Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת קליפרים מדגם אחר


mitsugli
שימו לב! השרשור הזה בן 1302 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב.

אני מעוניין להחליף קליפרים ברכב שיכללו החלפת גודל דיסק מן הסתם, השאלה איך אני יכול לדעת אם המרווח ברגים שמחזיקים את הקליפר. יש איפה שהוא למצוא את המידות, חוץ מלמדוד פיזית כמובן?

הרכב המדובר פורד פוקוס דור 2.5 מנוע 2.0, הקליפר המיועד של פוקוס דור 3 דגם ST, דיסק בלימה 320 ממ

תודה רבה מראש

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב99% מהפעמים - זה צעד מיותר להחריד.

אלא אם אתה כבר נוסע על צמיגים מאוד ספורטיבים , בימי מסלול , החלפת כבר רפידות לספורטיביות ואתה מגיע לדעיכה / מחסור בכח בלימה - אתה מחפש לשדרג את הדבר הלא נכון.

זה נכון גם לרכבים ספורטיבים (סתם דוגמא בBRZ - שהייתי נוהג על מסלול - עד שלא הגעת לסליקס , קוילאוברים ורפידות מאוד ספורטיביות - אתה משדרג את הדבר הלא נכון - וזה ה1% היוצא דופן)

 

שלא לדבר על זה שזה לא נגמר בקאליפרים וצלחות. המערכת צריכה להיות מאוזנת ככה שאתה צריך לוודא שגם הווסט , בוסטר והבלמים האחוריים מאותו דגם כדי לדאוג שהמערכת מאוזנת.

 

אתה נוסע על צמיגים של 200TW ומטה ? אתה עם קוילאוברים? אתה בונה רכב מסלול?

אם התשובה לאחד מהם היא לא - תשדרג לרפידות טובות יותר (שעומדות בחום יותר גבוהה ונותנות כח בלימה עדיף)

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור הוא כזה:

על הרכב יש צמיגי מישלן PS4 על ג'אנט 18" חדשים

את הקאליפרים אני קיבלתי מתנה, עוברים שיפוץ כללי.

קויילאוברים בדרך.

לדגם שלי אין רפידות טובות במיוחד.

זה לא רכב מסלול אבל מידי פעם הרכב ננהג קשוח (אני גר בחיפה)

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדיין - הקאליפרים הם רק חלק אחד מהמערכת בלימה.

stoptech לדעתי עושים street performance לרכב שלך, גם פרודו וברמבו.

 

אם אתה מחפש לשים אותם כדי לשים אותם - לך על זה - אבל תעשה את זה כראוי.

אתה תצטרך לפחות דיסקים - וכתלות בהבדלים אולי mounting plates (תלוי אם יש הבדל בין איך שהם יושבים או בין הwheel hubs בדגמים)

מה שכן - כמו שכתבתי - תבדוק שהווסט , הבוסטר והבלמים האחוריים זהים לדגם שאתה מחליף ממנו - אחרת אתה עלול לגרום לזה שהאיזון בין הבלמים יפגע - ואז זה גם לא בטיחותי.

(נגיד שגם ברכב בלי מערכת בלימה משופרת - לא הייתי שם רפידות בהבדל ביצועים גדול מדי בין הקדימה לאחורה מהסיבה הזו , שלא לדבר על קאליפרים)

 

אם אתה מחפש שיפור בבלימה לשימוש שלך היום - הדרך ההגיונית היא רפידות ספורטיביות ולמכור את הקאליפרים.

זה נכון אגב גם אם היית עושה ימי מסלול בארץ (שהם לרוב הרבה יותר קצרים ועם מהירויות הרבה יותר נמוכות ממה שפה).

הדבר שאתה הכי רוצה אגב בבלמים זה לינאריות טובה בנהיגה ספורטיבית - לא initial bite קטלני. וכמובן שלא ידעכו - מה שבנהיגה נכונה לא אמור לקרות עם הסטאפ שלך.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לבדוק, אולי דרוש מתאמים.
כמו שאמרו לך, בדוק מה הרפידות הכי קיצוניות לרכב שלך ותקח אותן.
אני עם קליפר בוכנה אחת על רכב ספורטיבי חזק, רפידות ds 1.11, סופר קיצוניות, תסע איתי ולא תאמין שהקליפר כזה קטן.
הכל מתחיל ונגמר ברפידות.

Sent from my HD1900 using Tapatalk

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע , אתה תגיע לגבול של הצלחות המקוריות באיזשהו שלב - אבל הוא ר ח ו ק ממה שאנשים מתארים.

ואז אתה יכול לשים ducts ולקבל עוד.

בקיצר - ברוב המכוניות עד שלא שידרגת רפידות , נוזל בלימה וצמיגים לבערך סמי סליקס ואתה עושה ימי מסלול של מעל 15-20 דקות לסשן - אתה לא קרוב אכן למגבלות של הבלמים.

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפה לקאליפרים גדולים יותר שלא הותאמו במקור לרכב עלולה לפגוע באיזון הבלימה שלך. אתה לא רוצה שה ABS יכנס כל פעם שאתה לוחץ על הבלמים. לכן, אם המשקל בחלק הקידמי של הרכב לא עלב (עקב השתלת מנוע או סופרצ'רג'ר וכדומה), עדיף ללכת לכיוון של רפידות ספורטיביות יותר, אם חשקה נפשך בבלימה שתדעך פחות.

  • אהבתי 1

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1302 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...