Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק יכול להגיד שאני התקנתי על מיאטה NA סט מלא של פוליאוריטן בדרגת קושי גבוהה, וגירזתי כמו שצריך. לא היו לי שום חריקות.

המהדרין מוסיפים גם פטמת גירוז איפה שאפשר. אבל זה כבר מעל ומעבר.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לי יש תושבת גיר פוליאוריתן של פאורפלקס פלוס תותבים לקפיצים האחוריים,אין שום רעשים,חייבים לגרז כמו שצריך את התותבים לפני הכנסה,הם מגיעים עם גריז.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גריז קרמי מתאים? או שצריך לבן?

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

  • אחראי פורום
פורסם

החלפתי סט קדמי קומפלט (משולשים, אנטירול, זרועות, של פאוורפלקס סגול) באלפא סוד, אוטו ישן שגם ככה מרעיש מכל כיוון, עזבו את ההבדל בנסיעה שאוטו רופס הפך לסכין - היתה דממה מהמתלים.

ב-159 היו לי גם בוקסות pu של אייבאך באנטירולים, שקט מוחלט. התקנה וגירוז ראויים, זה הכל. יש טיובות של גריז טוב בערכות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • אחראי פורום
פורסם

על פניו נראה ש-powerflex נפוצה/פופולרית יותר, אבל גם superpro ידועה באיכותה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ממליץ בחום על SUPERPRO.

 

אצלי ברכב מורכב קיט תחתון קדמי ואחורי מלא, השינוי מורגש מאוד.

 

הרכב מתנהג כמקשה אחת.

 

אכן הנסיעה הפכה טיפה קשה יותר בכביש משובש (הרכב גם מונמך), אבל זה שווה את זה.

 

מצד שני 3 תושבות המנוע אצלי הן של powerflex, כשהמנוע קר יש אכן וויברצייה קלה ב3000 סלד, נסבל לחלוטין.

 

כשתא המנוע מתחמם, כמעט ולא מורגש.

 

מה שלא תבחר...תתחדש.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

החלפתי לפני מספר חודשים סט מלא ל-NC 2006, הזמנתי קיט אופסט של סופר פרו ועוד כמה השלמות של פאוור פלקס.

הרכב לא קשיח יותר מהסיבה שהבושינגים של סופר פרו מקבילים לבושינגים המקוריים מבחינת קשיחות.

זה שינה את החדות של הרכב, ומרגישים את זה במיוחד בפניות. פשוט תענוג.

יש לפעמים טיפה רעשי סקוויקים על במפרים/כבישים משובשים, אך זה בקטנה ולא באמת מורגש או מפריע.

אם תשאל אותי אם הייתי עושה את זה שו..כן!!

אם חשוב לך הפידבק אז חד משמעית כן.

מצד שני נהגתי על NC עם בושינגים שאמורים להקשיח יותר את הרכב, ושם התגובות היו אפילו חדות יותר, וזה גרם לי להתבלבל קצת ואולי לרצות את מה שיש שם 😄

שורה תחתונה, ממליץ לך לנהוג ברכבים דומים לשלך עם סטים שונים בכדי להבין במה מדובר.

עריכה אחרונה על ידי Guy30
פורסם

השאלה שצריכה להישאל היא: מה אתה רוצה לשפר ברכב ולא מה אתה רוצה להתקין. ברוב המקרים, בעיקר בארץ, אנשים רוצים להתקין דברים כי זה מה שהעדר עושה ואין לכך שום תרומה בכיוון שבעל הרכב מחפש. 

 

כמו שאמרו מעלי, הדבר הזה מיותר ואף גורע מרכב שנוסע בכבישים ציבוריים.

×
×
  • תוכן חדש...