Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 

 

עם צמיג במידה גדולה יותר (וחתך נמוך) אתה מן הסתם תבקר בפנצ'רייה יותר. 

 

לחבר משפחה יש סדרה 5 F10, הוא גם הרכיב עליה צמיג "רגיל" מידה 19 חתך נמוך, אני מאמין כי צמיגים רחבים ממה שאתה מתכוון להרכיב, אעדכן בהמשך.

 

בכל אופן הוא גם נפגש עם בור שקרע לו את הצמיג ונאלץ להיתקע בצדי הדרך בכביש 6 עד שהבאתי לו גלגל חלופי. 

יום למחרת הוא חזר לרנפלט מידה 17 חתך גבוה, עכשיו הוא לא מפחד מבורות .  

 

מילה ממני, ג'נט 19 יותר יפה מ 17 או 18, אבל יהיה גם יותר רגיש, לדעתי ומכיוון שאין לך גלגל ספייר באוטו עדיף שתישאר עם רנפלאט מידה נמוכה. 

פורסם

אם אתה את הצמיג היום-יומי האוחז, לך על הגודייר F1 סופרספורט / מישלין PS4S. הם מתחרים על אותה משבצת, שניהם באותה הרמה והבחירה ביניהם היא עניין של העדפה אישית/מחיר.

 

אם אתה מאיזור המרכז, קבל המלצה חמה על צמיגי מוריס. יש את אסף וגילי בסניף בית עובד ואת שי בסניף הוד השרון.

  • רעיון טוב! 1

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

 

לפני שעתיים, Tom_22 כתב:

מה זה אומר לא טרי?

מה המחיר המוצע?

אצל מי בדקת עד כה? הציעו אלטרנטיבות?

בדקת את הצמיגיות שמופיעות ב-Tires4u?



לסט 5500 צפונה.
שבוע 40 של שנה שעברה.
 

לפני כשעה, חולה רכב#1 כתב:

שלום, 

 

עם צמיג במידה גדולה יותר (וחתך נמוך) אתה מן הסתם תבקר בפנצ'רייה יותר. 

 

לחבר משפחה יש סדרה 5 F10, הוא גם הרכיב עליה צמיג "רגיל" מידה 19 חתך נמוך, אני מאמין כי צמיגים רחבים ממה שאתה מתכוון להרכיב, אעדכן בהמשך.

 

בכל אופן הוא גם נפגש עם בור שקרע לו את הצמיג ונאלץ להיתקע בצדי הדרך בכביש 6 עד שהבאתי לו גלגל חלופי. 

יום למחרת הוא חזר לרנפלט מידה 17 חתך גבוה, עכשיו הוא לא מפחד מבורות .  

 

מילה ממני, ג'נט 19 יותר יפה מ 17 או 18, אבל יהיה גם יותר רגיש, לדעתי ומכיוון שאין לך גלגל ספייר באוטו עדיף שתישאר עם רנפלאט מידה נמוכה. 


ואני הייתי עם צמיגים ROF וגם נקרע, אני חושב שזה תלוי בהרבה משתנים מעבר לצמיג.
ואני יכול לעלות מידה ועדיין להישאר עם ROF, מחליף נטו בגלל חווית הנסיעה.
 

לפני 55 דקות, RS כתב:

אם אתה את הצמיג היום-יומי האוחז, לך על הגודייר F1 סופרספורט / מישלין PS4S. הם מתחרים על אותה משבצת, שניהם באותה הרמה והבחירה ביניהם היא עניין של העדפה אישית/מחיר.

 

אם אתה מאיזור המרכז, קבל המלצה חמה על צמיגי מוריס. יש את אסף וגילי בסניף בית עובד ואת שי בסניף הוד השרון.


לא מצאתי super sport ב2 המידות שאני צריך האמת ואני לא חושב שיש גם.

פורסם
לפני 51 דקות, soogood כתב:

לסט 5500 צפונה.
שבוע 40 של שנה שעברה.

