Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור התנהגות - לאון MK3 מתיחת פנים.


 שיתוף
עוקבים 3

פוסטים מומלצים

אהלן, מתעניין לשיפור התנהגות ללאון MK3 , הרכב עם IS38 וסליקים R888R.

 

ברקסים וצלחות שודרגו בהתאם ועומדים בעומס במסלול, קיימת גם תוכנת גיר.

קוילאוברים לא באים בחשבון כרגע בגלל עלות גבוה. 

 

 

בשיטוט באינטרנט ראיתי שקיימים אנטי רולים קדמיים ואחוריים, וראיתי את המשפט: *הפחתה משמעותית של זוויות גלגול בפניות ושינוי כיוון מהירים.

מה כוונה בהפחתה של זווית גלגול?

וכמו כן, מה יש באפטר מרקט לשיפור התנהגות?

עריכה אחרונה על ידי _DownLoaD_
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל נשאלת השאלה - מה אתה רוצה לשפר בהתנהגות?

זווית גלגול = כמה המרכב רוכן במהלך עומס של פניה \ בלימה \ האצה.

מה כרגע לא מתאים לך בסט אפ של הרכב? יותר מדי תת היגוי? יותר מדי זוויות? מה אופי הנהיגה שלך? הרכב עולה על מסלול? רוצה לשפר זמנים או לזרוק זנב בפניה?

  • רעיון טוב! 1

עברתי לסקייטבורד

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צמיגים זה השיפור הכי נחמד להתחלה, וכבר יש. איזה דגם הרכב? מנוע?

אפשר להחליף אנטי רולים וגם בושינגים (בושינגים-גומיות מתלה משופרות, יתנו חדות להיגוי ודיוק במסלול ),  הן לא זולות עם הרכבה.

יתנו טיפה יותר חדות, אל תצפה לשינוי גדול מאוד.

בולמים קפיצים מתכווננים, זה השיטה הבאה בתור נראה לי. אלה יתנו שינוי גדול בהתנהגות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, sjerby כתב:

קודם כל נשאלת השאלה - מה אתה רוצה לשפר בהתנהגות?

זווית גלגול = כמה המרכב רוכן במהלך עומס של פניה \ בלימה \ האצה.

מה כרגע לא מתאים לך בסט אפ של הרכב? יותר מדי תת היגוי? יותר מדי זוויות? מה אופי הנהיגה שלך? הרכב עולה על מסלול? רוצה לשפר זמנים או לזרוק זנב בפניה?

הרכב רוכן בפניות וזה מורגש. מעוניין לקבל יותר חדות וחיבור לכביש.

המטרה היא לקבל רכב שיהנה בפיתול כמו  שהוא נהנה בקו ישר. לזרוק זנב בפניה - לא הכיוון .

עלינו פעם אחת למסלול, בכללי הרכב דיילי אבל כן אוהבים לנהוג בו.

לפני 7 שעות, bigmik כתב:

צמיגים זה השיפור הכי נחמד להתחלה, וכבר יש. איזה דגם הרכב? מנוע?

אפשר להחליף אנטי רולים וגם בושינגים (בושינגים-גומיות מתלה משופרות, יתנו חדות להיגוי ודיוק במסלול ),  הן לא זולות עם הרכבה.

יתנו טיפה יותר חדות, אל תצפה לשינוי גדול מאוד.

בולמים קפיצים מתכווננים, זה השיטה הבאה בתור נראה לי. אלה יתנו שינוי גדול בהתנהגות.

מנוע 1.8.

לגבי הבוישינגים, האם הן רלוונטיות במידה ויתבצע שדרוג לקוילאובר או שמה ? וכיצד באה החדות?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

"חדות וחיבור לכביש" זה מושג בעייתי, ברכבים מודרנים שאינם performance oriented ההגה והרכב כבר לא מעביר תחושות שיתנו לך חיבור אמיתי לכביש.

