Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

APR לאיביזה 2016 - ייעוץ ועזרה


שימו לב! השרשור הזה בן 1435 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן!
ברשותי סיאט איביזה 2016 ידנית גרסת refrence 90 כ"ס. 
הרכב אצלי כבר שנה ואני מתעניין לגבי כל הנושא הזה של הסרת הגבלת המחשב שיש על הרכב. 
ממה שקראתי מסתבר שזה לא בדיוק הסרת הגבלה, אלא יותר שיפור המנוע, שמעלה את כח הרכב לאזור ה130 כ"ס.
קראתי את הפוסט הזה בנושא:
https://carsforum.co.il/topic/341654-5-דקות-על-apr/?tab=comments#comment-2748377
יש לי הרבה שאלות.
אשמח לדעת מאנשים שמבינים/עשו זאת על האיביזה שלהם מה דעתם על הכל.
1. קודם כל - סטייג' 1. הכוונה לAPR? מה ההבדל?
2. האם הדבר פוגע במחשב/מנוע לטווח קצר או ארוך.
3. כיצד זה משפיע על צריכת הדלק.
4. האם מאיץ בלאי ברכב.
5. האם הדבר ניתן להסרה במידה וארצה.
אשמח לעזרה!
תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

APR זה חברה שמתעסקת בשיפורי רכב, כמוה יש עוד הרבה חברות, כל חברה יכולה לעשות סטייג 1/2/כו'

כל שיפור יבוא על חשבון משהו (אמינות/בלאי/דלק) אבל סטייג 1 זה שיפור מאוד קטן אז בגדול על נזק למנוע/בלאי מואץ וכו' אתה יכול לא לחשוב בכלל.

ניתן להסיר במידת הצורך.

 

ד"א מה הנפח מנוע והאם יש טורבו ?

עריכה אחרונה על ידי Tal Brodkin
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

לא נראה לי שיש לך טעם להתקין תוכנת ניהול מנוע על איביזה רפרנס. אני אישית התקנתי על FR 2016 וזה אכן העלה את הרכב ל- 135 כוח סוס, אבל גם לא ממש מורגש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

1. עקרונית, הכוונה בסטייג' 1 זה רק עדכון תוכנה וכל השאר מקורי. סטייג' 2 זה התקנה של מספר שיפורים פיזיים (דואן פייפ לדוגמה) ותוכנה המותאמת לאותם השיפורים.מעבר לכך השמיים הם הגבול כולל החלפת כל החלקים הפנימיים במנוע.

2. תוכנה לא פוגעת במחשב המנוע והיא עדיפה על צ'יפ חיצוני. ניתן לחזור לתוכנת הניהול המקורית מתי שתרצה. 

3. לפעמים זה יכול לשפר, אבל אתה הרי לא מתקין תוכנה בשביל לנסוע בצורה חסכונית. 

4. כן אבל במקרה של סטייג' 1 ממש לא קריטי. מה שכן ותמיד מומלץ ברכב משופר זה תחלופה תכופה יותר של שמן המנוע. אני לדוגמה מחליף כל 7,000 ק"מ. שמן מנוע זה מוצר זול שיש לו השפעה קריטית על אורך החיים ותקינות המנוע. 

 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1435 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...