לפי החישוב שלי, סט כזה עולה בטיירדיל קצת פחות מ-5K.

הם מתחייבים על תאריך ייצור של עד שנה אחורה אאל"ט.

יחד עם זאת, אני אצטרף להמלצה של RS להרים טלפון/לקפוץ לצמיגיות שמומלצות בפורום.

פורסם
לפני 10 שעות, soogood כתב:

לסט 5500 צפונה.
שבוע 40 של שנה שעברה.

שבוע 40 של שנת 2020 זה סוף ספטמבר-תחילת אוקטובר. בקיצור, חצי שנה - טרי יופי טופי.

 

לפי Tires4u, צמיגי שואף ברמת גן (מומלצים) ימכרו לך סט מלא ב-4934 ש"ח.

צמיגי אור בראשל"צ (גם מומלצים בפורום) יעשו זאת תמורת 4842 ש"ח.

צמיגי נעים זיתוני בבת ים תמורת 4660 ש"ח.

צמיגי בועז בבת ים תמורת 4566 ש"ח.

 

בנוסף לאלו שהוזכרו ע"י החברים האחרים, הייתי בודק גם אצל אנטון חנניה ברחוב יפת ביפו ואצל גלגלי המגן בבית דגן.

 

הגודייר סופרספורט מופיע גם הוא באתר הנ"ל, אבל רק למידה הקדמית.

הוא כן מיוצר גם במידה האחורית. צריך לברר מה המצב בפועל בארץ.

 

@Legendבטיירדיל צריך להוסיף עלות התקנה. 5098 ש"ח לסט.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 שעות, Tom_22 כתב:

בטיירדיל צריך להוסיף עלות התקנה. 5098 ש"ח לסט.

קוד קופון TD005 נותן עוד 3% הנחה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 7 שעות, Legend כתב:

קוד קופון TD005 נותן עוד 3% הנחה.


תודה רבה שימושי!

 

 

לפני 7 שעות, RS כתב:

@soogood בודק לך לגבי זמינות של PS4S/F1.


קבלתי, תודה!

 

 

לפני 13 שעות, Tom_22 כתב:

שבוע 40 של שנת 2020 זה סוף ספטמבר-תחילת אוקטובר. בקיצור, חצי שנה - טרי יופי טופי.

 

לפי Tires4u, צמיגי שואף ברמת גן (מומלצים) ימכרו לך סט מלא ב-4934 ש"ח.

צמיגי אור בראשל"צ (גם מומלצים בפורום) יעשו זאת תמורת 4842 ש"ח.

צמיגי נעים זיתוני בבת ים תמורת 4660 ש"ח.

צמיגי בועז בבת ים תמורת 4566 ש"ח.

 

בנוסף לאלו שהוזכרו ע"י החברים האחרים, הייתי בודק גם אצל אנטון חנניה ברחוב יפת ביפו ואצל גלגלי המגן בבית דגן.

 

הגודייר סופרספורט מופיע גם הוא באתר הנ"ל, אבל רק למידה הקדמית.

הוא כן מיוצר גם במידה האחורית. צריך לברר מה המצב בפועל בארץ.

 

@Legendבטיירדיל צריך להוסיף עלות התקנה. 5098 ש"ח לסט.

 

אני מתקן את עצמי שבוע 20 קדמי, שבוע 30 אחורי.
מרוב דגמים הלכתי לאיבוד :-)

תודה רבה לכולם

פורסם

אחרי שסדקתי ג'אנט אחד וקרעתי צמיג אחר שקלתי ברצינות לעבור לצמיגים רגילים.
ירדתי מזה בגלל שצמיגים רגילים יהיו פחות סלחניים לבורות ולא בא לי לרדת במידה.
הרכב נועל פירלי P-Zero, אחיזה מצויינת אבל שחיקה מהירה יחסית.

טל"ח

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...