Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לנו את האולרוד, B5 ו C5. אני ממש לא בטוח שיש לנו S4. אם יש כאלה טוטאלוס בארץ אז תעשה הזמנה, אולי יצוץ משהו.

 

עברתי גם על כל דגמי הA6, אין לנו תיבה של A6.

פורסם

גיר של S1 יתאים לך?

 

אם כן, זה הסיכוי הכי טוב שלך כי הן כולן אך ורק ידניות וזו רק שאלה של זמן עד שיתחילו להגיע למגרשים לאחר תאונות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אומנם עבר זמן אבל עדכון קל ,

לפני חודש מצאתי מבצע בארה"ב לקיט הסבה קומפלט מטיפטרוניק לגיר ידני עם כול החלקים הנילווים .

שיחה זריזה עם הדילר, הגענו להבנות כספיות , ביקשתי ממנו אם אפשרי לשלוח אליו חלקים נוספים להכניס לארץ לשילוח,

בהתחלה הייתה התנגדות אבל עם הזמן והכסף שהתחיל לזרום רמת החרדה ירדה והתחלנו .

 

לארגז שנשלח לארץ בשילוח אווירי ( 200 קילו ) היה בנוסף לערכת הסבה גם קלאץ RS4, זוג טורבואים "משופרים" של RS6, מזרקים ועוד מס' דברים נוספים .

המשלוח הגיע באיחור קל בגלל איבוד טפסים , לאחר יומיים הגיעה השיחה מהדילר :

"שלום יש לי משלוח עבורך, המכס קיטלג את החלקים ואתה צריך להעביר לנו אישורי משרד התחבורה "

פה תפסתי את הראש והבנתי שיכול להיות שעכשיו הסיפור הפך להיות יקר פי כמה וכמה ממה שתכננתי .

לאחר 45 דקות טלפון נוסף מהדילר :

" מישהו כנראה אוהב אותך, המשלוח הועבר אלינו - שולח לך דרישת תשלום והציוד אצלך "

 

כנראה המזל שיחק לטובתי והציוד הגיע אלי היום בבוקר - עכשיו נשאר רק להרכיב הכול ולהתחיל לתכנן את הקניית חלקים הבאה .

 

אעדכן בהמשך בתהליך ההסבה .

פורסם

כבר מצאת גיר ידני?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שמח לקרוא שהעניינים התקדמו לטובה. ממתין לעדכונים :-D

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

הרבה זמן ללא עדכון אבל החיים ממשיכים והזקנה מקבלת כול הזמן תוספות .

אז אחרי שהתחלנו את תהליך ההסבה התגלה שהדילר מחו"ל שלח ציריה צד שמאל של אודי S4 ולא של אולרוד - חסרים 4 ס"מ להרכיב...

יושבים וחושבים מה לעשות, ברגע של הבזק אני אומר לחבר - למה שלא נוריד את הקרדן של האוטומט וננסה להלביש על הציריה שקיבלנו - מתחילים לעבוד והופ נשבר הקרדן ..

לא נורא יש הכול באינטרנט והכול זמין, פתיחה מהירה של EBAY והופ הזמנתי 2 ציריות .

לבנתיים ממשיכים בעבודה על החלפת הבולמי האוויר לקוילאוברים שתפסו אותי מביא מגרמניה במזוודה בנתבג  - שוב ה CUP של הבית בולם בצד ימין אחורי לא מתיישב בול, מנסים בקצת כוח לא מצליחים, בקצת יותר כוח נכנס .

 

הצירייה מגיע אחרי 72 שעות רצים למוסך מחברים, מנסים להניע לא הולך, מנסים פעם שנייה לא הולך - חוזרים לבדוק את החיבורי מחשב גיר הכול תקין.

סורקים תקלות רק הדברים הרגילים ....

פותח את ה manual - אההה צריך ללחוץ על הקלאץ עד הסוף - נכנסים לאוטו בום מניע .

 

עוברת עוד שנה והזקנה מחכה לעוד פרויקט - האישה והילדים לא מבינים את השטויות אבל היי זה מגניב .

יושבים וחושבים ללכת עד הסוף או להסתפק בממוצע , למזלי נכנסה שיחה מהעבודה - "שבוע הבא את טס לסנטה קלרה אז תסגור כרטיס"

מגניב - הסדנא האהובה עלי של מנועי 2.7T של אודי נמצאת במרחק של שעתיים וחצי - למה שלא נבדוק מה יש שם להמשך הפרויקט .

 

מפה לשם אני בסדנא בודק טורבואים - יש פה זוג טורבואים פיתוח שלנו מבוססי K04-26/27 של אודי RS6 עם ספול מהיר יותר מכריז המוכר .

אני בוחן, מסתכל אומר מגניב אבל איך זה נוסע ?

המוכר מצהיר מיד יש פה S4 נוסעת עם ה SETUP הזה, בוא תעשה סיבוב תרגיש

אני נכנס לרכב, מתשאל את המוכר מה עוד יש ברכב 

הרכב נוסע שיגעון - מראים לי סרטונים של הרכב עושה לפני 4 שנים עושה 10.8 קוורטר מייל, ואז שוב מלפני 3 שנים ושנתיים ...

 

כרגיל אני והשגעונות שלי חזרתי לארץ עם 2 מזוודות , אחת לבגדים מהאאוטלטים למשפחה והשנייה טורבואיים, מזרקים, סעפות פליטה .

כרגיל אני והמזל שלי שוב פה עצרו במכס, עובר תחקיר משלם את הקנס והמס ( עדיין שווה ) 

 

בנסיעה חזור מהשדה אני מקבל הודעה מהדילר- "הגיע לי מנוע מחוזק עם 20 אלף מייל - לשמור לך ? "

אני בתגובה מתחקר, שואל מקבל אינפורמציה - קראנק 3.0, ראשי 2.8 בוכנות וטלטלים מחוזקים ברגי ראש ARP ועוד ועוד ..

אני שואל למחיר - הדילר מחזיר לי חיוך .. מוזר, מי מחייך ששואלים כמה זה עולה

הוא שולח לי 4 תמונות של המנוע, אני מסתכל טוב מזהה את הטורבואיים שאיתי במזוודה, את הסעפות ולך תדע איזה מזרקים יש ...

 

דיון קצר על המחיר והופ צריך לחשוב עכשיו איך מביאים את המנוע לארץ ...

כמה שבועות אחר כך והקורונה התפרצה בעולם ... 

 

המשך יבוא

IMG-20170807-WA0021.jpeg

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

להכניס מנוע זה כבר מעניין.
אחלה סיפור דרך, מת לראות את פרק סיום העונה :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...