Jump to content

517

  • פרסום הודעות

    9
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות 517

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    שברולט מאליבו 2.0 טורבו 2014

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. צודק בהחלט. צמיגים אצלי עם קוד מהירות של עד 280 קמ"ש (Falken FK510) סט ב-2200 ש"ח, עוד לא נסעתי איתם 100 ק"מ. בכל אופן, כמעט כמו בכל דיון אחר בפורום, הנושא סוטה לכיוונים אחרים, שמלכתחילה ביקשתי שלא יגיע אליהם, לא כי העצות שלכם לא חשובות, אני מקבל כל דעה ושוקל כל הכוונה מצד כל אדם, אלא רק בגלל שזה לא עונה על השאלה שבגללה נפתח הדיון, המשך יום נפלא לכולם!
  2. כן, פשוט לא רציתי לעשות סטייג' 1 לפני חיזוק מנוע. שלח לי הודעה בפרטי ואראה לך סרטון של רכב כזה מהצפון (קיבל את הרכב בלי מגבלה) על 265 קמ"ש, על 6000 סל"ד.
  3. אין לי נתונים לגבי המידות של הבולמים והקפיצים ברכב שלך, אבל בגדול אתה צריך למצוא קפיצים יותר ארוכים, בולמים עם מהלך ארוך יותר, אם אתה רוצה להיכנס לפרויקט של הגבהה רצינית קח בחשבון הלחמות ושינויים במבנה הרכב, שבמקרה הזה לא שווה בהתחשב בביצועים הדלים שהרכב הנ"ל מספק, אך אם מדובר בהגבהה של 1 עד 1.5 אינץ', בשביל מסלולים סלעיים קלים, או בוצה קלה, ובלי הרבה עבודה, תצטרך קפיצים ארוכים (תבדוק מה מידת הקפיצים הקיימים אצלך) ובולמים עם מהלך ארוך יותר, ותחליף ; במידה והבושינג של הבולמים יהיו תואמים, זה יהיה פשוט מאוד.
  4. הפכתי כבר את כל הארץ, למישהו יש כיוון? ובבקשה, לא להפוך את הדיון על למה לנסוע מעל 208 קמ"ש, כי זה השיקול שלי בלבד, תודה לעוזרים! חשוב לציין שהרכב מסוגל לשייט מעל 260 קמ"ש.
  5. בבעלותי מאליבו טורבו 2014 בקצרה בקצרה בקצרה, רכב מאוד מאוד חזק, נוח, שקט גם מעל 200 קמ"ש (לשם הוא מגיע בשניות) ממוצע 12 ק"מ לליטר (80% מהנסיעות שלי על כביש 6) דגם המנוע הוא LTG, המחלה במנועים האלה זה הבוכנות, נסדק ואז דופק את הצילינדר ואז הלך מנוע, תעשה חיפוש מהיר בגוגל תראה המון בעלי רכבים בעלי אותו מנוע שחוו את אותה הטרגדיה (קאדילק ATS, ביואיק ריגאל) גם לי זה קרה, ועכשיו אני שוקל החלפת בוכנות לבוכנות מחוזקות של ZZP JE, בעלות של 750$ ללא הרכבה.
  6. שלום רב ברשותי שברולט מאליבו שנת 2014 מנוע 2 ליטר טורבו, 260 כ"ס, הרכב עם 166,000 ק"מ, מנורת צ'ק אנג'ין דלוקה. הרכב לאחר הנעה נוסע טוב, מגיב לכל לחיצת גז כמו שצריך, הבעיה מתחילה כשהרכב מגיע ל-3000 סל"ד, פתאום מורגש ניתוק והרכב מתחיל לאבד כוח, בקושי מגיע ל-100 ובשביל לעקוף רכב חייב להוריד להילוך 5 או 4 בהתאם לתנאי הדרך, וגם בקושי הרכב מגיב. חשוב לי לציין שאחרי כיבוי והנעה הרכב יתנהג שוב באופן תקין עד שאני מגיע ל-3000 סל"ד, אם אני מזנק מ-0 הרכב יטוס עד 80-90 קמ"ש ואז יורגש הניתוק ואז שוב אותו סיפור, הרכב עבר בדיקת מחשב והופיעו 2 תקלות, חיישן MAF, שהוחלף למקורי ללא הועיל, וק
×
×
  • Create New...