Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים מחליפים ל-PS4


 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

אז אחרי שנה וחצי הגיע הזמן להחליף את ה-PS4. צמיג טוב מאוד אך לא מספיק ספורטיבי לטעמי. בהתאם לביקורות חשבתי כמובן על PS4s אבל אלו לא זמינים בישראל בקוטר "18. עדיין לא ביצעתי סקר שוק בכדי לדעת מה יש מכל מותג אבל אשמח לשמוע על המלצות, מניסיון כמובן. מה אני מחפש לעומת ה-PS4? פחות נטייה לתת היגוי, יותר תחושת היגוי (גם על המגבלות כמובן) ולא יזיק גם לשפר קצת את האחיזה והבלימה. מה צריך להישאר? השימושיות היום יומית, כלומר לא מחפש צמיגי עם נטייה מובהקת לימי מסלול או משהו כזה. 

 

את האופציות של המותגים מישלין, קונטיננטל וגודייר אני די מכיר, קראתי, שמעתי וכו'. אבל חשבתי לנסות הפעם משהו אחר שמעולם לא רכשתי כמו בריג'סטון, הנקוק, פירלי ואולי גם יוקוהמה מסדרת V.  

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הנקוק איבו צמיג די סבבה. אבל קצת קשה להתחרות ב 4s. קונטיננטל 6 קיים במידה שלך?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר שגם smiro עם 140i חיפש צמיג איכותי במידה הזו , אולי תםנה אליו ותברר מה הוא מצא?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, יש לנו אותן מידות. מישלין מיצרים 4S אבל לא לשוק האירופי מסיבה לא ברורה. ממה שיצא לי לראות מבחינת מידות, גודייר סופר ספורט (כנראה שזו תהיה הבחירה), קונטי ספורט 5 הקודם או הפרימיום קונקט שהוא לא רע בכלל ועדיף על מישלין PS4, גודייר אסימטריק 5 והנקוק איבו 3 שגם נכנס לרשימת האופציות. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אסימטריק 5 לא ברמת האחיזה של PS4 לדעתי.
מה עם PSS? יש במידה?

  • רעיון טוב! 1

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי מה- PSS, יש במידה, מקווה שיש גם משהו טרי יחסית ולא בן שנתיים שלוש. אצא מחר לסקר צמיגיות. 

לצערי, אין קונטי 6 במידות, הייתי שמח אם היה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • אחראי פורום

היו לי PSS שהוחלפו ב-PS4, לטעמי ה-4 עולים עליהם (18", מקדימה 225, מאחורה 245).

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קונטי 6 פח של צמיג (הגיע מקורי עם הרכב)

החלפתי לPS4S הבדל של שמיים וארץ ורמת שחיקה פחותה ההתלבטות הייתה מול קאפ2.

היחיד שאני חושב שמעל המישלין האלה הוא PZERO TROFEO

 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במקום לזרוק דגמי צמיגים שחלקם רלוונטים וחלקם לא - בא נדבר על קטגוריות.

אתה כרגע משתמש בצמיג 300TW שנחשב דיי בטופ של הערימה בקטגוריה שלו.

הקפיצה הבאה היא לעבור לצמיגי 200TW

(באתרים הגדולים מה שאתה משתמש נקרא max performance summer והקטגוריה מעל היא extreme performance summer)

דגמים לדוגמא (שיש לי עם רובם ניסיון אישי):

1. dunlop Z3 - צמיג מעולה עם אורך חיים סביר ביותר לקטגוריה - אחלה צמיג אם צריך גם לימי מסלול וגם לנסיעת כביש.

2. Bridgestone potenza RE71R - אחלה צמיג - כנראה עם האחיזה בין הטובות בקטגוריה אבל מתחמם ועם אורך חיים קצר יותר - נקרא לא מעט פעמים one lap wonder - כי הרבה משתמשים בו כדי לקבוע flying lap מהיר מאוד - אבל אח״כ הדעיכה היא דיי מהירה (בתנאים של מסלול מירוץ)

3. Falken Azensiz RT615K+ - לדעתי חצי רמה מתחת לקודמים אבל עם אורך חיים לכביש קצת יותר טוב

4. Geforce Rivals s1.5 - דומים לאזנסיס מעליהם - אבל עם אחיזה אבסולוטית קצת יותר גבוהה.

 

אלו כולם צמיגים שהם overkill לכביש בלבד (אלא אם אתה דוחף כמות רצינית של כח, יש לי חבר עם GTR עם 1400 כ״ס , הוא ניסה את ה4S בגלל ניסיון טוב עם רכב אחר ומהר מאוד שידרג מהם חזרה למשהו יותר רציני)

 

קח בחשבון: אלו צמיגים שישרדו על הרכב 25-30 אלף קילומטר - מ ק ס י מ ו ם (כתלות בשימוש)

אלו צמיגים שירעישו בנסיעה רגילה בכביש וידבק אליהן אבנים ואבק.

אלו צמיגים משמעותית קשיחים ממה שיש לך עכשיו מבחינת הSidewall - מה שאומר שנוחות נסיעה בוודאות תיפגע.

 

(על הרכב שלי היו Z2 star spec - הדגם הקודם של הZ3 והם היו מעולים לטעמי. בדיוק מה שהייתי צריך לרכב שנוסע גם ביומיום - עם פשרה על הרעש גילגול והנוחות אגב, אבל עם מספיק ביצועים למסלול כדי לתת בראש לרכבים עם פי 2 מהכ״ס שלי בקלות.)

  • מעניין 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

25 אלף יהיה לרכב שנוסע רק דיילי.

כל יום מסלול הייתי מחשב לפי 1500-2000 קילומטרים משם לימי מסלול פה , ובערך 1000 קילומטרים בימי מסלול בארץ (בלי להעליב , אתם פשוט עושים בערך שליש מהזמן מסלול שלנו פה מבחינת אורך הסשנים. אני מדבר אגב על HPDE , לא wheel to wheel racing שזה כבר משהו אחר לגמרי ושם אנשים זורקים צמיגים אחרי 2-3 ימי מסלול בגלל heat cycles ודרישות לתחרותיות שלא רלוונטיות לרכב כביש)

 

אם החלפת כל 5 אלף קילומטר בצמיגים הסטאפ שלך לא בסדר או שהשתמשת בהם לדריפטים 🤷‍♂️ (אני מהמר על הראשון) בהנחה שכמו שאמרת - לא ביקרת במסלול.

אתה הרי לא עושה באמת heat cycles בשבתות וטיולים.

כשאתה אומר שהחלפת כל 5 אלף - אפשר תמונה של הצמיגים לפני החלפה אגב?

(וכמו שציינתי אני לא מנחש - אני מדבר מניסיון עם רכבים שבילו 3-4 פעמים בשנה במסלול והרבה חברים שלי שמבלים גם / בתחום)

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...