Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פילטר פתוח


 שיתוף
עוקבים 3

פוסטים מומלצים

הייי חברים אשמח לעזרה בנושא פילטר פתוח שהתקנתי להונדה סיוויק 2008 
הרכב נכבה בעת לחיצה קטנה על הגז ובניסעה המנוע מגמגם מישהו מכיר את התופעה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה בדיוק התקנת?  קונוס? אינבוקס? איזה דגם בדיוק?

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תחזיר לפילטר המקורי ותראה אם זה ממשיך,

אם ממשיך אז הבעיה היא לא בפילטר אלא אולי בחיישן maf  או בבית מצערת.

אם הבעיה מפסיקה סימן שהרכב שלך לא יודע להתמודד עם הפילטר בעצמו ולא יודע לפצות את תוספת האויר בתוספת של דלק או במילים אחרות אתה נוסע על תערובת עשירה...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, shellcase כתב:

מה בדיוק התקנת?  קונוס? אינבוקס? איזה דגם בדיוק?

קונוס של סימוטה

לפני 34 דקות, Roycohen1979 כתב:

תחזיר לפילטר המקורי ותראה אם זה ממשיך,

אם ממשיך אז הבעיה היא לא בפילטר אלא אולי בחיישן maf  או בבית מצערת.

אם הבעיה מפסיקה סימן שהרכב שלך לא יודע להתמודד עם הפילטר בעצמו ולא יודע לפצות את תוספת האויר בתוספת של דלק או במילים אחרות אתה נוסע על תערובת עשירה...

החזרתי והכל תקין בפילטר במקורי

לפני 13 שעות, ArikM כתב:

האם בהילוך סרק הסלד יציב?

בדקת שהחיישן maf מחובר טוב?

כן בסרק זה תקין 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו שלך אומר לך בעדינות שהפילטר לא מתאים לו והוא לא יודע להתמודד עם כמות האויר שנכנסת, היה לי אותו הדבר באסטרה טורבו שלי לאחר התקנת פילטר k&n, הפתרון הוא או לחזור לפילטר המקורי או אם תמצא מישהו שיתעסק בזה לתקן בעזרת תוכנה אבל אני בספק אם מישהו יעשה זאת ברכב אטמוספרי ותאכלס מלבד סאונד טוב זה לא יתן לך כלום באוטו.

כרגע אתה נוסע עם תערובת עשירה וזה לא בריא בכלכך הרבה מובנים שפשוט עדיף שתחזיר לפילטר המקורי.

אולי אולי תקבל תוצאה שונה עם פילטר אינבוקס אבל שם גם לא תקבל הבדל משמעותי בהספק המנוע וגם לא תקבל את הצליל שאתה מחפש...

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

..

לפני 1 שעה, Roycohen1979 כתב:

האוטו שלך אומר לך בעדינות שהפילטר לא מתאים לו והוא לא יודע להתמודד עם כמות האויר שנכנסת, היה לי אותו הדבר באסטרה טורבו שלי לאחר התקנת פילטר k&n, הפתרון הוא או לחזור לפילטר המקורי או אם תמצא מישהו שיתעסק בזה לתקן בעזרת תוכנה אבל אני בספק אם מישהו יעשה זאת ברכב אטמוספרי ותאכלס מלבד סאונד טוב זה לא יתן לך כלום באוטו.

כרגע אתה נוסע עם תערובת עשירה וזה לא בריא בכלכך הרבה מובנים שפשוט עדיף שתחזיר לפילטר המקורי.

אולי אולי תקבל תוצאה שונה עם פילטר אינבוקס אבל שם גם לא תקבל הבדל משמעותי בהספק המנוע וגם לא תקבל את הצליל שאתה מחפש...

הבנתי.... אני אחזיר את המקורי תודה חבר 

עריכה אחרונה על ידי ronykhlif
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבו, אתה צריך לעדכן תוכנה. לא בטוח שהייתי משקיע 2000 שקל בשביל קצת סאונד.
תקנה אינבוקס של חברה נורמאלית כמו AEM או ITG אם אתה מחפש קצת צליל. מה גם - אתה מסתכן לאכול חרא רציני בטסט עם פילטר קונוס.

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעתיים, shellcase כתב:

תקנה אינבוקס של חברה נורמאלית

בול

ב95% מהמכוניות - אם יש 2-3 כ״ס לקבל אתה תקבל אותם גם עם אינבוקס נורמאלי ויש הרבה פחות סיכוי לבעיות.

זה מאוד נפוץ בפילטרים שהם short ram ואז זה מחרפן את הMAF.

(לדוגמא במיאטה שלי - short ram יכול אפילו לגרום לנורת מנוע להידלק ולקודי תקלה מסוימים , בBRZ ברוב הקיטים אתה אשכרה תפסיד כח לעומת אינבוקס שדיי הוכח בדיינו שמוסיף הכי הרבה כח - גם מול קיטים של מאות דולרים רבים...)

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אותו כנ"ל בקליאוספורט, הייתה שם סדנא בפורומים שלהם שעשתה בדיקות דיינו, הפילטר היחיד שהעלה הספק (ב3-4 כ"ס בדיוק כן?) היה אינבוקס של ITG (שאותו קניתי :)), קונוסים הורידו הספק (כי הכניסו אוויר חם יותר למנוע) K&N זה זבל באופן כללי ועוד איזה 3 פילטרים אחרים או לא שינו כלום או הורידו 5-6 כ"ס.

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי באסטרה הפילטר המקורי בתוך הבית פילטר הוא גם עגול, הצלחתי להכניס במקומו [email protected] קונוס ולסגור עליו את הקופסא ועדיין קיבלתי השהיות וגימגומים וירידה משמעותית בסחיבה גם כשהוא למעשה שימש כאינבוקס.

הצליל של היניקה בזמן גדישה היה ממכר, הסחיבה לעומת זאת הרגישה כאילו אני נוסע עם נגרר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא בבי אר זי האינבוקס שעובד בכי טוב זה k&n ...

 

קיצר צריך לעשות שיעורי בית אבל פילטר פתוח בפני עצמו בהרבה מקרים זה כלום

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 שעות, Liviur כתב:

בול

ב95% מהמכוניות - אם יש 2-3 כ״ס לקבל אתה תקבל אותם גם עם אינבוקס נורמאלי ויש הרבה פחות סיכוי לבעיות.

זה מאוד נפוץ בפילטרים שהם short ram ואז זה מחרפן את הMAF.

(לדוגמא במיאטה שלי - short ram יכול אפילו לגרום לנורת מנוע להידלק ולקודי תקלה מסוימים , בBRZ ברוב הקיטים אתה אשכרה תפסיד כח לעומת אינבוקס שדיי הוכח בדיינו שמוסיף הכי הרבה כח - גם מול קיטים של מאות דולרים רבים...)

 

תודה על התשובה תוכל לצלם לי דוגמה לפילטר בקופסה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הוא נראה בדיוק כמו הפילטר הרגיל שלך, אולי רק הבד וגומיית האטימה יהיו בצבע אחר.

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...