Jump to content

rafa111

  • פרסום הודעות

    3
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות rafa111

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שוב... אין לי בעיה עם הסובארו 165 כס אבל זה דגם אחר צורה שונה שנתון שונה אני רוצה ספציפית על זו שיש לי עכשיו,בעיה של כסף אין ,בעיה של איפה לעשות? זה הבעיה... מי מוכן לעזור? אין לי מושג?
  2. לא כל רכב עם טורבו יכול לעבור ניהול מנוע גם רכבים בלי טורבו יכולים זה קצת לשק עם המפה שם בהצתה מוקדמת ושטויות כאלה פשוט בארץ אף אחד לא רוצה בסימבה שזה לא חוקי או משהו כזה. הרכב היה בדיינו בגלל שזה 4*4 זה הוסבר לי שהכוח מתחלק בגלגלים ונאבד כוח סוס שהולך למחשבשמחשב לאן שםועוד דיף ועוד כאלה מעברים ועוד... וגם המנוע תקין אין בעיות. אין לי בעיה בלהשקיע ברכב אני פשוט לא אוהב טורבו. בגלל זה אני רוצה בלתת ביצועים ברכב אטמוספרי. b4 גדולה וכבדה בנוסף המנוע גם קצת טוחן אני לא מחפש להחליף.. מחפש לשפר ושהרכב יסע זריז כמו שצריך. הB3 קטנה עם4*4 יפה וחזקה עם השיפורים הנכונים
  3. אהלן, ישלי סובארו בי3 מנוע 2 ליטר אטמוספרית 2008 נתחיל בזה. אני יודע הרבה אומרים עגלה, רכב לא טוב ולא סוחב ולא כלום ,ומזגן שלו מוריד הרבה כוח(כן זה נכון). אבל היי יש בארץ אני מאמין הרבה חברס שהיו ממש רוצים לדעת איך ניתן להוסיף כוחות לרכב גם בצורה לא משמעותית גם אם זה 5 כוח סוס או ניהול מנוע שהרכב יעבוד כמו שצריך, או כל הדברים הקטנים האלו שבסוף מגיע ל30 כוח סוס נוספים שבסוף זה כן משמעותי. הבעיה בארץ שכל אחד אומר שים טורבו תרחיב צנרת תחליף רכב קח רק טורבו ושטויות כאלה ואז נשארים עם הבעיה של חוסר תקווה ואין מה לעשות,ולחפש בדרכים יקרות והקשות.ומה אם הרבה מהחברה רוצים דווקא את הסובארו ואין תקציב של 90 אלף שקל לאיזה STI? פה נכנסת הסובארו החמודה B3 עם השני ליטר. אני ישלי ידידה שקנתה במקרה כזו סובארו כמו שלי אחד לאחד אך מה? יש ברכב סטייג 1 או ניהול מנוע עדיין לא מובן והרכב חייב להגיד שונה לגמרי וכיף יותר נוסע כמו רכב נורמלי ללא בעיות של סחיבה יותר (מומנט גם) או משו כזה גם הדלק סבבה אין צריכה של דלק מטורפת הרכב פשוט חלומי פתאום יש הרבה כוח ועם האחיזה של ההנעה הכפולה זה בכלל משהו אחר. הבעיה שאף אחד לא מוכן להתעסק עם הרכב הזה לא ציפ ולא ניהול מנוע לא ושם דבר נטו כי זה אטמוספרי ושלא שווה להתעסק אז זהו שבאלי להתעסק נסעתי על אחד שעבר כנראה ניהול מנוע וואלה שווה את זה. ושוב לא רוצה להחליף רכב או משהו כזה! רוצה ספציפי לשפר אטמוספרי ואוהב את הצורה של הרכב ואת הכל מהבחינה של הרכב הזה. בחו"ל לעומת זאת לוקחים את הרכב לשינוי מפה, טיונינג, מוסיפים לרכב הזה סוסים קצת פה וקצת שם והרכב בסוף אחר ממה שהיה. אז המטרה שלי בפוסט זה עזרה מכולם כל מי שמבין ברכבים האלו ועשה להם שיפורים ולהגיע להישגים עם הרכב הזה כי אפשר להגיע. בבקשה אשמח גם בלי תגובות מיותרות של תחליף לרכב טורבו. אולי זה נשמע פוסט לא לעניין אבל אני יודע שיש הרבה אנשים שהיו חושבים שזה פוסט כן לעניין והיו רוצים לקבל גם תשובות איך ואיפה ומה אפשר לעשות. תודה מראש לכל מי שיעזור ויכול לתת עצות מה אפשר לעשות לגבי הרכב :))
×
×
  • Create New...