לגבי חדות - אם הכוונה להיגוי חד יותר, ישנה אפשרות להרכיב בושינגים מפוליאתרן במשולשים במקום המקוריים, מדובר בגומי מאוד קשיח שנותן פחות גמישות לנקודה בה מערכת ההיגוי מחוברת למשולש ולכן יש פחות "פלסטלינה" בין ההגה למשולש ואמורים להרגיש היגוי יותר תגובתי וחד, אם כי כשהרכבתי ברכב בעבר לא הרגשתי שינוי מהותי וזה תלוי רכב, לא יודע איך זה בלאון.

לגבי חדות המרכב (תגובות מהירות וללא רכינות עם זוויות גלגול) הדרך הנכונה היא טיפול במתלים (קוילאוברים / קפיצים + בולמים / קפיצים בלבד) בהתאם לתקציב, הראשון הכי יקר והאחרון הכי זול בהתאמה, לכל אחד יתרונות וחסרונות.

לגבי מוטות פיתול, הם גם מקשיחים את המרכב אבל בדרך אחרת, הייתי משתמש בהם בשלב יותר מתקדם אם תרצה להפחית / להגביר תת היגוי/היגוי יתר מה שיותר רלוונטי לנהיגה במסלול.

 

 

  • אהבתי 1

עברתי לסקייטבורד

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה דגם מדובר? מנוע? שנוכל לתת עצה שמכוונת לדגם שלך, מה יש עכשיו ברכב? כמה כ"ס יש כעט?

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, bigmik כתב:

באיזה דגם מדובר? מנוע? שנוכל לתת עצה שמכוונת לדגם שלך, מה יש עכשיו ברכב? כמה כ"ס יש כעט?

 

היי.

 מודל 18' לאחר המתיחת פנים, מנוע EA888 GEN3 (שזה בעצם 1.8 טורבו) עם IS38. בדיינו 310 בגלגל .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש יותר חדות ויותר 'חיבור' הייתי מתחיל בהחלפה של כל חלקי הגומי בחלקי פוליאוריטן, powerflex הם היצרן המוכר ביותר של ערכות כאלה, אבל הם לא זולים במיוחד (יש להם סדרה סגולה שמיועדת למי שרוצה לחדד כמוך וסדרה שחורה למסלול, אל תגע בזה אם הרכב הוא לא מכונת מסלול), מה זה עושה כל הסגול הזה? כשאתה נותן מכת גז, המנוע זז קצת ביחס לשלדה של האוטו, תושבות מנוע קשיחות יותר מצמצמות את התנועה הזאת ומקצרות את ההשהייה מרגע הלחיצה על הדוושה עד לתחיל ההאצה, רלוונטי מאד למנועים גדולים ברכבים קטנים (קליאו ספורט, מיאטות וכו'), פחות יורגש אולי ברכב כמו שלך. החסרון - ויברציה מהמנוע עוברת לתא הנוסעים וזה מבוא לקרקושים ורזוננס.
תותבי הגומי של המשולשים הם עוד נקודה, החלפה שלהם לפוליאוריתן תגרום לך להרגיש טוב יותר את הכביש, ההיגוי יהיה חד יותר והרכב יהיה קצת יותר 'שתול'. אותו דבר בחיבור של בולמי הזעזועים לשלדה ובקיצור, כל חתכת גומי שתחליף בפוליאוריטן תחדד ותיישר את מעבר הכוחות בה, על חשבון בידוד ויברציה ורעש.


בענייני אנטירול - בסוף זה מוט מתכת שקושר את הגלגל הימני לשמאלי, יש לך כבר אחד כזה באוטו מקדימה (מאחורה אני לא מאמין שיש בגרסא שהיא לא קופרה), היתרון? הרכב רוכן פחות (ככל שהמוט יותר עבה, כך הרכב רוכן פחות כי כל הסיפור עובד על גמישות של המוט הזה), החסרון? בכביש משובש, שיבוש בצד ימין עלול להשפיע על האחיזה של הגלגל השמאלי.

  • רעיון טוב! 1

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...