Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי! את/ה שם!
    אנחנו מבינים אותך, אתר חדש, מתביישים, לא נעים... 

    א-ב-ל, כדאי מאוד להירשם ולהצטרף למשפחה. 

    לא רק שתוכלו לפתוח שרשורים ולהשתתף בדיונים, ככה גם תהיו חלק מקהילת הרכב הכי משפחתית, מגניבה ושרוטה בכל האינטרנטים!

     

    אז קדימה! למה אתם מחכים? הירשמו לפורום והצטרפו למשפחה.

  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
Yoni985

שיפורי מנוע אטמוספרי במאזדה 3

Recommended Posts

רכשתי מאזדה 3 2010 הצ'באק ספיריט ספורט 2.0 ליטר עם 150 כוח סוס,

הרכב מרגיש טוב, יציב, אחיזה נכונה, מהנה לנהיגה.

אבל בכביש מהיר מרגיש לי שבהילוך האחרון הוא מתקשה לסחוב ב2500 סל''ד ב120קמ''ש פלוס מינוס.

רציתי לדעת אם יש דרך כל שהיא לשפר את המנוע האטמוספרי הזה?

שיפור סעפת יניקה?

שיפור סעפת פליטה?

שינוי יחס דחיסה?

החלפת טלטלים?

מזרקים?

פלאגים?

 

 

תודה לעונים!!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הדברים שכתבת אפשריים, אבל אלו שבאמת יתנו שיפור בביצועים (קטן ביחס לעלות הכספית) מצריכים פתיחת מנוע. יותר פשוט למכור ולקנות רכב אחר. גם אני חשבתי על שינויים במנוע האטמוספרי שלי. בנתיים מסתפק בגיר הידני...


:twisted: Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Brakes kit+ 17" gt wheels with Toyo R888R|

ועדיין לא סיימתי...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל בכביש מהיר מרגיש לי שבהילוך האחרון הוא מתקשה לסחוב ב2500 סל''ד ב120קמ''ש פלוס מינוס.

 

מרגיש לי כמו מצב קלאסי לקיק דאון

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה האם הרכב תוחזק ברמה גבוהה או שברחו מהאורווה סוסים שאפשר להחזיר.

פלאגים, פילטרים, שמן נכון, פיח ועוד (לא מעט)...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא אמור להיגמר לרכב הזה הכוח ב-120 קמ"ש, משהו לא תקין ברכב או שאתה לא לוחץ מספיק על הגז כדי שהרכב יוריד הילוך.

 

אם אני עם ה-i10 שלי מנוע 1.0 לא מתקשה לעבור את ה-120, כנראה שמשהו לא תקין אצלך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תסביר את עצמך - מתקשה לסחוב ב2500 סלד על 120 קמש? מה ניסית לעשות שזו התחושה שלך? הרי מדובר בסלד של מהירות שיוט. הפוסט לא ברור.


ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לכן כתבתי:

 

מרגיש לי כמו מצב קלאסי לקיק דאון

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

 

באמת פוסט שדורש הבהרה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה הרכב, עייף אחרי 120, היה לי שנתיים..


Ford Mondeo Trend 2012, EcoBoost 2.0T

:twisted: ReflashTeamIL Remap: 270HP & 410nm

TMC Motorsports Powershift transmission remap

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עם סקאיאקטיב ו 165 כ"ס אני יכול להעיד שעייף זו הגדרה טובה. הוא נחמד לתאוצות ביניים עד 100 קמ"ש, מעבר לזה.. אפילו אאוטלנדר 2 ליטרים עם גיר רציף לא יישאר בהרבה מאחור ואפילו יישב על התחת.


Mazda Drei Hatchback "Premium" 2L

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, זריז עד 100, מעבר לזה תחפש משהו מטורבת


Ford Mondeo Trend 2012, EcoBoost 2.0T

:twisted: ReflashTeamIL Remap: 270HP & 410nm

TMC Motorsports Powershift transmission remap

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

2500 סל"ד לא בטווח היעיל של המנוע - כאמור סל"ד מעולה לשיוט.

 

לפי הנתונים היבשים, 19 קג"מ ב4000 סל"ד, ו150 כ"ס ב6500 סל"ד.

 

מה שאתה מספר מתיישב היטב עם התאוריה. תלחץ קצת!

 

 

אצלי למשל לצורך השוואה, במהירות שציינת אני משייט על 1800~1900 סל"ד +- (1600 ב100 קמ"ש :shock:), אבל בגלל שהטווח היעיל של המנוע שלי מתחיל מכ1600 סל"ד במומנט ו2800 בהספק, ולכן כל נגיעה בדוושה דוחפת יפה את הרכב קדימה.

עריכה אחרונה על ידי ramik33

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לשפר מנוע אטמוספרי 4 צילינדרים זה לזרוק כסף סתם.

אם הרכב לא מספיק חזק עבורך הפתרון הכי הגיוני וכלכלי זה להחליף אותו ברכב עם מנוע טורבו - את ההבדל תרגיש מייד. כמו כן תוכל לשפר שם ולקבל תמורה לכספך.


"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה משווה דיזל למנוע בנזין רמי , אין קשר בין הדברים... והספיריט דור שני פחות מהירה מהדור הראשון למרות הנתונים הזהים על הנייר..


Ford Mondeo Trend 2012, EcoBoost 2.0T

:twisted: ReflashTeamIL Remap: 270HP & 410nm

TMC Motorsports Powershift transmission remap

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר ההשוואה לא טובה כי היא בין רכב עם טורבו לבין רכב אטמוספרי.

 

אבל בכל מקרה, ההשוואה הייתה לצורך הסבר. לא בשביל למדוד למי יש יותר ארוך :) (אני ממש לא שם..)

 

 

בתכלס? גם במנועי בנזין מוגדשים אופי העבודה/התנהגות דומה (כלומר יעילות מסל"ד מאוד נמוך), אולי עם קצת פחות קג"מ.

 

 

מה חוץ, אלוני? מזמן לא דיברנו חחח הכל טוב?? מתי יושבים על בטלפילד?!

עריכה אחרונה על ידי ramik33

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...