Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Bmw 320i מנוע n20


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי חברים האם אמין לעשות stage 1 על מנוע N20 של BMW ?

סדרה 3 שנתון 13-14 

320i 

האם אמין לעשות? האם צריך להחליף משהו (צינור טורבו, פלאגים) 

בתקציב שלי להביא שנתון 12-14 ורוצה לחזק אותה בסטייג׳ 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האגדות בישראל על לא לשפר כלל N20 אני שומע בלי סוף. סטייג' 1 בעצם מביא אותך, קצת יותר, לגרסת 245 כ"ס של המנוע הזה כאשר ההבדלים בין הגרסה של 184 כ"ס לזו האחרונה זה רק יחס דחיסה שונה, כל השאר זהה לחלוטין, אם ב.מ.וו סומכת על המנוע הזה לייצר 245 כ"ס אין סיבה שאנחנו לא. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ch2856 זה לא אגדות , אתה יודע שלגרסת 184 יש טלטל ובוכנה שונים. מנוע סובל מ lspi כאשר הוא לא מטופל .אם אני לא טועה גם לך יש אותו מנוע אבל אתה מטפל בו ורוב אלו שהשכיבו מנוע זה או טלטל שבור (כי הוא דק יותר מאשר בגרסת 328 בנוסף ליחס דחיסה נמוך יותר ב 328)וכי מטפלים בו עם שמן זבל וכל 20 אלף קילומטר ומתדלקים דלק 95 במקום 98. 

 

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

eton ug 20sub-mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax-mosconi aerospace 6to8 dsp

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הקטלוג, הטלטל זהה בין המנועים והבוכנה ולפי מבט חיצוני, הבוכנה נבדלת רק בעיבוד שבבי בחלקה העליון שונה בכדי לאפשר יחס דחיסה שונה. 

אכן, עד לאחרונה הייתה כשלוש שנים עם מנוע n20 עם סטייג' 1 (נוספו בהמשך גם דאונפייפ עם ממיר 300 ומצנן ביניים מוגדל) ואכן, אני כנראה לא מייצג את רמת התחזוקה של הצרכן הממוצע שללא ספק יכולה להרוס מנוע שתוכנן קודם כל להיות יעיל וחסכוני וביצועים בו הם רק במקום משני. אני כמובן גם לקחתי בחשבון סיכוי לקטסטרופה, חלק בלתי נפרד מהחיים של משפרים ומי שרכב זה תחביב עבורו וסביר להניח שעבור מי שסתם רוצה עוד כוח זה לא משהו שהם רוצים לקחת בחשבון. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף הכל מסתכם לעניין התחזוקה ועניין איכות השמן בכל מנוע מודרני. והטלטל דק יותר.ראיתי איזה רוסי ביוטיוב שהשכיב מנוע והראה את זה ,וכל זה בגלל שחטף דטונציה בגלל דלק ושמן חרא .

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

eton ug 20sub-mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax-mosconi aerospace 6to8 dsp

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע רגיש עם מנסים להעלות מעל 300 כס, מחזירי שמן בראש מנוע נפרצים בקלות יחסית (אם אני זוכר נכון) או אטמים

בחלקו הקדמי, בלי קשר ל328 או 320 N20.

אני נסעתי שנתיים וחצי עם תכנה של בערך 280 כנראה בהגזמה , ומאוד הייתי מבסוט ממנה... וללא בעיות מסוימות.

מציין רק שזה היה הN20 השני שלי ושניהם היו עם תכנה ללא בעיות מיוחדות חוץ מבריחת אויר מצינורות האינטרקולר

שעשויות מפלסטיק (בעיית דליפה ידועה ב N20 ואחרי 4 שנים וצריך להחליף).

 אחרי זמן מסוים דולפים והמערכת סובלת והרכב נוסע בהרבה פחות טוב, אצלי הוחלפו לצינורות מאלומיניום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק העניין של המנוע זה , הוא דורש תשומת לב מעל לממוצע לנהג הרגיל. מי שלא מבין בתחום עדיף לא לצרוב.לעומת מנוע של ואג ששם סטייג 1 לא דורש שום תשומת לב, כמעט.

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

eton ug 20sub-mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax-mosconi aerospace 6to8 dsp

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...