Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ על שיפור רכב- 370z


שימו לב! השרשור הזה בן 770 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הייתי רוצה לדעת מה אפשר לעשות לגבי שיפורים (לא סטייג׳ים אלא המכניקה עצמה) בארץ בדרך חוקית שלא תגרום לי לצרות בטסט, חקרתי על צנרת אגזוז ומאוד אהבתי את הרעיון של לשים header back exhaust system וגם מדיום או שורטי כי לפי מה שחקרתי הארוך לא אופטימלי

מישהו יודע משהו איך אפשר לשחק עם זה?

מישהו מכיר מה הכי קיצוני שאפשר להגיע (תיאורטית) מבחינת שיפורים בארץ בקטע של האפטרמרקט מבלי שמשטרה תרדוף אחריי ומבלי לא לעבור טסטים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוקית,

אתה לא יכול לשנות כלום.

 

בפועל,

אתה יכול לעשות תוכנה. למנוע הזה, ללא שינוי בסעפת יניקה / פליטה זה לא יעשה כמעט כלום מבחינת הספק.

לגבי צנרת, ניתן להחליף לאפטר מרקט עם תקן, אבל אתה חייב להשאיר ממירים.

 

בכלל לגבי שיפורים, ספציפית למנוע הזה, צריך להשקיע המון כסף כדי להרגיש משהו משמעותי.

אם אתה לא מתכוון להתחרות עם הרכב, תשאיר אותו סטוק (מבחינת הספק). הוא מספיק חזק. אפשר לשפר התנהגות (תלוי ברמת הגימור שלך), אבל גם זה לא זול.  

  • מעניין 1

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי משפר את נושא ההתנהגות ברכב הזה, הגרסאות שאינן ניסמו, מרגישות רכות מדי ולא חדות מספיק.

מתחיל מן הקל לכבד - אנטירולים משופרים ואז אולי אף קויילאוברים, דוד אפטרמרקט בשביל הסאונד.

שיפור המנוע כגון תוכנה או מעבר לכך הייתי משאיר לשלבים מאוחרים יותר לאחר שתכיר את הרכב ותמצא את היכולות שלו במסלול.

 וכמו תמיד בראש ובראשונה הדרכות נהיגה ותרגול במסלול להכרת הרכב.

במדינה שלנו טסטים הפכו קשים ומסובכים, ומשנה לשנה זה מחריף לצערי...

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

מסכים עם מה שנאמר כאן לגבי שיפורי התנהגות, לא מסכים לגבי שיפורי מנוע.

זה מנוע שעדיף לא לגעת בו, כלומר עדיף להשאיר מקורי, לא כל שכן שהוא לא גודש והשיפור בעקומת הכ"ס / מומנט תהיה נמוכה יחסית.

רוב האנשים עושים תוכנה ברכב הזה בשביל מפת OVERRUN.

המנועים האלו נוטים להתחמם מאוד והייתי ממליץ להוסיף קולר שמן חיצוני כמו שעושים לא מעט אנשים.

סיכום: אם מדובר בניסמו, רק קולר שמן חיצוני ואגזוז אם אתה רוצה (לא להוריד ממירים).

אם מדובר ברגילה, אפשר גם להשקיע בשיפורי התנהגות למיניהם.

עריכה אחרונה על ידי ProMeR

עומר :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.3.2022 בשעה 16:16, GTI33 כתב:

אני הייתי משפר את נושא ההתנהגות ברכב הזה, הגרסאות שאינן ניסמו, מרגישות רכות מדי ולא חדות מספיק.

 

בדיוק.

הגה ומנוע נהדרים, בכל הקשור להתנהגות יש הרבה מה לשפר (בגרסת הלא ניסמו)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 770 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...