעים יותר לאוזן שלך ופחות נעים לבוחן במשרד הרישוי.

יותר הגיוני שמשהו לא תקין אצלך במנוע, זה דבר ראשון ששווה לך לבדוק.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 27.3.2020 בשעה 14:59, Roycohen1979 כתב:

לא ברור איזה סטייג 1 עשו לאימפרזה של ידידה שלך, סטייג עושים לרכבים שיש להם טורבו משנים את מפת ניהול המנוע., את יחס הגדישה וכו...

את היכול לשחק עם מערכת יניקת אוויר ומערכת פליטה אבל בסופו של דבר כן ידובר על סוסים בודדים שלא בטוח שתרגיש את ההבדל בהם מלבד רעש נעים יותר לאוזן שלך ופחות נעים לבוחן במשרד הרישוי.

יותר הגיוני שמשהו לא תקין אצלך במנוע, זה דבר ראשון ששווה לך לבדוק.

 

לא כל רכב עם טורבו יכול לעבור ניהול מנוע גם רכבים בלי טורבו יכולים זה קצת לשק עם המפה שם בהצתה מוקדמת ושטויות כאלה פשוט בארץ אף אחד לא רוצה בסימבה שזה לא חוקי או משהו כזה.

בתאריך 27.3.2020 בשעה 03:51, rotemb כתב:

בס"ד

לאחר קריאת הפוסט שלך, נשאלת השאלה, להחליף רכב, אתה לא מעוניין, לשפר אותו כן, כמה כסף אתה מוכן להשקיע בכדי להגיע לכך?
הערכה שלי?, לפחות מעל 10k וגם זה, בכדי לראות תזוזה בגרף של הדיינו וגם כאן, לא תראה איזו קפיצה דרסטית.
אני הייתי מתחיל מבדיקה של המכלולים ברכב שלך שהכל תקין וכו', נראה לי שכאן נמצאת העז.
תחזור לעדכן..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

הרכב היה בדיינו בגלל שזה 4*4 זה הוסבר לי שהכוח מתחלק בגלגלים ונאבד כוח סוס שהולך למחשבשמחשב לאן שםועוד דיף ועוד כאלה מעברים ועוד... וגם המנוע תקין אין בעיות. אין לי בעיה בלהשקיע ברכב אני פשוט לא אוהב טורבו. בגלל זה אני רוצה בלתת ביצועים ברכב אטמוספרי.

בתאריך 26.3.2020 בשעה 21:17, uri_s כתב:

תשקול אם לא שווה לך להחליף לB4 מנוע 2500  

b4 גדולה וכבדה בנוסף המנוע גם קצת טוחן אני לא מחפש להחליף.. מחפש לשפר ושהרכב יסע זריז כמו שצריך. הB3 קטנה עם4*4 יפה וחזקה עם השיפורים הנכונים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

פגשתי בחור ששיפר פוקוס אטמוספרית ב 20 כ"ס, המחיר שהוא שילם לצורך כך עבר את מחיר הרכב, או במילים אחרות לא משתלם לחלוטין.
נ.ב: חשבת אולי על אימפרזה 160 כ"ס?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 29.3.2020 בשעה 03:47, rotemb כתב:

בס"ד

פגשתי בחור ששיפר פוקוס אטמוספרית ב 20 כ"ס, המחיר שהוא שילם לצורך כך עבר את מחיר הרכב, או במילים אחרות לא משתלם לחלוטין.
נ.ב: חשבת אולי על אימפרזה 160 כ"ס?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

שוב... אין לי בעיה עם הסובארו 165 כס אבל זה דגם אחר צורה שונה שנתון שונה אני רוצה ספציפית על זו שיש לי עכשיו,בעיה של כסף אין ,בעיה של איפה לעשות? זה הבעיה... מי מוכן לעזור? אין לי מושג?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהדגם הזה הגיע עם מנוע 2.5 בארה"ב, לדעתי החלפת מנוע הוא הצעד הראשון, ויהיה תמורה טובה לכסף בתחום האטמוספירי.

אחרי החלפת המנוע- שיפור מקצה לקצה של מערכת הפליטה ומערכת היניקה (פילטר, בית מצערת, סעפת יניקה) וטיונינג על כל זה.

אני חושב שכל אלו הם השיפורים ה"סבירים" שניתן לעשות לרכב הזה ולשמור עליו אטמוספירי, ובגדר מחיר שפוי (אם סתם נזרוק מספרים בלי להיכנס לזה, אולי 30 אלף שקל, אולי עשר יותר או פחות, עם תוצאה סופית של 190-200 כ"ס במנוע פחות או יותר).

 

אני חושב שאם כבר לשפר רכב כזה, הייתי מחפש את ההנאה שבהתנהגות, שיהיה יותר קל להפיק, מאשר את הכוח. כנ"ל קצת השלת משקל.

בולמים, קפיצים, בושינגים, אנטירולים, בלמים, היגוי- לא חסר במה להשקיע. 

 

מניסיון של מי שהשקיע בעבר המון כסף על פלטפורמה לא מתאימה- רק אחרי שתשקיע המון זמן וכסף על רכב שלא יחזיר לך אהבה- תבין שעם כמה שזה עניין גדול וגרנדיוזי- עדיף למכור את הרכב ולהשקיע את ההפרש (שיהיה קטן יותר מלשפר) ב wrx מתחילת שנות האלפיים למשל. 

 


Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...