Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לצמיגים חדשים BMW 120I


רון ק
שימו לב! השרשור הזה בן 640 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מקפיץ את הנושא.

גם אני מתלבט אילו צמיגים לקנות לרכב דומה.

1. באמת אי אפשר לתקן פאנצ׳ר רגיל בצמיגי RF (לא פגיע בדופן או משהו חמור כזה, נגיד סתם בורג)? 

2. יש כאן לינקים לצמיגים עם סימון 91W, כאשר הרכב מגיע עם צמיגי 91Y. זה לא שאני מתכנן להגיע ל-300 קמ״ש על 91Y, אבל אם ללכת לפי אותו הגיון, אז אני גם לא הולך ל-270 על 91W :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום דבר רע בקוד מהירות גבוה יותר, אבל אל תרד ממה שהיצרן אומר.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אילו צמיגים הייתם ממליצים?

למשל קראתי תגובות לא טובות על Michelin Primacy HP למרות שעל Michelin Primacy 4 ו-michelin pilot sport 4 וגם 5 נראה שהתגובות דיי טובות.

מה דעתכם? חברות נוספות?

ואילו דגמי RF מומלצים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין, אבל אני נוהג כך כבר המון שנים בלי שום גלגל חלופי, כמו עשרות אלפי רכבים אחרים בישראל שהם בלי צמיגי RF מראש. צמיגי RF הוא אלמנט בטיחותי יותר מאשר שהם אלמנט שמייתר את הצורך בצמיג חלופי. הם יחזיקו לא יותר מ-50 ק"מ של נסיעה ללא אוויר ואף אחד לא מבטיח שבטווח הזה יהיה לך מקום לתיקון. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה אתה עושה במקרה שנכנס לך מסמר לגלגל?

מזמין גרר?

מדינת ישראל היא קטנה, בטווח כזה למעט אולי נסיעה לאילת יהיה לך מקום לתקן בו.

אם ךוותר על RF, המינימום שהייתי עושה זה לרכוש גלגל ספייר קטן עם כל הכלים באוטו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

רעיון יפה, שים לב שאתה יכול להשתמש בערכת תיקון מבוססת ספריי רק אם אין לך חיישני לחץ בתוך הצמיג, בחלק מה 120i הוא נמצא בצמיג וחא על המתלה.

אתה צודק בהחלט שיפתח לו עולם שלם של צמיגים (שבהשוואה לגרסת ה RF שלהם יהיו זולים משמעותית!) אבל זה שיקול שלא עתאים לכל אחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך בגלגל חילופי בתא המטען אם אין מקום ייעודי עבורו.

מספיקה ערכת תיקון לפי תקנת תעבורה 365א (וצמיגי הראנפלאט הם אפשרות נוספת).

ובאותו ענין, פסיקה בנושא קרוב.

 

ישנם ספריי תיקון תקרים שמתאים לשימוש ברכבים עם חיישני לחץ אוויר (דוגמה). רק צריך לחפש תווית ברורה לענין. וגם לא יודע מה נמכר בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצמיגים שיש לי כרגע הם Bridgestone  Potenza S001 במידה 225x45xr17 ואיתם הרגשתי בהתחלה כמה פעמים תת היגוי על כביש רטוב (לא משהו מסוכן מידי, אבל עדיין לא נעים, אולי כי עברתי מהנעה קידמית), מצד שני הם בני שש ואין עליהם שום סימן של התיישנות.

באוטו טייר הם נמכרים ב-794 ש״ח לאחד

ו-Michelin pilot sport 4 ZP ב-750

מה עדיף? ומה דעתכם על אוטו טייר (בפרטי)?

 

תודה על הלינק לתקנת תעבורה - לא הכרתי.

איך אפשר לבדוק אם החיישנים הם על מתלה או בצמיג? אפשר לזהות את זה על המתלה?

 

והשאלה החשובה יותר, קראתי תגובות (גם כאן) שב-RF אי אפשר לתקן פאנצ׳ר, באמת צריך להחליף צמיג כל פעם!? 

שאלתי באחת הפאנצ׳ריות, ואמרו שאין בעיה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תיקנתי כמה פעמים פאנצ׳ר ב RF שלי וגם במוסך תיקנו לי. זה לא נכון.
לדעתי פשוט יותר קשה להם לפרק ולהרכיב אותו אז זה מה שמוכרים לנו.

באיזור שאני גר בו יש הרבה שיפוצים ועבודות והרבה מסמרים נכנסים לצמיגים של הדיירים באיזור, יצא מצב שחודש אחרי חודש הלכתי לאותו פאנצ׳רמאכר שיוציא מסמר ויתקן.

בפעם השניה (אחרי שחודש לפני הוא עשה תיקון בצמיג אחר ברכב) הוא אמר לי ״זה RF, אי אפשר לתקן את זה חייבים להחליף״ - הצבעתי לו על הגלגל שתוקן על ידו שעדיין יש עליו סימון של הגיר שלו והוא תיקן כמו גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, TVCooL כתב:

הצמיגים שיש לי כרגע הם Bridgestone  Potenza S001 במידה 225x45xr17 ואיתם הרגשתי בהתחלה כמה פעמים תת היגוי על כביש רטוב (לא משהו מסוכן מידי, אבל עדיין לא נעים, אולי כי עברתי מהנעה קידמית), מצד שני הם בני שש ואין עליהם שום סימן של התיישנות.

באוטו טייר הם נמכרים ב-794 ש״ח לאחד

ו-Michelin pilot sport 4 ZP ב-750

מה עדיף? ומה דעתכם על אוטו טייר (בפרטי)?

 

תודה על הלינק לתקנת תעבורה - לא הכרתי.

איך אפשר לבדוק אם החיישנים הם על מתלה או בצמיג? אפשר לזהות את זה על המתלה?

 

והשאלה החשובה יותר, קראתי תגובות (גם כאן) שב-RF אי אפשר לתקן פאנצ׳ר, באמת צריך להחליף צמיג כל פעם!? 

שאלתי באחת הפאנצ׳ריות, ואמרו שאין בעיה.

 

 

 

היו לי את הפוטנזה האלו במידה 225/35/18, היו טובים בהתחלה וחשבתי שהם אחלה עד שאחרי 15000 קמ ושנתיים על הרכב בערך התחילו לשרוק בכל פניה ולא לאחוז כמו שצריך. לא צמיג טוב בעיני.

העפתי אותם לטובת פאלקן azenis fk510 וגודייר אסימיטירקס 3. עדיפים פי כמה.

נ.ב 6 שנים הצמיג כבר יבש ולא יאחוז טוב גם אם יש לו הרבה בשר.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 640 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...