Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציפוי קרמי לסעפת הפליטה , up pipe , down pipe


 שיתוף
עוקבים 2

פוסטים מומלצים

שלום לכולם , רציתי לשמוע מה דעתכם על ציפוי מערכת הפליטה עם צבע קרמי שאמור לבודד ולשמור על יותר מהחום של הגזים של מערכת הפליטה בתוך הצנרת על מנת להוריד את את הטמפרטורה בחלל המנוע , ולהפוך את מערכת הקירור של המנוע ושל הטורבו ליותר יעילות וגם להעריך את תוחלת החיים של כל חלקי הגומי והפלסטיק שנמצאים שם , בנוסף תיאורטית אם יותר מהחום נשאר בתוך הצנרת הלחץ יהיה טיפה יותר גבוה ויפלט החוצה קצת יותר מהר מה שעוזר למנוע " לנשום " יותר בקלות ומקדם את הספול של הטורבו וגם מונע החלדה של הצנרת עם הזמן 

 

אני יודע מקריאה בפורומים באינטרנט שזה משהו שנהוג לעשות בארצות הברית אבל רציתי לשמוע אם למישהו יש נסיון עם זה והאם הוא ראה שינוי משמעותי כלשהו גם בהתנהגות של הרכב ואולי גם בשעונים למי שיש 

 

אני מתכוון להחליף את כל הצנרת שלי מהאפ פייפ עד לדוד כולל והתוכנית שלי היא לצבוע את האפ פייפ והדאון פייפ לפני שאני עוטף אותם ביריעה מבודדת כדי לקבל את התוצעה הכי טובה 

 

חשוב להדגיש שלפי מה שהבנתי מדובר בתהליך של צביעה אלקטרו סטאטית בתנור ולא איזה ספרי צבע עמיד לחום מטמבור 

 

אם מישהו מכיר את התהליך ואולי אפילו יכול להמליץ על מקום אני אשמח , תודה מראש לכל המגיבים 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל לבדוק מולם

https://www.rightek.co.il/%D7%A1%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%A8-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%A7%D7%A8%D7%9E%D7%99-%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%93-%D7%91%D7%97%D7%95%D7%9D/


אגב, הדעה הרווחת היא שאין לעטוף סעפות שעברו תהליך צביעה לבידוד חום.
כל המוסיף גורע, רצוי שחלק מהחום יצליח להתנדף כראוי, עטיפה של סעפת שעברה תהליך טיפול תרמי בצביעה , "תכלא" את החום ותגרום לסדקים, תהליך בלאי מואץ למתכת עצמה.
מומלץ לבצע צביעה עם צבע מבודד חום או עיטוף בבד מבודד מתאים.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, AmitGo כתב:

תוכל לבדוק מולם

https://www.rightek.co.il/%D7%A1%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%A8-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%A7%D7%A8%D7%9E%D7%99-%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%93-%D7%91%D7%97%D7%95%D7%9D/


אגב, הדעה הרווחת היא שאין לעטוף סעפות שעברו תהליך צביעה לבידוד חום.
כל המוסיף גורע, רצוי שחלק מהחום יצליח להתנדף כראוי, עטיפה של סעפת שעברה תהליך טיפול תרמי בצביעה , "תכלא" את החום ותגרום לסדקים, תהליך בלאי מואץ למתכת עצמה.
מומלץ לבצע צביעה עם צבע מבודד חום או עיטוף בבד מבודד מתאים.
 

תודה על התגובה  , לגבי המקום שהצעת הם  היחידים שאני מצאתי ואני כנראה יעשה את זה אצלם , חשבתי שאולי יש למישהו המלצות או נסיון איתם או עם מקום אחר 

לגבי עניין הבלאי המואץ זה גם מה שאני קראתי אבל לא הצלחתי להבין ממש עד כמה , אם זה יחזיק חמש + שנים אולי זה ישתלם הup pipe והdown pipe שקניתי הם  של cobb והם עשויים מפלדת אל חלד טובה אז אני מקווה שהם לא יתפרקו ממש מהר 

 

דרך אגב הבחור שדיברתי איתו בטלפון המליץ לצבוע את החלקים לפני שעוטפים אותם כי היריעות האלה עלולות לכלוא לחות ולגרום לצנרת להחליד יותר מהר אבל לפי מה שהוא אומר הן מבודדות יותר טוב מהציפוי שהוא עושה שנותן בידוד טרמי מסויים אבל פחות מעטיפה 

 

השאלה אם זה בכלל תהליך ששווה לעשות מלכתכילה האם זה באמת יעשה שינוי כלשהו או שזה בזבוז זמן 

עריכה אחרונה על ידי sweet d
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שיצא לי לראות מישהו שממש מדד טמפרטורות או ביצועים וביצע השוואה. יש יצרנים שכן מוסיפים בידוד לצינור ה- DP  ויש שלא, הניחוש שלי הוא שכנראה שזה יותר נועד לשמור על צינורות גומי שונים בקרבת ה-DP  מאשר משהו אחר. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 שעות, ch2856 כתב:

לא חושב שיצא לי לראות מישהו שממש מדד טמפרטורות או ביצועים וביצע השוואה. יש יצרנים שכן מוסיפים בידוד לצינור ה- DP  ויש שלא, הניחוש שלי הוא שכנראה שזה יותר נועד לשמור על צינורות גומי שונים בקרבת ה-DP  מאשר משהו אחר. 

גם אם היתרון היחידי הוא הגנה על חלקי הגומי והפלסטיק מתחת למכסה המנוע זה עדיין משהו שמאוד שווה לעשות לכל מי שחושב להשאר עם הרכב שלו לתקופה ארוכה , לא פחות מoil catch can  או aos , חום מתחת למכסה המנוע הוא אחד הגורמים הכי גדולים לרוב התקלות ובלאי של חלקים , השאלה שלי היא כמה באמת צביעה בציפוי קרמי ועטיפה ביריעות יכולים באמת לבודד ולעזור 

 

אני מתכוון לעטוף את הצד החם של הטורבו בשמיכת טורבו , ולצבוע ולבודד את האפ פייפ והדאון פייפ 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל שמדובר בנתון שלרוב קל לבדוק אני מנחש שתמצא ברשת, שים לב שאסור להכליל פה - תמצא את החומר הספיציפי שאתה מעוניין בו ותתחיל מלראות מה מצהיר היצרן.
אגב - עיטוף לדעתי יעיל הרבה יותר מצביעה, אבל הוא יותר 'רגיש' לסביבה (ג'יפה, מים וכו') ואורך החיים שלו מוגבל מאד.

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...